- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za války v tom měli pořádek, každý žid musel nosit velkou žlutou hvězdu. Takže vyrobit nálepky a nalepit na autě vpředu i vzadu, číslo pak nepotřebují. Chybějící nálepka by pak mohla být jízdenkou do výchovného centra. dřive zvaného KZ.
Takže stát vydal homologaci na dopravní prostředek, kterým Vám v odbě jeho životnosti zakáže jezdit? Asi bych se soudil. Nebo k tomu přistoupí šalamounsky a lidé bydlící v zákazu tam budou moci jet? Pak si jsou ale zase někteří rovnější než jiní.
se soudili a to neúspěšně, zákaz není v rozporu se zákony a ani ústavou, stát může zakázat jízdu komu chce a kdy chce a kam chce, navíc se s autem jezdit může jen s určitým omezením a celé je to řešitelné autem, které tam jezdit může
Tyto zprávy mě tuze baví číst. Hlavně po tom co jsem si pořídila golf 2.0 TDI :)
Vás se to sotva dotkne, pokud nejezdíte do center velkých německých měst. Zakázané jsou jenom docela určité úseky, označené dopravní značkou.
Teď jde jenom o praktické hlídání, zaměstnanec DUH musí stát u vjezdu a výjezdu z té zakázané zóny.
V Německu už dávno zavedli v centrech chodecké zóny, kam smí auta jenom v určité hodiny a musí něco transportovat. Funguje to docela dobře, kdo nic nevozí, zaparkuje na P&R parkovišti u metra a jede metrem nebo tramvají do centra.
Jak vidím nápis "Greenpeace" vidím rudě. Ekoteroristé, kteří kážou vodu a pijí whisky! Jakou spotřebu mají jejich velké lodě, jejich automobily, kolik leteckého benzínu na jejich hlavy při cetování po světě padne? Kdo platí jejich účty? Až začnou žít v jeskyních a chodit pěšky, pak se můžeme bavit. takže - vypnout jim elektřinu, sebrat pasy a vystěhovat do lesa... Když chtějí jít příkladem!
Policajt to pozna na prvni pohled podle barvy etikety. Ale neni tolik policajtu aby to mohli efektivne kontrolovat. Tak se hleda nejakej system, kterej by to kontroloval. Ovsem narazi se tvrde na ochranu osobnich dat.
Holt modre zony jako v Praze tam nejdou.
Zelenou 4 mají i diesly s DPF , t.j. už Euro 4 a Euro 5, těm chce DUH také bránit ve vjezdu. Přijde nová modrá plaketa.
Zákaz je jedna věc, ale ti lidé si auto koupili za zdaněné peníze, zaplatili DPH za něj a platějí daně v ceně PHM. Tak když je před zákonem znevýhodněn, měl by mít nárok na nějakou kompenzaci.
Už snad se jim nacpalo na nižším zdanění benzinu dost. Spíš by měli doplatit 2 kč za každý spálený litr, aby se to vyrovnalo. A jezdit pořád bohužel můžou.
Stejně jako mnoho Britů dnes lituje, že vhodili lístek pro brexit, bude jednou mnoho Němců litovat, že připustili k vládě zelené ekoteroristy.
Právě že u Britů je to prevence, bez EU jim nebude nikdo nic diktovat.
A potom Němci věrni své tradici vymyslí Konečné řešení dieselové otázky, realizované osvědčenými vlakovými transporty všech škodlivých dieselů na východ a celé Německo bude konečně dieselfrei, šťastné a spokojené.
nebude ani dieselfrei, ani šťastné, ani spokojené. Ale bude silně zavětrákované
už si ani nemůže člověk vypouštět co chce, je to strašný, svoboda v ohrožení
A vubec jim nevadi, ze v mistech zakazu vjezdu dieselu zacaly koncentrace NOx dost stoupat.
Coz ukazuje na to, ze:
- zdrojem znecisteni NOx neni hlavne autodoprava
- vzduchove filtry a klima v autech je tak ucinna, ze vzduch v podstate cisti
Kde začaly stoupat? Kde se to píše tahle kachna?