Diskuze

Jozef Kabaň: Změny budou, hlavně musí posouvat BMW správným směrem

Jozef Kabaň se v Česku proslavil především coby šéfdesignér domácí automobilky Škoda. Když před rokem přestoupil do BMW, vzbudilo to velký rozruch. Na jeho vlastní výtvory s touto značkou si však budeme muset ještě počkat. Co pro Kabaňe zásadní životní změna znamenala a kam chce s BMW směřovat?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PF

P30e30t65r 77F56o31j38t30a

23. 12. 2018 22:03

Když odešel tento designér ze škodovky, tak snad zase začnou vyrábět hezká auta. Poslední škodovky jsou akorát nabubřelé a agresivní.

0 0
možnosti
DR

Kabaň dal rozhovor Dvořákovi, který je jím totálně posedlý a píše speciály i o tom, že doma vyměnil značku kečupu. Ty výbuchy extáze uvnitř redaktora si těžko představit.

0 0
možnosti

Snad nebude u BMW prosazovat úlety jako u škodovek přeškrtnutá světla, či jak to správně nazvat. Když to na silnicích/parkovištích vidím, je to skutečně skok velmi špatným směrem.

0 0
možnosti
KM

K90a18r21e85l 87M78a30z63a41č

22. 12. 2018 10:32

O ničem, jako celá Kabaňova designérská "aura".

To psal zase ten redaktor, co by ho nejradši oš...l? Jednou o něm napsal : Kabaň, povolání Génius, ;-D a teď je to

Designérská superstar - ha ha ha. ;-D;-D;-D

První škodovka, co vznikla po jeho odchodu, je hezčí než deset jeho kreací. To si u BMW pomůžou, motory mají na prd a design Kabaň napůl zase ukradne a napůl zmrví. Zrovna jako svého času Rapid, což je jen Jetta z roku 2010 s výklopnou zádí. Pak museli začít dělat Spaceback, páč ten hnus nikdo nechtěl. Prej superstar!

0 0
možnosti
PK

P81e71t28r 38K26l72o65s

21. 12. 2018 12:44

... pisatel františek dvořák by si to měl srovnat v hlavě a ujasnit si význam slova "hrdina" ... ?!!

;-D8-o;-(;-€:-/;-O:-P[>-]Rv

2 0
možnosti
PK

P89e88t43r 67K34l90o37s

21. 12. 2018 12:41

... myslím si, že dvořák (autor článku) by si to měl v hlavě trochu srovnat, a ujasnit si, kdo to je hrdina ... ?!!

;-D8-o;-(;-€:-P;-O[>-]Rv

0 0
možnosti
PK

až se mi přestanou líbit bmw, vím od koho bude design vozu :)

3 0
možnosti

BMW by hlavně nemělo opouštět koncepci radosti z řízení, což se ji překvapivě docela dobře podařilo i v BMW i3. Docela zásadní mi přijde náhon na zadní nápravu. Když BMW toto opustí, může to rovnou zabalit, protože se najdou stovky jiných, které to dělají podobně a stejně, jenom nemají znak BMW.

1 0
možnosti
LK

Mě úplně stačí, když to má pořádný motor, podvozek,převodovku, a slušnou nerezavějící karoserii. Na rozdíl od motocyklů, kde jdou cestou up-sizeingu, je to u aut přesně obráceně. Motory z "igráčku" dopované turbem- downsizeing. Jediná Mazda jde rozumnou cestou. Karoserie jsou stále furt to samé. Auto nekupuji jako módní doplněk, auto kupuji pro jeho užitné vlastnosti. A těch, co mají vysokou užitnou hodnotu, spolehlivost za rozumný peníz je minimum.

0 0
možnosti
DS

Všechno co píšete BMW má, a ten design je jen třešničkou na dortu. Pokud je Vám to ukradené, proč čtete článek o BMW?

0 0
možnosti
MF

Vzhledem k tomu, že zde reaguje spousta "chytrolínů", kteří nemají vůbec náběh na znalost, jak se design automobilů vlastně tvoří tak bych, jako první chod v první řadě doporučil skromnost, kterou designéři s velkou skromností cítí například vůči kuchařům , jako mistrům řemesla, které neovládají, ale které rádi oceňují...!!!!!!

0 0
možnosti