- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A je opravdu nějaký smysluplný důvod, proč by se měly elektromobily jakokoliv zvýhodňovat?
Podle mě NENÍ. Už oproštění od spotřební daně za pohonné hmoty je nepřiměřená výhoda. A ještě mají být další?
Města je chtějí kvůli nižším emisím, ale třeba používání vyhrazených pruhů je něco, co může fungovat, dokud jsou elektromobilů maximálně jednotky procent.
Teď mě napadá ještě jeden super nesmysl, který je v jízdě elektromobilů vyhrazenými pruhy. V rámci zlepšení ovzduší v městech budou elektroauta jezdit vyhrazenými pruhy a spalovací motory nám budou mezitím stát v kolonách. To nevymyslíš.
Takže raději delší kolony pro všechny?
Vyhrazene pruhy maji smysl ve Statech, na jejich 10-ti a vice proudovkach. V Cechach, kde jsou typicky 4 pruhy a jenom vyjimecne 6, je to nesmysl. Jenze holt moznost prudit lidi je prilis lakava
Co třeba využít místo na značce, kde byly emise?
Co třeba nic nevymýšlet a podívat se za humna? Němci mají modrou ekoplaketu...
Zrušte pruhy vyhrazené i modré a nechte tomu volný průběh...
Tak to jsem proti zrušení a výrazně.
Nevím, proč by autobusy měly čekat v koloně i desítky minut, jen kvůli tomu, že se mnoho dalších jedinců do práce sune svým autem.
Každý autobus, který z kolony vypadne, udělá místo pro několik osobních aut.
osobně jsem změnil pracovní režim (auto mi vozí svačinu, rukavice, + další drobnosti) a jedu tak, abych jel před či po ranní špičce.
A to samé jsou potřeba pruhy i pro IZS - když je sami v koloně neumíme udělat.
Ale možná by to se mohlo změnit - IZS a hromadná doprava bude jezdit pruhem mezi auty, které vytvoří, když je kolona.
Elektrické auto bude mít na anténě uvázaný liščí ohon, jako symbol výroby elektřiny.
a já si do teď myslel, že elektrická auta elektřinu spotřebovávají a proto prý budou potřebovat postavit několik nových Temelínů.
Já myslím, že není třeba cokoliv zkoumat. Elektromobil nemá výfuk, ve valné většině má zadělané přední sání ( nepotřebuje ho ) no a tou poslední štací je RZ protože v TP máte uvedeno palivo. Není nic snazšího než si to následně projet z kamerového záznamu a ověřit v registru což policie může
Ty vnější znaky nejsou ideální a asi nechtějí kontrolovat každou RZ.
Jak je vlastně v TP řešené palivo u hybridů?
V Norsku zacinaji RZ elektromobilu "EL", takze stejny princip.
to je takový problém udělat "nový" kraj ? třeba X ? Stejně je to jedno, když koupíte auto v Praze, klidně si tu RZ s A můžete nechat. Už není poznat odkud kdo je.
spousta vozidel značky Tesla má v ČR značku na přání, majitelé by asi nebyli rádi, kdyby ji museli zahodit a nasadit nějaké trapné X
podle SPZ, v TP je uvedené palivo, takže žádný problém poznat i CNG auta