Diskuze

Filtr pevných částic z druhovýroby: Příliš drahá atrapa

Problém s drahými filtry pevných částic řeší tisíce řidičů. Často se snaží ušetřit a vybírají mezi lacinými kopiemi. Ale to se nemusí vyplatit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P15e13t90r 62H62a19n34a

6. 12. 2017 16:32

Od příštího roku je DPF povinný i pro benzíny, pak už snad ty moudrý rady od jejich majitelů ohledně koupě s filtrem či bez skončí a začnete řešit své praktické problémy např. s CO2, které opravdu "zabíjí lední medvědy".

Moc se mi líbí jak se plno lidí nachytá na politiky a lobisty a jejich media předhozené problémky a skutečné problémy zůstávají pěkně pod pokličkou.

0 0
možnosti
JD

J65a82n 96D54l88o49u64h19ý

8. 12. 2017 12:21

Benzinovy motor by zadny DPF nepotreboval, kdyby EU nenarizovala nejaky anti-fyzikalni nesmysly. Jak se totiz ukazuje vyrabi se hlavne aby to splnilo EU pozadavek, ale v praxi dany motor neprinasi nic. Ono staci srovnat realnou spotrebu ctyrvalcoveho motoru s neprimym vstrikem a primo-vstrikem a zjistime ze i kdyz je jeden motor Euro IV a drohy Euro VI maji pri normalni jizde (50/90/130) plus minus nejaky deci naprosto stejnou spotrebu. Rv Samozrejme primo-vstrik ma vetsi vykon, ale ten vetsi vykon ma smysl pouze pri nezmensovani obsahu motoru!!

0 0
možnosti
PH

P18e90t82r 68H56a91n11a

6. 12. 2017 16:25

Redakce nápis "komerční sdělení" už opravdu bez rozpixelování nejde udělat menší - fakt bravo.

0 0
možnosti
BE

Tam fordem,zpatky vlakem

0 0
možnosti
BE

No..nafta patri do nakladaku nebo do traktoru,ale ne do osobaku..

0 0
možnosti
MD

Má to jednoduché řešení, nekupovat si zas...nej diesel už z principu.

0 0
možnosti

šmejdový díly z Polska se dělají na všechna auta, nejen osobáky

0 0
možnosti
Foto

Každý majitel dieselového motoru snad věděl, že bude muset časem investovat do servisu filtru. A pokud věděl, že na to nemá, měl si koupit jiné auto a nebo žádné. To je jako koupit si osmiválec a pak zjistit, že má moc velkou spotřebu a nemít dostatečné příjmy na nákup paliva.

Auta s vymontovaným filtrem by se měla okamžitě zabavit a sešrotovat. Auta s nefungujícím filtrem udělit pokutu a výstrahu, při dalším stejném prohřešku zabavit a zlikvidovat. STK která vydala souhlas s provozem umístit na watchlist a sledovat další prohřešky aut procházející touto stanicí.

3 1
možnosti
TM

tehdy za hromadnými nákupy dieselů stála hlavně finanční politika, kdy byly levnější než benzíny

0 0
možnosti
MK

...a k tomu ešte celková nezmyselnosť DPF filtru (nefiltruje tie mikrosadze ktoré v konečnom dôsledku tvoria TO zdravotné riziko)

1 0
možnosti
Foto

Vidíte a většina lidí si naopak myslí, že filtr pomáhá.

0 0
možnosti
TK

Nikde jsem se nedočetl, jaký vliv na životnost dpf filtru bude mít, když už je motor starší, vyběhaný, s menší kompresí a vyšší spotřebou oleje. Jestli to náhodou není tak, že i když pak vrazíte děsný prachy do nových originálních vstřiků a filtru, tak se filtr stejně ucpe už po pár desítkách tisíc km.

0 0
možnosti
VC

A proto zůstávám u benzínu atmosféry. Prostě údržba turbodieslu je dražší a ty 2l menší spotřeby mi nestojí za ty nervy s DPF, vstřiky atd. Navíc jezdíme primárně krátké trsy (z 80% do 5km, zbytek trasy tak 20-40km), takže na to ideál...

1 0
možnosti
LH

Prostě starej dobrej 1,9 TDI a klidně i s PD.

Pěknej výkon za přijatelnou spotřebu

4 0
možnosti
TV

tak, tak. Ten Dým Ignoruj ;-)

3 0
možnosti
LH

Filtr OFF, cat OFF, EGR OFF, Chip ON Smoke ON;-D

7 0
možnosti