Diskuze

Mercedes se novým hybridem moc nechlubí. Tankuje totiž naftu

Je to jistě záměr, že se tím Mercedes nijak zvlášť nechlubí. Do všech modelů od třídy C výš rychle nasazuje kompaktní hybridní systémy, které výrazně snižují skutečnou, ale především i udávanou spotřebu. Německá automobilka tak reaguje na nová pravidla při měření spotřeby a emisí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Automobilky nevyrábí auta pro zákazníky - ale pro EU :-/

0 4
možnosti

Z vypelych trhu mame v EU pro autoprumysl asi nejvolnejsi pravidla, ani to nestaci?

1 0
možnosti

J58o79s78e35f 59H94r61o40c93h

23. 3. 2018 10:06

Ano ano ano cesta vpred momentalne je nafta ale kdo by to chapal ze

3 5
možnosti

Mercedes predevsim vidi dal nez na okraj talire. Pred par dnema predstavil novy SUV GLC F-Cell. Pohonna jednotka, palivovy clanek, je uz vyvinut a prispusoben tak ze pasuje bez uprav do vsech jeho modelu jak osobnich tak SUV vcetne dodavek.

Zacina se to hybat v oblasti palivovych clanku.

Navic prosel tento novy agregat veskerymi zatezkavacimy testy a vydrz noveho agregatu/palivoveho clanku je najezd 300.000 km R^

https://www.n-tv.de/auto/Mercedes-GLC-F-Cell-ist-er-der-Heilsbringer-article20345077.html

2 2
možnosti

L11u86d77ě95k 71N39o86v85ý

23. 3. 2018 8:24

Na rozdíl od těch nesmyslů na baterky, je palivový článek skutečný pokrok a posun k lepšímu R^

5 3
možnosti

J37a90n 55M71a66c61h81á27č

23. 3. 2018 8:09

A Evropské komisi se těch 95g/km zdá ještě pořád moc.Další spřísnění už bude provázeno proříznutím otvorů do podlahy,jako měli Flintstoneovi....

5 0
možnosti

A80d84a81m 71Ž16í56d78e53k

23. 3. 2018 7:46

S tou náhradou alternátoru to je asi dobré

a levné řešení . Nechápu ale, jak je to schopno 'jet bez motoru' a taky nechápu, jak přenášejí těch 333 A (16kW při 48V). Navíc ty baterie budou mít životnost tak dva roky.

0 0
možnosti

A92d81a97m 46Ž95í57d98e27k

23. 3. 2018 7:50

jo a ještě maličkost, 48V dokáže při (ne)vhodných podmínkách pořádně pokopat a udělat na těle spáleniny. Nevěřím že se to obejde 'bez proškolení' - jak je napsané v článku

0 0
možnosti

lide nechapou kde je problem ... diesel je ucinejsi a ma min CO2, ktery je o dost vetsi celosvetovy problem na rozdil o par lokalnich mist kde se prekracuje NOX.

v tech mistech at se to resi ... a at se do tech par ulic i zakaze vjezd ... ale i MHD a zasobovani na diesel ...

tohle je spravny krok nejmene na pristich 20 let ... nebo uz dneska mate pro sve auto elektrickou nabijecku na svem parkovacim aute? NE nemate ...

jinak rust spotreby o 1/5 je blud, a jen ukazuje jak jsou lide hloupi ... to auto melo takovou spotrebu odjakziva ... jen derava EU legislativa to umoznovala zmerit dost odlisne od reality

0 6
možnosti

Ty jsi normální blázen. CO2 je úplně obyčejný neškodný plyn na rozdíl od NOX a dalších jedovatých a karcinogenní plynů!

Zase ty lži o globálním oteplování vlastně ochlazování vlastně změnách neber tak vážně.

1 0
možnosti

J31a58n 90U62l11m

23. 3. 2018 7:37

Proč ne?

4 3
možnosti

Zrovna tohle může být cesta. Palec nahoru.

3 7
možnosti

Na přechodnou dobu určitě. 10 km do práce dojedu na elektřinu a těch pár delších cest holt motor.

0 0
možnosti