- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč rovnou neřeknou že těžká auta se lépe vejdou do ekovýpalného....k tomu nějaký hybrid a je vyřešeno. Vždyť to tvrdím, že emisní politika likviduje auta tipu Fiat Panda a protlačuje monstra.....
Tohle se čte mnohem líp,než slátaniny o těch kostitřasech,co se nekupují,ale fasují...jak se to jen jmenuje,jo už vím,škodovky.
Dává to smysl, lidem s vyšším příjmem se nechce umírat při střetu s nižšími vrstvami a chtějí mít větší šanci na přežití i při střetu s náklaďákem.
A navíc je takové auto pohodlnější a schopnější než sedan či kombík.
I tak se ta poptávka dá vysvětlit. Co ale myslíte tím "schopnější ?"
Ještě "lahký gulomet" s automatickým režimem. Pochopím, že si někdo koupí pickupa třeba Forda F na chalupu do hor, kde potřebuje, aby auto odvedlo pořádnej kus práce. Ale takovýhle rádoby off převlečený za SUV je do města a okolo komína fakt pitomost. A to nepíšu proto, že bych jim to záviděl.
Luza se bude konecne muset smirit s tim ze bude jezdit sockou, a na silnicich nebudou zacpy
Lůza si pořídí ekola, ekoloběžky nebo skútry a bude to stejné. Jen na delší cesty to není. No a já bych si mohl pořídit koně i když na pštrosovy se taky dá jezdit.
Na paradu za me dobry, potrebuju vymenit X5 za novej kocar
Další krok bude zavedení divize LKW.
A co tak vyrábět pod zn, "BMW" rovnou polopásové vozidlo v provedení "Hakl"? Nakonec v dotyčném státě s ním měli velké zkušenosti.
Neměl by být trend spíše opačný a auta naopak zmenšovat a „zlehčovat“? Abychom se pak na ty silnice vešli.
Nebojte, majitélé těchto třítunových monster nám to nadiktují. Je to stejné, jako když např. Leonardo di Capri svým soukromým tryskáčem vyrazil na Sicílii na "klimatickou konferenci" aby tam s Bilem Gatesem probral, jak lidem napařit uhlíkovou daň, aby zachránili planetu.
Sbohem krásné a sportovní osobní auta.
Teď budou BMW tlustá prasata.
Souhlasím, akorát se trochu pozastavuji nad pojmem sportovní auta, ono řízení auta moc kalorií nespotřebuje, navíc, silnice nejsou závodištěm, a předpisy by se měly v rozumné míře dodržovat. Kdo si chce zasportovať, ať sedne třeba na kolo. Na kole někoho předjet je mnohem větří frajeřina než předjet luxusním bavorákem fábii.