- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Toto je dokonalé, nechápu proč v muzeum Škody v MB není prostě možnost vidět všechna auta co mají. Jistě obměňují to, což by ekonomicky dávalo smysl, kdybych tam musel kvůli tomu jet třeba 4krát, protože jako nadšenec bych tak učinil, ale jezdit tam celý svůj život každý půlrok, abych viděl jedno jiné auto navíc, no zas takový fanatik nejsem.
Koukám, že ten Rapid z edice Weltmeister vypadá přesně jako ten můj, alespoň co se interiéru týče. Já toho svého z roku 1987 koupil před lety v bazaru za pár šušňů právě proto, že byl jiný než standardní rapidy s motorem vzadu a ty úpravy nebyly tuzingové, ale zřejmě tovární. Motor Favorit, luxusní interiér včetně opěrek hlavy vzadu, hliníková kola Apollo a pár dalších vychytávek. Budu muset popátrat víc po původu vozu, možná mám doma poklad :D. Vím jen, že to bylo auto na export do NSR (výroba Kvasiny včetně originálních nálepek na zadním sloupku karoserie) a v roce 2000 bylo dovezené z Německa zpět do ČR.
Momentálně je rapid rozebraný, protože se pomaličku renovuje do původního stavu.
A co je tak rozdilneho? je tam běžný vývozní set: operky, engelmanny a meteory. V motoru je nějaká podtlakova opicarna schovaná za hadicí predehrevu a kvůli ní nestandardní trasovani hadic a patrně cosi pod karburatorem, ale z te aukční fotky není moc vidět.
V Mrači u Benwšova jsme onehdá měli sklad s nábytkem. Za skladem byl lesík a za ním lom. Občas se stalo, že nám po odstřelu na střeše přistál kamínek :-)