- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nová S2000 už se těší na nový motor, doufám, že cena Civicu Type-R bude o dost nižší, než u EVA a Imprezy, na srovnání už se na rozdíl od zástupců Mitsubishi a Subaru moc těším.
Nova S2000 ma pry mit nejaky lehky 160 konovy ctyrvalec, elektronicke rizeni a plyn, a ma byt "lehce riditelna". Takze se rozhodne neni na co tesit. Zlata hardcorova S2000 AP1 :-)
Ble, od předminulé generace je to cesta dolů - hlavně kvůli EU, ale zčásti za to může Honda sama.
Tím samozřejmě hodnotím techniku, teenageři budou nadšení.
No jo, to je tak, když vývoj neurčuje zákazník, ale "legislativa". Zejména ta uhnijní.
"Nekonvenční vzhled civicu se každému zamlouvat nemusí, čtyři obrovské koncovky výfuku se ale budou líbit každému."
Tyhle puberťácký bláboly miluju
Nádhera. TypeR jsem měl Accorda v roce 2000. Neuvěřitelně dobře laděný podvozek. Ale to turbo se mi nelíbí. Nechápu autora, proč píše něco o downsizingu. To je nesmysle pro sportovní auto
vážně? článek má 4 věty a vy je ani nedokážete přečíst?
Hroznej mazec!!!! Ty nafouklý blatníky vypadaj jak ze závoďáku.... Type R miluju už od první generace...
Jj, nakidali na to 100 kg nefunkčního plastu a tím že Honda před 20 lety rezignovala na jakýkoli další vývoj, tak tam museli dát turbo, zadní levná vlečná náprava nepochybně zůstala... Petře, poslední zkutečný Type R byl v 6. generaci...,pak už jen zamáčkni slzu.... Honda už nedělá sportovní auta, ale zato "krásná" SUV, tourery, hybridy,sračky...