Diskuze

Citroën C5 je zpátky jako nejvariabilnější SUV, bez pohonu 4x4

Loni se s ukončením výroby modelu C5 definitivně uzavřelo působení Citröenu ve střední třídě. Zavedený název se nyní vrací v podobě kompaktnějšího vozu s vyšší stavbou karoserie, který naskakuje na módní vlnu SUV.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J93a93n 54D10v98o59ř41á79k

10. 10. 2018 15:55

meli jsme v rodine hodně Citroenů (vše vždy nové), já sám jsem měl novu C3 rok 2013. Všechny ty auta byly hezký, ale tohle... já teda nevim, al enedovedu si představit že bych to měl. Vnitřek je hezkej, ale ten zevnějšek...to už je i kija nebo hnůjdaj hezčí. škoda...

0 0
možnosti
RM

...nez hydraulickeho podvozku si to muzou.... vite co... mam C 5 II s dvoulitrovym turbodieselem a az to jednou doslouzi (zatim 250 kKm) tak si zariskuju s trilitrovym sestivalcem... a samozrejme zase na hydraulice...

2 0
možnosti
ZD

Ten třílitrový benzín má manželka a doufám, že ještě dlouho vydrží.

0 0
možnosti
RV

1,2ccm, sen každého řidiče

1 3
možnosti
PM

I kdyby to tak reálně nebylo, působí to stejně lacině jako jejich nejmenší modely, jen ve větším měřítku...

0 5
možnosti
ŠČ

Kdesi jsem četl, že by C5 měla konkurovat 3008 od Peugeotu. Nicméně si myslím, že tu moc o konkurenci nejde, C5 je podle mě úplně jiný segment.

Když vezmu v potaz povedené motory, které jsou u obou aut stejné, tak design je diametrálně odlišný. Citröen udělal krok do neznáma, kde francouzské automobilky nikdy nebyly. Zatímco Peugeot se podle mě vrací k tomu dobrému, co ve Francii vzniklo - ostřejší tvary. Toto je naopak takové "vajíčko" na kolech.

Jinak tedy ke zkušenosti s motory - tu mám osobní. Mám 3008 v 1.2 PureTech a v automatu a "univerzálnější" auto dle mého názoru neexistuje. Do kufru nacpete opravdu cokoli, po sklopení sedadel jsem odstěhoval půlku chalupy. Podvozek je nastaven přímo ideálně na naše silnice - hodně komfortně, zároveň auto "neplave" ani v rychlostech nad 150 kilometrů v hodně, ani v zatáčkách. Po ujetí 10.000 kilometrů se průměrná spotřeba ustálila někde na 8 litrech - jezdím 70% město, 10% dálnice, 20% okresky. I přes nízký objem auto docela slušně zrychluje i v rychlostech nad předpisových 130 kilometrů v hodině. Zátah turba je zároveň příjemný, nejedná se "trhnutí" jako například u motorů TSI.

Byl jsem dlouhé roky zastáncem Fordu, konkrétně Mondea v 2.0 TDCi a do "frantíka" bych tehdy nešel ani omylem, vůbec ne do benzínu. Nicméně dnes dělají Francouzi (konkrétně Peugeot) natolik kvalitní auta, že bych nic jiného nepořídil. A k naftě bych se už s jistotou nevrátil nikdy.

2 1
možnosti
Foto

Mno, a zrovna ten motor TDCi pochází od PSA, takže jste pouze přesedlal z francouzského motoru do kompletně francouzského auta ;-D.

5 0
možnosti
MJ

Jojo z ikony je zase jenom další SUV. Raději tomu měli dát jiný název, než C5.

4 0
možnosti
MF

to mě na tom taky štve :(

0 0
možnosti
JJ

J98a58n 97J89a51n24e42č90e43k

9. 10. 2018 10:17

Další automobilový expert Lukáš Vaverka se připojil k jiném automobilovému expertovi idnesu Františku Dvořákovi a píše o "Citröenu". V příštím článku nám pravděpodobně představí nový Wolksvagen, Porche nebo Hiunday.

PS: nechcete radši psát o vaření? :-P

2 0
možnosti
JJ

J66a19n 69J59a46n59e28č43e81k

9. 10. 2018 16:21

Tak z nadpisu už to zmizelo, teď ještě v perexu ;-D

0 0
možnosti
TZ

A není to tedy spíše MPV?

1 0
možnosti
JM

J95a77n 50M38a58c79h29á30č

9. 10. 2018 5:45

Vše,pro co byli lidé ochotni koupit si Citroen,tak je pryč.

12 2
možnosti
JS

Jezdil jsem týden v C4 kaktus (za mě fajn auto) a seděl jsem v novém Berlingu, které je velmi povedené a opravdu obrovské. Za mě toho Citroen nabízí dostatek. R^

2 0
možnosti