- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Trochu mě zviklalo, uznávám, ale nakonec je objednaná pětka. Dostala pár nových prvků i z tohoto vozu a motor má větší volnost. Tyhle auta nevytlačí ani SUV, ani dražší nafta.
Líbí se mi hodně. Nechtěl bych to, raději pětku, ale hezký to je :)
Po Banglově éře konečně BMW začalo vypadat dobře. Už toho bylo asi dost, a pouští se do rozplizlých křivek nebo obřích ledvin (spíše bobřích zubů).
Něco o předešlé generaci.. https://youtu.be/Ny39CHjEs7A
Tak na tuto reportáž jsem se s chutí dodíval a jenom to potvrdilo, že jsem udělal dobře, že jsem si tak nějak intuitivně vyhnul právě F30.
Až na řady 1 a 2 je radost řídit jakékoli BMW
Myslím, že takhle už se to popsat nedá. Taky šli hodně cestou kompromisů. Za mě pořád nejlepší je pětková řada z hlediska vyváženosti a jizdních vlastností. U poslední trojky to nebylo to pravé ořechové. Ale ano, subjektivní hodnocení. Ostatně i to Vaše.
ty koncový světla jsou Toyota vzhůru nohama
... jen je má Toyota líp sladěný se zbytkem auta
Kdyby na tom nebyl ten znak tak bych řekl, že je to Hundaj a nebo nějaký jiný Asiat.
Celosvětově státní podpora - dotace na fosilní plaiva za rok 2017 činí 5,2 bilionu dolarů! To je zhruba 5x mililon miliard dolarů což je 120 milionů milard korun tečka.
Státní dotace na Fosilní paliva (ropa, zemní plyn, uhli) činily za minulý rok jen v USA 375 miliard dolarů.
Jste si jistý, že je to 5,2bilionu? Protože USA nemá miliardu, takže 1 bilion v USA je 1mld v CZ
Prodej BMW kompetní série 3 v USA 2Q = 12 933 ks
Prodej tesla model 3 v USA 2Q = 47 000 ks
tak srovnavat Tesla model 3 s trojkovym Bavorakem je asi jako Trabanta s Felicii