- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vite kolik je co2 v zemske atmosfere?! Priblizne 0.3% !!! A.jaky.asi vliv na oteplovani muze mit, kdyz mnozstvi tri promile z neceho se zvysuje?! Klimaktericti zeleni mag*ri. Letos bude takova zima, ze o tom oteplovani snad budou strasit min. (Klmaktericti je pochopitelne joke )
To je tezky, kdyz kazdej druhej pablb potrebuje neaerodynamicky SUV a skoro vsechna auta brzdi destickama, takze vyuzivaji 0% ty kineticky energie jedouciho vozu!!!
Holt je vidět, jak EU papalasi myslí na sebe. Drahá limuzína pro papalase má limity vysoké, aby se jim nezdrazila. Zatímco malé auto pro obyčejné lidi má limity tak nízké, aby se ho nevyplatilo vyrábět. Asi v představách hlav namazaných zelenou barvou máme předělat garáže na maštale a jezdit na chlupatej benzín (koně).
Zase je hezké, že EU řeší mg CO2 na km, ale že rostoucí dovoz z Asie, především z Číny a přesun výroby tamtéž generuje emise o několik řádů vyšší, ji nechává chladnou. Inu, to je tak, když předpisy dělají univerzální odborníci odtržení od reality.
Zakázat podnikatelům svobodné podnikání? Zakázat dovoz? Jak socialistické!
Celý tenhle ekocirkus komentovat nebudu. Co je ale na tom na hlavu, že když nějaká automobilka vyrábí obludné pseudo-offroady tak má vyšší limity.
Když už tedy chceme snižovat emise tak první co se nabízí je omezit tu zvrhlost že ve dvoutunový obludě jede jeden člověk.
Jakože nařídit povinné přibíraní lidí na zastávkách HD?
Někteří si pomohli sami
Volvo od 2019 už jen hybridy a Elektromobily
Volvo XC40 jde do výroby, elektrický crossover nabídne dojezd přes 400 km
http://www.hybrid.cz/volvo-od-roku-2019-konci-s-ciste-spalovacimi-vozy
A kdo si takové auto může dovolit? V první řadě se má EU zaměřit na to, aby ta auta byla dostupná běžným rodinám a ne pouze firmám a zbohatlikum. Ono kupovat auto za 1,2mil. A brát měsíčně 25tis není zrovna ideální a to samé u vw kde udělali teď mini El. Žebráka co stojí také přes mega. Co teda EU dokázala?
Je to jak kšeftování s jedničkami mezi premiantem a třídními blbci.
No blbci mají možnost se lépe učit a pak nebudou muset kšeftovat.
Tesle a ostatním to pomáhá zaplatit vývoj, zatímco ostatní zůstanou pozadu, takže nákupy dlouhodobě nejsou úplně dobrá strategie.
Kreativní vykazování CO2. Aby se blb nažral a Smithersovi zbylo pořád stejně.
Škoda auto si nechala vyrobit CITIGOe iV v Bratislavě u VW
Vyrobili jen tolik kusů aby jim to snížilo flotilové emise
Pořád je to výjde levněji než platit pokuty za překročení
Tohle je jen zase (sice trochu skryté) finanční dotování výrobců elektroaut. Jen se mi trochu nelíbí, když evropská automobilka na úkor evropských zákazníků takto významně dotuje amerického výrobce.
Né jenom to,ale co ceny,ty letí nahoru jen díky těmto blcům,co vynalezly povolenky.
Hm, takže slavné Tesle je výroba a prodej elektroautíček ukradená a jejich primárním cílem je vydělávání na elektroodpustcích. Naprosto šílené, kam se tento svět řítí!
To pochybuji. S elektroauty začali už mnohem dříve. Odpustky z EU jsou jen takový příjemný bonus a byli by hloupí, kdyby po něm neskočili.