- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Automobilky nevyrábí auta pro zákazníky - ale pro EU
Z vypelych trhu mame v EU pro autoprumysl asi nejvolnejsi pravidla, ani to nestaci?
Ano ano ano cesta vpred momentalne je nafta ale kdo by to chapal ze
Budoucnost je v jádru.
Mercedes predevsim vidi dal nez na okraj talire. Pred par dnema predstavil novy SUV GLC F-Cell. Pohonna jednotka, palivovy clanek, je uz vyvinut a prispusoben tak ze pasuje bez uprav do vsech jeho modelu jak osobnich tak SUV vcetne dodavek.
Zacina se to hybat v oblasti palivovych clanku.
Navic prosel tento novy agregat veskerymi zatezkavacimy testy a vydrz noveho agregatu/palivoveho clanku je najezd 300.000 km
https://www.n-tv.de/auto/Mercedes-GLC-F-Cell-ist-er-der-Heilsbringer-article20345077.html
Na rozdíl od těch nesmyslů na baterky, je palivový článek skutečný pokrok a posun k lepšímu
A Evropské komisi se těch 95g/km zdá ještě pořád moc.Další spřísnění už bude provázeno proříznutím otvorů do podlahy,jako měli Flintstoneovi....
S tou náhradou alternátoru to je asi dobré
a levné řešení . Nechápu ale, jak je to schopno 'jet bez motoru' a taky nechápu, jak přenášejí těch 333 A (16kW při 48V). Navíc ty baterie budou mít životnost tak dva roky.
jo a ještě maličkost, 48V dokáže při (ne)vhodných podmínkách pořádně pokopat a udělat na těle spáleniny. Nevěřím že se to obejde 'bez proškolení' - jak je napsané v článku
lide nechapou kde je problem ... diesel je ucinejsi a ma min CO2, ktery je o dost vetsi celosvetovy problem na rozdil o par lokalnich mist kde se prekracuje NOX.
v tech mistech at se to resi ... a at se do tech par ulic i zakaze vjezd ... ale i MHD a zasobovani na diesel ...
tohle je spravny krok nejmene na pristich 20 let ... nebo uz dneska mate pro sve auto elektrickou nabijecku na svem parkovacim aute? NE nemate ...
jinak rust spotreby o 1/5 je blud, a jen ukazuje jak jsou lide hloupi ... to auto melo takovou spotrebu odjakziva ... jen derava EU legislativa to umoznovala zmerit dost odlisne od reality
Ty jsi normální blázen. CO2 je úplně obyčejný neškodný plyn na rozdíl od NOX a dalších jedovatých a karcinogenní plynů!
Zase ty lži o globálním oteplování vlastně ochlazování vlastně změnách neber tak vážně.
Zrovna tohle může být cesta. Palec nahoru.
Na přechodnou dobu určitě. 10 km do práce dojedu na elektřinu a těch pár delších cest holt motor.