- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když odešel tento designér ze škodovky, tak snad zase začnou vyrábět hezká auta. Poslední škodovky jsou akorát nabubřelé a agresivní.
Kabaň dal rozhovor Dvořákovi, který je jím totálně posedlý a píše speciály i o tom, že doma vyměnil značku kečupu. Ty výbuchy extáze uvnitř redaktora si těžko představit.
Snad nebude u BMW prosazovat úlety jako u škodovek přeškrtnutá světla, či jak to správně nazvat. Když to na silnicích/parkovištích vidím, je to skutečně skok velmi špatným směrem.
O ničem, jako celá Kabaňova designérská "aura".
To psal zase ten redaktor, co by ho nejradši oš...l? Jednou o něm napsal : Kabaň, povolání Génius, a teď je to
Designérská superstar - ha ha ha.
První škodovka, co vznikla po jeho odchodu, je hezčí než deset jeho kreací. To si u BMW pomůžou, motory mají na prd a design Kabaň napůl zase ukradne a napůl zmrví. Zrovna jako svého času Rapid, což je jen Jetta z roku 2010 s výklopnou zádí. Pak museli začít dělat Spaceback, páč ten hnus nikdo nechtěl. Prej superstar!
... pisatel františek dvořák by si to měl srovnat v hlavě a ujasnit si význam slova "hrdina" ...
... myslím si, že dvořák (autor článku) by si to měl v hlavě trochu srovnat, a ujasnit si, kdo to je hrdina ...
až se mi přestanou líbit bmw, vím od koho bude design vozu :)
BMW by hlavně nemělo opouštět koncepci radosti z řízení, což se ji překvapivě docela dobře podařilo i v BMW i3. Docela zásadní mi přijde náhon na zadní nápravu. Když BMW toto opustí, může to rovnou zabalit, protože se najdou stovky jiných, které to dělají podobně a stejně, jenom nemají znak BMW.
Mě úplně stačí, když to má pořádný motor, podvozek,převodovku, a slušnou nerezavějící karoserii. Na rozdíl od motocyklů, kde jdou cestou up-sizeingu, je to u aut přesně obráceně. Motory z "igráčku" dopované turbem- downsizeing. Jediná Mazda jde rozumnou cestou. Karoserie jsou stále furt to samé. Auto nekupuji jako módní doplněk, auto kupuji pro jeho užitné vlastnosti. A těch, co mají vysokou užitnou hodnotu, spolehlivost za rozumný peníz je minimum.
Všechno co píšete BMW má, a ten design je jen třešničkou na dortu. Pokud je Vám to ukradené, proč čtete článek o BMW?
Vzhledem k tomu, že zde reaguje spousta "chytrolínů", kteří nemají vůbec náběh na znalost, jak se design automobilů vlastně tvoří tak bych, jako první chod v první řadě doporučil skromnost, kterou designéři s velkou skromností cítí například vůči kuchařům , jako mistrům řemesla, které neovládají, ale které rádi oceňují...