Diskuze

Kritik elektromobilů v ráži: A komu chcete ty elektromobily prodat?

Proč kupovat výrazně dražší auto, jež navíc nedosahuje kvalit toho, které už máte? Profesor Fritz Indra se v rozhovoru pro německý magazín Focus pustil do ostré kritiky aut na baterky. Ve svých soudech na adresu elektromobility si nebral servítky. Indra je velký odborník na spalovací motory a dnes komentuje problematiku automobilového průmyslu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Já ho celkem chápu, kdyby dělal celý život do elektromotorů, tak teď v důchodu nadává na spalováky a vymýšlí, jak to vytváří závislost na Rusku a na Arabech.

2 0
možnosti

Jako největší problém vidím ten kobalt. Koupit si el. auto s vědomím, že kvůli baterii v Kongu otročí malé děti. To je hodně přes čáru. Otázka pak je na jaké množství kobaltu připadá jedno mrtvé dítě. Z toho pohledu je pro mne elektromobilita naprosto nepřijatelná a přijde mi zrůdné ji ještě dotovat.

1 2
možnosti

Myslím, že toto většina lidí vůbec neřeší a řešit nebude...pro většinu lidí jsou největšími problémy elektromobility pořizovací cena, dojezd a doba dobíjení.

3 0
možnosti

K40a12r77e65l 13M90a55z96a45č

16. 1. 2018 16:28

Ano, to je realistický pohled na věc. Za současného technologického a infrastrukturálního stavu je to nesmysl! Přechod na nové technologie musí pozvolný a hlavně nám musí něco přinášet. Ochrana ŽP v případě EV aut je v současné době velmi sporná.

3 1
možnosti

Realistický = odpovídá mému názoru.

1 0
možnosti

Stačí použít matematiku základní školy a zjistíte, že tzv. expert pan Indra lže jako když tiskne:

http://www.hybrid.cz/proc-nebude-potreba-20-novych-temelinu

Takhle lze nabíjet velmi levne, tohle zařízení z Ostravy: https://www.vsb.cz/info/?&reportId=31180&lang=en&block=simple

Nebo jinde ve světe se to dělá takto: http://e360.yale.edu/assets/site/_1500x1500_fit_center-center_80/EVsOslo_CarlosBryantFlickr2500.jpg

Lež o dráhých bateriích, co přiznal sám šéf AUDI:

https://insideevs.com/audis-ev-batteries-cost-e100kwh/

Podrobnější propočet kolik potřebují eauta temelínů: https://www.svetmobilne.cz/elektromobily-kolik-potrebuji-temelinu/4808

Nepřímá podpora spalovacích motorů (Fossil fuels subsidised by $10m a minute, says IMF): https://www.theguardian.com/environment/2015/may/18/fossil-fuel-companies-getting-10m-a-minute-in-subsidies-says-imf

Eauta by byla "ekologičtější" i kdyby jezdila na elektřinu jen z uhlí:

http://eautoportal.sk/elektromobily-ekologia-prevadzky-porovnanie/

2 2
možnosti

V51í76t 76O55ž21a80n20a

20. 1. 2018 21:27

Téměř 80letý odborník by se už k ničemu vyjadřovat neměl. Jeho myšlení už není schopno pochopit změnu v systému čehokoli.

0 1
možnosti

H82o51n18z70a 18T29a54r

14. 1. 2018 13:46

Když budeme do nekonečna tvrdit, že to nejde Ono to nikdy nepůjde a nikam se to neposune

Je těžko očekávat, že v zemi kde jsou její občané rádi, že se mnohdy zmůžou na ojeté auto s druhé ruky, že Budou s nadšením očekávat osobní vozidla s cenou pohybující se kolem 1Milionu kč. [>-] Které jsou mimo jejich finanční horizont.

Henry ford

“Kdybych se zeptal lidí, co chtějí, řekli by mi rychlejšího koně’”

“Většina lidí spotřebuje více energie na mluvení o problémech než na jejich řešení.’”

“Není hanbou čestný neúspěch, ale strach z neúspěchu. ”

3 1
možnosti

P60e14t51r 82K24u24č30e34r25a

15. 1. 2018 15:07

A taky Henri Ford byl příčinou spotřebitelských úvěrů, které dávají lidem spotřební věc, která ztrácí hodnotu na půjčku a vytváří spirálu dlužníků.;-D

0 0
možnosti

J31i23ř94í 94D96e95š86t

12. 1. 2018 14:52

Prodej el.aut , to je asi jako by jste chtěli naučit vegetariána jíst maso.

0 0
možnosti

Pan Indra má pravdu...to je vtip ?

Již jistý pan HITLER přišel na to, že vbíhá-li z jedné strany kyslík, tak ze druhé lezou (s prominutím sračky) tedy jedy, které život zabíjí. Možná že to nevíte, ale úspěšně to realizoval. Nechápete ?

A ekonomicky to není žádný blábol...pan Indra zastává názor obrovských korporací těžících ropu a chemického průmyslu...přemýšlejte někdy..nepotřebujete olej,filtry, chladící kapalinu a tedy jedovaté nemrznoucí přísady ...a jejich likvidace ??? a téměř žádný servis, žádné pravidelné prohlídky atd, atd.

A že jste na dojezdu se spalovacím motorem bez omezení. Musíte přeci dotankovat u Shellu (mimochodem viděli jste za jakých podmínek se těží ropa ze dna moře a kde všude a jaké má následky, když unikne do moře?) stejně jako dobít baterii a tu klidně vyměnit kdekoli. A že je nutné na baterie kovy. Ježíši kriste a na spalovací motory a katalyzátory a a výfuky a a a a.. ne ?

JE MĚ VÁS LÍTO, ŽE SE NÁZORY RÁDOBY OBROVSKY ZKUŠENÝCH A INTELIGENTNÍCH LIDÍ NECHÁTE OVLIVNIT NESPRÁVNÝM SMĚREM.

3 0
možnosti

Jj, chce to vic Cenobilu, Fokusim, zaplacat pole solarnima panelama a vetrakama, postavit novy uhelky aby meli uhlobaroni odbyt, etc.

1 0
možnosti