- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Toto je jen způsob, jak politici EU vytáhnou beztrestně lidem peníze k kapes.
no nevím..., ale evropa (EU) má svoji eko normou spasit svět ?? a jak je to teda jinde ,?? asie, amerika ??
No napriklad USA - prisnejsi emisni normy, povinne kvoty na elektromobily
Cina - drasticke povinne kvoty na elektromobily
Japonsko -prisnejsi emisni normy....
Obecne ten EU pristup je asi z vyspelych oblasti nejbenevolentnejsi - emisni normy jako takove (limitujici skodlive latky, tedy NE CO2) mame o neco malo mirnejsi nez jinde (diky tomu se napr v EU porad ve vetsim prodavaji diesely, to jinde moc neni), a co se tyce dalsich regulaci, tak soucasny pristup EU s regulaci CO2 dava automobilkam nejvetsi prostor pro realizaci (je ciste na automobilce, jestli pujde cestou uspornejsich klasickych aut, nebo pujde do hybridu, CNG, elektromobilu), zatimco jinde primo automobilkam diktuji co musi delat (napr mit v nabicke elektrombily, nebo primo mit v nich v nejblizsich letech urcity podil prodeju).
Co vsichni blaznite. Vzdyt nejde o nic jineho nez dalsi formu dane. Pro premiovou tridu luxusnich vozu je beztak smesna. Problem muze mit jedine Jaguar..
Po precteni clanku musim konstatovat ze EU dozrala k nevyhnutelne bruselske defenestraci
Naopak. Bez nařízení EU by tady dnes jezdila naprostá většina osobních aut na naftu a s vykuchaným filtrem pevných částic. Protože svoboda, tak ser*me na všechny okolo - Češi
V EU jim to prostě nikdy nedojde že takhle emise nesníží, celá tahle šaškárna okolo snižování emisí a elektromobilitě bude akorát vysávat miliardy které budou chybět jinde, auta budou dražší, elektřina bude drahá a bude se vyrábět z uhlí.
V norsku nemaj už teď kde nabíjet a za chvíli nebudou mít ani čím nabíjet.
Nechápu, proč by měla být elektřina drahá. Kvůli spotřebě elektromobilů? Ta je naprosto směšná ve srovnání se vším ostatním. Proto také Tesla svým zákazníkům doposud elektřinu platí. Nejdražší na tom všem je výstavba nabíjecích stanic, ale ani to by se na ceně elektřiny nemělo projevit.
V Bruselu asi mají nějakej špatnej vzduch
Ničí jim mozky.
Nevim no, není logictejsi mit ten limit splnitelny tak jak je to ted?
Tak pořád mi nějak uniká proč limity CO2 sledují, když vlastní měření je pouze laboratorní a neodpovídá skutečnosti. A mezitím vůz plive do ovzduší mnohem nebezpečnější látky, které vlastně nikoho kompetentního nezajímá.. Rozdíl spotřeby od testu až 40% je ostuda inženýrů automobilového průmyslu.
ostatní látky nikoho nezajímají? A co Euro 1-6?
Test podle spotřeby NEDC byl automobilkám neskutečně vstřícný.
Nízká spotřeba = nízké emise CO2 = splněný průměr = žádné pokuty.
Takže nikoliv "ostuda inženýrů autoprůmyslu" ale v podstatě jejich vítězství ve smyslu "vlk se nažral, ale koza zůstala celá"
"poručíme větru dešti" řekla EU a tak se taky stalo, čert vzal logiku a fyziku
JJ narizeni "porusuji fyzikalni zakony" a proto s tim nekolik velkych automobilek nema vubec problem a ten zbytek zrejme nesplni jen velmi tesne....
Fyziko braň se, EU pravila:
od roku 2021 by mělo na každé vyrobené auto připadat průměrně jen 95 gramů emisí oxidu uhličitého na jeden kilometr. Tak pravila Evropská unie.
a proč by se měla fyzika bránit, když tři firmy s tím prý nebudou mít problém?