- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Romane Vy jste mudry jak radio :-) Vy vite vse, obdivuji Vas !A co se tyka automotive neni vetsiho odbornika! Jeste nas poucte o tom, ze Slovensko je automobilova velmoc (bez jedine slovenske znacky aut) a v CR neexistuje zadny vyvoj :-)
Čínský elektromobil vyráběný ve východní Evropě? No potěš koště. :-D
Protože při nezaměstnanosti 4% není kdo by tam makal... Už ted je Škoda plná z Východu...
Nechtělo by to milá Idnes založit novou rubriku extra o elektro(de)mobilitě a tuto ponechat pouze opravdovým autům a motocyklům?
Další pásová výroba. Kde ty lidské roboty nabrat? Zdejší už si rozebraly automobilky VW, KIA, PSA, Jaguar.
Ale my zadny elektromobily nechceme, tak na co fabriku?
Třeba budou vyrobená auta vozit vlakem do Číny, kde je kvalifikovaná pracovní síla už dražší.
No to je bomba. Čínská fabrika na slovensku a budou tam pracovat převážně ukrajinci a maďaři. :-D
To mi neříkjete, že je levnější výrabět na slovensku než v číně?
Tak vnitřní trh EHP je silně protekcionalistickej. Vyplatí se jim to.
Jen ať jdou dál od nás.
Ty rozvojové krajiny (Slovensko,Rumunsko) je jistě rády uplatí a přijmou.
Jasné, radšej sklady Amazonu a ťahanie smradľavej gumy Nexen, ako JLR a Geely.
Ještě že neuvažují o výrobě v Česku. To by do těch prdítek přeskákal ihned jeden pražský fotbalový klub s čínským nápisem na prsou.
Tvrdík, Konečný, Wikemann ve fárech Zhi Dou
To je tá výhoda vlastnej nestabilnej meny. Číňania sa asi obávajú, že by nedokázali dodržať investičný rozpočet pri mene, ktorá lieta hore - dole. V najbližších mesiacoch skôr hore (čiže pre Číňanov dole). A "nejsou lidi"