- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
čekám na start soutěže o nejlevnější , pokud možno jen baterka , elektromotor , karoserie , pro důchodce na jízdy chalupa nebo zahrádka a domů... těchto tesel 3 už je nepočítaně...
Zezadu Porsche, zepředu tak trochu starý Ford Puma nebo Ka
mně by u Hyundaie bohatě do začátku stačilo, kdyby po 50.000 neodešlo servo řízení....
Kde jsou všichni ti, co elektromobily negují? Už nemůžou psát, že dokud to nebude mít dojezd aspoň 500 km, tak je to k ničemu. Ale mnozí se už posunuli a tvrdí, že auto musí bez dobíjení dojet aspoň 1000 km a pak nabít za 5 minut, protože přece nebudou čekat déle. A pak mi tu chybí ti, kteří mají neprůstřelný argument, že to neumí utáhnout 3-tunový přívěs a má to malý kufr. To, že ten elektromobil má 3x víc koní, než jejich škodovka, to raději nezmíní.
děláš si srandu...? Těch problémů je jako much, tedy na to, že naše bezva civilizace na tohle vsadila svůj život.
O životě rodiny (pouze) s elektromobily ? | S Luďkem Niedermayerem
No nevím. Na byl jsem tam a za celou sobotu co jsem si všiml, tam vlezlo tak pět lidí (k autu). V podstatě to tam nikoho nezajímalo. Celkově ten koncept auto na Designbloku je úplně mimo. Když jsem viděl nadpis článku, tak jsem si říkal, že to musí být reklama....
Tesla potřebuje konkurenci. Akorát škoda, že to není evropské auto.