- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Od příštího roku je DPF povinný i pro benzíny, pak už snad ty moudrý rady od jejich majitelů ohledně koupě s filtrem či bez skončí a začnete řešit své praktické problémy např. s CO2, které opravdu "zabíjí lední medvědy".
Moc se mi líbí jak se plno lidí nachytá na politiky a lobisty a jejich media předhozené problémky a skutečné problémy zůstávají pěkně pod pokličkou.
Benzinovy motor by zadny DPF nepotreboval, kdyby EU nenarizovala nejaky anti-fyzikalni nesmysly. Jak se totiz ukazuje vyrabi se hlavne aby to splnilo EU pozadavek, ale v praxi dany motor neprinasi nic. Ono staci srovnat realnou spotrebu ctyrvalcoveho motoru s neprimym vstrikem a primo-vstrikem a zjistime ze i kdyz je jeden motor Euro IV a drohy Euro VI maji pri normalni jizde (50/90/130) plus minus nejaky deci naprosto stejnou spotrebu. Samozrejme primo-vstrik ma vetsi vykon, ale ten vetsi vykon ma smysl pouze pri nezmensovani obsahu motoru
Redakce nápis "komerční sdělení" už opravdu bez rozpixelování nejde udělat menší - fakt bravo.
No..nafta patri do nakladaku nebo do traktoru,ale ne do osobaku..
Má to jednoduché řešení, nekupovat si zas...nej diesel už z principu.
šmejdový díly z Polska se dělají na všechna auta, nejen osobáky
Každý majitel dieselového motoru snad věděl, že bude muset časem investovat do servisu filtru. A pokud věděl, že na to nemá, měl si koupit jiné auto a nebo žádné. To je jako koupit si osmiválec a pak zjistit, že má moc velkou spotřebu a nemít dostatečné příjmy na nákup paliva.
Auta s vymontovaným filtrem by se měla okamžitě zabavit a sešrotovat. Auta s nefungujícím filtrem udělit pokutu a výstrahu, při dalším stejném prohřešku zabavit a zlikvidovat. STK která vydala souhlas s provozem umístit na watchlist a sledovat další prohřešky aut procházející touto stanicí.
tehdy za hromadnými nákupy dieselů stála hlavně finanční politika, kdy byly levnější než benzíny
...a k tomu ešte celková nezmyselnosť DPF filtru (nefiltruje tie mikrosadze ktoré v konečnom dôsledku tvoria TO zdravotné riziko)
Vidíte a většina lidí si naopak myslí, že filtr pomáhá.
Nikde jsem se nedočetl, jaký vliv na životnost dpf filtru bude mít, když už je motor starší, vyběhaný, s menší kompresí a vyšší spotřebou oleje. Jestli to náhodou není tak, že i když pak vrazíte děsný prachy do nových originálních vstřiků a filtru, tak se filtr stejně ucpe už po pár desítkách tisíc km.
A proto zůstávám u benzínu atmosféry. Prostě údržba turbodieslu je dražší a ty 2l menší spotřeby mi nestojí za ty nervy s DPF, vstřiky atd. Navíc jezdíme primárně krátké trsy (z 80% do 5km, zbytek trasy tak 20-40km), takže na to ideál...
Prostě starej dobrej 1,9 TDI a klidně i s PD.
Pěknej výkon za přijatelnou spotřebu
Filtr OFF, cat OFF, EGR OFF, Chip ON Smoke ON