- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak auta mohou jezdit na baterie jelikož je to nejlepší způsob, ale nechápu proč velké lodě nemohou jezdit na vodík, problém s vodíkem je že se složité dopravuje a nebo se musí vyrábět na místě ale pak je to drahé, ovšem v přístavech je celkem velka poptávka a vodík by pak nebyl dražší než nafta a bylo by po problému.
kdyz nebudou smradloauta nebudou tankery. tedy ubude i toho smradu z tech alibistickych lodi
a tim jako chteji rict co? ze lode smrdi tak nema duvod resit smrad z aut? zacit s nekde musi.
To je panečku novinka!
To už je dobře známo nejméně 10 let!!!
EU se svými limity pro auta a prosazování elektromobilů je hloupá, slepá nebo je zatím zase pro někoho kšeft. Nejspíš vše dohromady. Každopádně to znamená devastaci průmyslu v Evropě a ekonomické ohrožení Slovenska, Česka a dalších států závislých na automotivu. Ta samá EU, resp. její nejsilnější členové přitom z našich zemí ty motovny udělali!
Hledejte v archivu - 4. května 2009:
Jedna obří nákladní loď zatíží životní prostředí více než 50 milionů osobních automobilů. Pouhých patnáct největších lodí tak vyprodukuje více nežádoucích látek než všech 760 milionů aut na světě...
Co zrodilo tyto šílené mamuty? Byznys a honba za "zábavou". Zajímá dnešní populaci ještě něco jiného než povyražení a adrenalin? Kdo nejede do ciziny na dovolenou, neni "in". Jak omezené!
To ale není nic nového, jen se o tom dosud příliš nemluvilo. Nejvíce škodlivin produkují obří tankery převážející ropou. V současnosti je konkrétně k nám dovážena ropa z USA.
Lodě jsouv pořádku. Ty nákladní nám přeci do Evropy vozí nezbytnou prosperitu v podobě čínské kvality.
Jen pro informaci. Roční emise SO2 je v EU okolo 4 milionů tun. Z toho cca 2/3 mají na svědomí uhelné elektrárny a teplárny a polovinu zbytku hutě, cementárny a chemičky. Vedle toho oněch 33 tun v Barceloně vypadá směšně.
Ok. A nyní si probereme vožení veškerého zboží z Číny. Nebo výrobu baterií a ostatních komponentů pro tzv. ekologické elektromobily. To bude o další řád nahoru.
je to sice pitomina jezdit v lodi po moři a konzumovat, ale nějak zachovat a přejít na ekologičtější palivo by to chtělo.
páč je dobrý, že to část lidí baví. kdyby měli ještě tidle přibýt na pláže, tak už bych jel na dovču asi do hlubokýho lesa někde v západním rumunsku