- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chlastá se všude,jenže ono sem jezdí denně asi 2 tis obyvatel SK za prací, stovky a stovky aut z SK za nákupy-suprmarkety tu rostou jeden za druhým,pak tudy vede docela drsný tah z severní Moravy sm. Vídeň-často nejsou díky jihočeským matkám obchvaty,takže doprava se např. letos půl roku hrnula přes Bzenec,Vracov a tam lámalo sm. Hodonín a jih nebo dál na Kyjov a Brno.Silnice se mnohdy rozpadly.Ač nemám nic proti Zlínu,pak auta s reg, značkou tohoto kraje naprosto brutálně porušují až na výjimky předpisy, o SK ani nemluvím.Od policei ČR vím,že místní bourají stejně jako jinde a nárůst je dán cizinci a lidmi z jiných krajů, Zlínského určitě.....je to podobné,jako napsat, že úsek D1, který vede krajem Vysočina a je tam hodně nehod,že za to mohou místní obyvatelé.Většinou tam kolem Pelhřimova bourají zcela jiní lidé...
Pokud se nezavedou přísnější lékařské prohlídky (i psychologem) pro nové zájemce o řidičský průkaz, opakované přezkoušení zdravotního stavu řidičů od 65.roku věku v termínu co 2 roky, tak bude jízda po silnici u nás podobná adrenalinovému sportu. Dále by se mělo více pracovat na informovanosti řidičů o následcích a možných příčinách vážných nehod na našich silnicích. Bohužel den co den jsou dopravní nehody, které končí smrtí lidí. Bohužel...
Za první pololetí letošního roku už z vysokou pravdpodobností udrží čistý štít, leda že by našli nějaký havarovaný auto z června. V listopadu by se spíš hodila informace, jak jsou si vedou v druhém pololetí letošního roku.
.... ale jak jede KV nebo OV mimo svůj region, tak si dávám větší pozor, tahle auta jezdí často velmi rychle a hlavně nebezpečně předjíždí. Možná je to náhoda, ale já mám prostě takovou zkušenost nebo je to tím, že mimo region jezdí "mazáci" zatímco ti opatrnější zůstávají doma ?
Souhlasim, taky mam zkušenost s KV že jezdí mimo město dost nebezpečně,stačí jet na KV a jeden se nestačí divit,ale to se týká i vozů se Slovenskou spz,to co předvádějí v Praze si netroufnou ani pražáci :o))
Pokud si dáte půlku prdele do mrazáku a druhou půlku na sporák, tak čistě statisticky je vám vlastně skvěle. A stejné je to i i s touhle statistikou. Rokycany a Tachov mají nejméně smrtelných nehod na svém území, ale to neznamená, že tam jsou nejbezpečnější silnice natož pak řidiči. Je to dáno hustotou dopravy, zejména kamionové, která je v zastavěném území nejnebezpečnejší. Tachov je město "na konci světa" a nevede tudy žádná tranzitní silnice. Podobně jsou na tom Rokycany, které díky D5 leží mimo a nejsou tak zatížené. Navíc Rokycany i Tachov jsou jedny z nejmenší okresních měst v republice, a tak je tak logicky i nejřidší provoz a nejméně nehod.
...je mozna bezpecny z hlediska nehodovosti, ale meli by udelat i statistiku ujem na dusevnim zdravi. Prujezd Berounem je spolehliva cesta, jak prijit o nervy. 60 mimo mesto, 30 ve meste. Vyjimkou je priblizeni ke krizovatce, kdy se zrychluje na 40 kdyz je zelena, na 50 kdyz je oranzova a na 60 kdyz se zrovna rozsvitila cervena. Blinkry se nepouzivaji pred maneverem, ale (kdyz uz tak) v jeho prubehu, zastavuje se kde a kdy je potreba, bez ohledu na to, co se deje okolo. Rozjezdy na krizovatce na 1, 2 se radi az po jejim uplnem projeti. Naopak snaha loudala predjet se nekompromisne tresta...takovy louda je ochoten svoje auto treba roztrhat na cucky a zrychluje jak o zivot, jen aby ho nikdo nepredjel. Parkovani je extra kapitola...zajeti do rady podelne stojicich vozidel je nadlidsky ukol. Je na to potreba minimalne dvou mist a vysledkem cele operace je, ze budou obsazena obe.
Já jezdím přes Beroun poměrně často a přijde mi tamnější doprava v pohodě.
Nebude za zvýšenou nehodovost v Hodoníne spíše moct dvě obrovské uzavírky svedené do jedné komunikace a take samotný Hodonín kompletně rozkopany?Kolony, semafory, stress a kolize jsou na světě!
Nehodovost klesá s tím, jak úzká je silnice, jak je zatáčkovitá, kopcovitá, rozbitá,jaký je vozový park, jak je hustě obydlena, jak se staví, a tím pádem kolik nákladní dopravy je v činnosti . Předpokládám, že ani na Aljašce nebudou mít dopravní problémy.Řidiči to nemůžou ani pořádně rozbalit. Většina dálnic, u nás D1,D8 apod. díky vysoké hustotě a neustálém lepením na zadky vznikají velmi nebezpečné situace. Čím vyšší rychlost, tím větší je třeba odestup. Bohužel při IQ některých nevyježděných závodníků se není co divit. Přestaňte dělat naschvály,nelepte se na zadky,používejte blinkry, dávejte přednost v jízdě, jezděte plynule a predikovatelně a všem bude dobře.
No na dálnici bývá většinou případ, kdy vyježděný řidič, protože jede hóóódně přes 130 se lepí na zadek tomu "nevyježděnému", protože ten si dovolil předjíždět (třeba kamion), když jede jen 125.