Diskuze

Číňané začali vypouštět elektrické štiky do evropského rybníku

V Evropě doposud málo známá čínská automobilka BYD zabodovala v Nizozemsku - tamní taxi operátor si vybral čistě elektrický model e6 pro svou činnost. Pokud se tedy budete chtít projet čínským elektromobilem, navštivte Rotterdam. A značku BYD si zapamatujte, má velký potenciál.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Downsizing je i v ČR aktuální. Maximální rychlost 80 km/h, dojezd 80 km, místo pro max. 4 osoby by určitě vyhověly.V

0 0
možnosti
Foto

Snížit váhu na polovinu, dojezd také a pak to bude i v Praze O.K. Problém bude spíše cena.

Mnozí současní Fábiisti potřebují jenom dojet do diskontu, k doktorovi nebo pro brambory. 80% Fabií by se lehko nahradilo levnějším elektromobilem s dojezdem 80 km na jedno nabití. Fábie může stát i dále v garáži nebo na dvorku, poslouží jednou za rok k dopravě na Jadran.

Mohu si představit vozítko na způsob Trabanta kombi s akumulátory a zástrčkou na 220V jako převažující dopravní prostředek venkovského obyvatelstva. Firmy v okruhu třeba 60 km by měly pro své zaměstnance parkoviště se zásuvkami, po práci s nabitým vozítkem k Lidlovi a pak domů. Benzín nebo nafta jenom na delší cesty.

V ČR nemáme výrobce kvalitních moderních akumulátorů- to je ten problém. To ostatní Češi určitě umí.

0 0
možnosti

bral bych to vsemi deseti. ja jsem mel BYD -klasicky benzin - v Karibiku jako vuz z pujcovny cely mesic a jezdilo to dost dobre, komfort uvnitr byl na urovni passatu nebo spis lexusu, a stalo to pry kolem 10-15000 dolaru!

0 0
možnosti

R34a66d28i93m 70K95a64l45a41s

28. 12. 2013 9:17

Té ceně moc nevěřím. Já jel v Geely za 10000 dolarů a interiér tomu odpovídal. Slušný ale plastový. Bylo to uvnitř takové designově povedenější a dospělejší twingo. Dveře ovšem tenoučké - opravdu plechovka.

0 0
možnosti

tak jen čekám na příspěvek co zase číňani okopírovali, ale ejhle, ono to asi tentokrát vykřikovat nepůjde, když jak čtu, patří byd mezi hlavní inovovatele na poli akumulátorů.. ;)

1 0
možnosti

Běžný cyklus vzestupu nějaké země.

V první fázi jsou chudí a nejlepší mozky odtamtud utíkají studovat a žít jinde. Proto jim nezbývá nic jiného než kopírovat i nejjednodušší věci a tvrdě makat za pár šupů. V druhé fázi ta práce za pár šupů už umožnila naakumulovat nějaké prostředky, takže ty nejlepší mozky se mohou vracet ze zahraničí, protože je už jsou schopni zaplatit. A zaručit jim, že pokud budou skutečně pracovat, dostanou se do nějaké horní bohaté vrstvy a oni i jejich děti budou žít v dostatku. V třetí fázi si začnou sami organizovat svoje školy a výzkumné instituce, takže místní nemusí za vzděláním cestovat ven, stejného nebo lepšího vzdělání se jim dostane i v zemi. Ve čtvrté fázi má země světpvě nadprůměrnou vzdělávací soustavu , výzkum i náročnou výrobu, takže se země stává lídrem a začíná vysávat kvalitní mozky  z jiných zemí, kteří se tam  jezdí učit i tam chtějí žít. V páté fázi totéž dělá čím dál víc neproduktivních parazitů.........

.

Čína je právě v druhé fázi, v rozvinutých oblastech začíná třetí fáze.

1 0
možnosti

"užitečnou hmotností 375 kilogramů a celkovou hmotností téměř 2,4 tuny"

To nepotřebuje komentář. Váží to jako malý tank a neuveze to ani 4 dobře stavěné 100 Kg chlapy.. :-/ Ale 50 kg Ťamanů se tam vleze dost. ;-D

1 0
možnosti

nojo no, baterie prostě něco vážej... jinak jako taxi to stejně asi často 4 stokilové převážet nebude (a ani nemusí být jen 50kiloví, bez zavazadel to je přes 90 kilo na osobu, při 4 lidech)

0 0
možnosti

L65á64ď76a 11V25r74a33n33ý

26. 12. 2013 12:47

No a co náklady po 3 letech provozu?

Předpokládám, že to bude jako u všech výrobků co musíme dovážet z Číny. Vše dělit dvěma a pak to odpovídá parametrům co nám říkají evropští výrobci.

0 0
možnosti

Zrovna taxi je pro provozní náklady elektromobilu výhodné. Elektromobil potřebuje pro rentabilitu to, aby byl co nejvíc využíván, na rozdíl od klasiky. Drahé baterie do elektromobilu totiž mají omezenou životnost, jenom pár let a během těch pár let je třeba využít příslušný počet nabíjecích cyklů.

Neboli i když  elektromobil stojí nečinně v garáži, tratí jeho majitel na ubíhající životnosti akumulátorů elektromobilu každý měsíc dobrou desítku tisíc Kč.

1 0
možnosti

čina prosperuje, EU se propada do dluhu.  Cim to ?

1 0
možnosti

L75á45ď92a 74V22r13a39n43ý

26. 12. 2013 12:51

Čína již dávno tak neprosperuje, protože se ji ještě nepodařilo nastartovat domácí spotřebu a dnes jsou již levnější a kvalitnější destinace.

0 0
možnosti

T71o66m98á11š 75Z91e46m13a42n

26. 12. 2013 11:10

Levný elektromobil je nejsmysluplnější cesta pro jejich rozšíření - jednak elektromobil je jednodušší a také nenabízí plnohodnostný dopravní prostředek.

Ale jako 2. auto na denní popojíždění to mnohým stačit bude.

0 0
možnosti

J96a61n 42J11e88l30í60n38e46k

26. 12. 2013 12:30

No, mít dvě auta, to si nemůže dovolit každý.

2 0
možnosti

P84e52t67r 58J12e50ž37e22k

26. 12. 2013 11:06

Když v Evropě každý truhlík obchoduje a politikaří namísto smysluplných technologických inovací, tak nevyrábí elektromobily s dojezdem 300km na jedno nabití. BYD to vzal za správný konec a já jen doufám, že to konečně Evropany vyprovokuje ke konstruktivní aktivitě. Elektromobily jsou rozhodně perspektivní řešení nejen individuální dopravy.

3 2
možnosti

To je ale krásná slátanina, nějaký ekopošuk?

2 3
možnosti

M73a93r89e45k 47P75e19t76r76ů

26. 12. 2013 11:01

Bojím se, že tohle skončí špatně. Čínské auta bychom si sem do Evropy neměli nechat vůbec dovážet... jednou nám naše děti poděkují :-(

1 3
možnosti