- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Můj osobní názor: ta světla se fakt nepovedla. Jediné pěkné je to přední denní svícení. Přední světlomety nic moc, ale budiž. Ale zadní, fakt ne.
Hyundai s tím někdy dost bojuje, za mě byly například hrozný přešlap zadní blinkry na Tucsonu. Docela zajímavé zadní světlo, člověk by od toho snad čekal i nějaký animovaný nebo aspoň pěkně tvarovaný blinkr. A ono ne - blinkr je úplně jinde, dole, a úplně nudný.
fakt je, že před patnácti lety byly Hyundaie příšerný šeredný auta a dneska jsou dost pěkný, třeba ionic 5 je podle mě super...i ta kona se povedla, reálnej dojezd 400 km na běžný ježdění úplně stačí, samozřejmě, že na dlouhý tratě jsou pořád lepší nafťáky, ale kdo zkusí elektro, většinou by neměnil
To je pěkný asi jako na odstrašení nepřátel v tankové bitvě.
Citroën ë-C3 44 kWh, 320 km, 23300 eur, vypadá zajímavě pro běžný denní provoz.
Odkud máte cenu? Na CZ webu je sice reklama, ale auto v ceníku není, jedině ë-C4 v podobné ceně jako Kona.
PR článek - jinak jen obvyklý elektrovýkal.
900t? Adekvatni spalovak bez zelenych EU regulaci by stal tak 300t... A s touto cenou je treba cenu elektroauta porovnavat.
Aneb: porovnejte to s cenou za kterou nic nekoupím ale kterou jsem si vysnil..
Už před třemi lety kdy jsem kupoval nový Hyundai Kona 1,6 benzín, 4*4,cc za 600000 kč,tak jsem si porovnával kdybych si chtěl koupit v podobné vybavě a parametry už tehdy vyráběnou Konu electric a mohl jsem si vybrat buď:jednu elektrickou,nebo dvě benzínové.Takže ,neber to za ty prachy!A to se vyplatí😀.
No vidíte, a dnes je rozdíl 215 tis a to počítám nejslabší motor 1.0T
Dojezd AŽ 500 km. No, když chci, aby baterka chvíli vydržela, nesmím ji nabíjet nad 80 %, a vybíjet pod 20 %, takže dojezd 300 při šetrné jízdě. Když se nechám trochu unést, bude to tak 200.
Kolikrát za týden jedete více jak 300 za den?
I kdyby to bylo třeba 2x do týdne tak si prostě na ten den nabiju kolik potřebuju.
Všechno možná i pěkné, ALE i ta nejlevnější verze stojí 850 000 Kč, to si jistě pořídí hned každá mladá rodina, která přežívá v podnájmu...🙄
Článek je psán lehčím žargonem, tak nevím co si představit pod tím, že se courali. Jakože si tu jízdu užívali anebo, jako většina elektroaut, jeli zatraceně pomalu.
Souhlas, žargon vůbec neodpovídá "recenzi" vozu za +/- mega...🙄