škodovak Duo Yamaha

škodovak Duo Yamaha | foto: youtube

VIDEO: Škodovky jsou šlágr, zpívá Duo Jamaha

  • 65
Vítěz nepsané soutěže o nejbizarnější reklamu roku je jasný. Duo Jamaha propagující škodovky už nic nepřekoná. Nesmírně populární slovenská kapela Alfonze a Mariána Kotvanových je hvězdou televize Šlágr a vesnických kulturních domů. Teď podle všeho zbourá internety.

Po dvojici městských frajerů, kteří dělají škodovkám reklamu na Tchaj-wanu, se rozhodlo kontrovat slovenské duo a je to těžká váha. Reklama propagující dealera škodovek má podobně chytlavý a nápaditý text.

„Video vzniklo přibližně před půl rokem,“ říká Miroslav Lukáš, z Autocentra Lukáš ve Valašském Meziříčí, které je autorizovaným dealerem Škody Auto „Efekt bezesporu má, Duo Jamaha má obrovskou fanouškovskou základnu, někteří za nimi jezdí na koncerty po celé republice. Jestli to má efekt na nárůst prodeje aut ovšem nedokážeme říci,“ dodává pro iDNES.cz Miroslav Lukáš.

Duo Jamaha (do roku 2014 Duo Yamaha) tvoří otec a syn Alfonz a Marián Kotvanovští a je jakousi slovenskou obdobou Evy a Vaška. 

Patří k hvězdám československé TV Šlágr a „samohrajkové“  duo vyprodává sály i v Česku (více čtěte zde). 

„Hrají a zpívají, až se srdce svírá. Mám to doma puštěné pořád,“ říká za všechny fanynky slovenských bardů jedna z nich na koncertě v Třebíči (reportáž z koncertu čtěte zde). 

„Plně respektujeme regionální specifika a expertní znalost místních zákazníku a jejich potřeb. Virální spot, který se podařilo našemu obchodníkovi realizovat plní účel, pro který byl vyroben,“ komentuje video Vítězslav Pelc, mluvčí českého zastoupení Škody.„Autorizovaný obchodník značky Škoda je zcela samostatný podnikatelsky subjekt s výraznou svobodou činit obchodně orientovaná rozhodnutí.“

Podle Pelce má velká hustota pokrytí republiky dealerstvími značky za následek výraznou konkurenci. „Zcela logicky tak naši obchodní partneři, coby samostatné podnikatelské subjekty, hledají každou možnost odlišení a vystoupení z řady, a to jak nabídkou služeb zákazníkům, tak jejich vlastní komunikací.“

Tak už jen parfém s iniciálami muzikantů za dvanáct stovek (první odkaz, který nabídne Google), vyhnat moly z šatů z tanečních, objednat se ke kadeřníkovi a na koncertu 9. dubna v Přerově (lístky ještě jsou) s refrénem „...ten okřídlený šíp ti vždycky dodá správný směr...“ budete hvězdami parketu.

Jak se vám líbí reklama na škodovky v podání Dua Jamaha?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 středa 11. dubna 2018. Anketa je uzavřena.

NELÍBÍ
NELÍBÍ 1123
LÍBÍ
LÍBÍ 613