- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Soudruzi, v našich zeměpisných končinách je levo a pravo opačně, tedy muž vlevo vzadu a dáma vpravo vzadu :-)
Nevíte, kdo je ta holka, co tam v autě tak způsobně sedí? Je mi povědomá, jenom si nemůžu zaboha vzpomenout, odkud...
Školení tohoto typu provádí více automobilek, nejenom RR. Ale ze zkušeností mohu říci, že pokud tato vozidla řídí někdo, kdo se na křižovatce rejpe v nose, je to většinou majitel
O plynulosti si můžou mluvit jak chci, ale když to někdo na značce zadupne na 40 tak i s úžasným odestupem prostě na tu brzdu budete muset šlápnout taky...
jj, hlavně odstupy. Dneska jsem se dobře bavil. Přede mnou náklaďák v místech, kde nebylo rozumné předjíždět. A přestože mezera přede mnou (ale kvůli nervózovi za mnou) celkem kolísala, já jel naprosto rovnoměrně. Je pravda, že tu trasu znám, a tak jsem věděl, že stylem "brzda/plyn" si nijak nepomůžu. A byl jsem v pohodě, bez skla ohozeného koly náklaďáku a bez vrčení, že se za ním chvílemi musím táhnout jak šnek (a bez nutnosti mít neustále oči na jeho brzdových světlech).
Ja mam oktavku v nafte na hlinach a mym cilem je projet vsechny useky co nejrychleji to jde.
Váš příspěvek by také mohla být jakási "poslední věta před smrtí".........
Bych ho chtel videt ve meste, metr od obrubniku, obihani auta a otevirani dveri do koran, nejdrive jet rovne a pak az teprve tocit volantem pri vyparkovavani...
Som rád, že niečo robím rovnako, ako Andi. Nechávam si dostatočný odstup od auta pred sebou.
Ten Trabant proste nebrzdíííí, len spomaľuje.
Myslím, že za pár let budou všichni mít jiné starosti.
jak nemám rád všemožná školení, tak na tohle bych si rád zašel Ale RR nemám, asi mít nebudu, nebo že by si to pořídil šéf firmy a nechal se vozit je také silně nepravděpodobné.
Já myslel že po ničem jiném než po olítaném Volvu netoužíš a ejhle, pán pošilhává po Tesle a v nejhorším by se spokojil i s Charlesem Henrym...