- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nižší účinnost tohoto systému (vůči elektro) kompenzuje nižší cena systému - baterky jsou brzdou elektromobilů nejen kvůli váze...
stlačený na 350 atmosfár. Nic moc. Celkově to je těžké zařízení s několikanásobnou přeměnou mechanické práce a tudíž i zžtrátami. Hmm, celkem zoufalý pokus za hodně peňáz, ale ty velkolepé tučné Granty ! Zkoumáme, zkoumáme, patlala, patlala, zchladíme to ,stočíme to, chutná to, Slivovice! Mnohem lepší je supravodivost či aupermagnetismus!
"supravodivost" apod. je sqělá vize - ale prozatím poněkud nepoužitelná...
:-)
Tohle je těžkopádné, ale technologicky jednoduché...
:-)
já nevím, ale tak nějak nemám jasnou představu o tom, co se děje s přebytečným teplem při stlačování a naopak odvodem tepla z okolí při expanzi.
Ohříváš/chladíš okolí...
Příp. můžeš exo/endo použít na vytápění/chlazení klimy...
:-)
Nebude to třeba tím, že plyn teče a proto ho také řadíme ke kapalinám ?
Dvě nádrže byly inspirací pro další tým inženýrů, kteří se rozhodli pro londýnské doubledeckery vyvinout zcela nový revoluční hybridní systém a la Dlouhé stráně
Tleskám, tlak 34 MPa bude jistě bezpečný při nehodě a proražení nádrže.
Při kolika nehodách dojde k proražení nádrže na LPG?
rozhodně to vypadá na první pohled rozumněj, než elektrické hybridy. Ty považuju za omyl typu biopaliva nebo solární energetika (při současné, pro rozumné použití, nedostatečné úrovni těchto technologií)
Jak funguje ta nízkotlaká nádrž? Resp. jak se v ní udržuje nízký tlak, když jsou podle animace obě nádrže stejně velké a má se do nich vejít stejný objem plynu?