- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prodávat nebo kupovat auto, pokud prodávající a kupující nebydlí poblíž sebe, je fakt za trest. Plácnete si, musí se vyřídit evidenčka, pojistka a pak oba na úřad. Ani na STK, ani na úřadě není jisté, že se na vás dostane, lépe je se rezervovat, jinak můžete tvrdnout dlouho v řadě. Když je kupec z druhé strany republiky, to aby přijel hned ráno ve všední den, oba aby si vzali volno a strávili spolu příjemný úřední den. Protože dát někomu plnou moc k vyřízení všeho, to je pro odvážné.
Evidenční kontrola je naprosto nesmyslná buzerace.
My nemame zadny jiny problemy,nez resit STK?
Co je to za blbou otazku. Mame spoustu problemu. To mame resit jenom jeden?
Ještě mohli dát první STK u vozidel nesloužících k podnikání od novoty po 5 letech a pak každé 3 roky.
Taky by konečně mohli i vyřešit ty, co mají místo výfuku rouru od kamen nějakou opravdu tučnou pokutou, mohlo by se to odstupňovat třeba tak, kdo by překročil hlukový limit o 10%, tak by dostal symbolicky 500Kč ten co o 20%, tak 5000Kč a ten kdo o 30% a více 50 000 Kč, pomohlo by to státní kase i lidem, kteří jsou tím hlukem dennodenně otravováni.
Zavedl bych i online přístup do seznamu registračních značek. U pozemků, domů, bytů atd. to už dlouho úspěšně funguje:-)
Zrovna to mě taky napadlo. Proč není přístup do registru vozidel věřejný. Podobně jako možnost nahlížení do katastru.