Diskuze
Bezpečnost aut prodávaných v Česku je pod průměrem EU
Děkujeme za pochopení.
jl
Připomínač ?
Jak ovlivňuje bezpečnost vozu existence či neexistence připomínače zapnutí pásů. To jako že to bude menší rána, když budu přikurtovanej a zároveň mi mebude svítit ledka na panelu ?
Je to jen další krám, který se může podělat a zase další metoda jak z lidí natahat co nejvíc peněz.
Štvavá vysílačka
Re: Připomínač ?
Ano. Když budeš přikurtovanej, dostaneš menší ránu airbagem do kebule.
Štvavá vysílačka
Mě v článku zaujalo toto:
V Česku se od ledna do března prodalo 31 075 vozů, což je o téměř šest procent méně než loni.
Krize jako prase
mafa
Re: Mě v článku zaujalo toto:
Ano, presne tak, kde je ta krize automobiloveho prumyslu? Kdyby to byl pokles o 20-30-50%. Ale toto? A to jeste rada lidi vyckavala kvuli odpoctum DPH.
A na co zavadet nesmyslne srotovne?
nnyky
Ono
je toho u nás mnohem víc pod průměrem EU. A zrovna uváděná "bezpečnost" aut mne až tak netrápí. Např. takovou signalizaci zapnutého pásu fakt nepotřebuju
houzar
bezpečný automobil
co to je? když za volant usedne blbec je každý auto nebezpečný
Martin.strike
A je to tu zase.
Zase se ukazuje, jak je Škodovka "kvalitní". Ona dělá dobrá auta, ale problém je jinde. Škodovka dělá drahá auta s malou výbavou, kdyby slevnila o 30% tak bude cena adekvátní.
MP
Re: A je to tu zase.
Porovnej si konkurenci a pak tu pis takovy blaboly. A co se toho odbornika v clanku tyka, je to mamlas, Superb a Golf udelali pokud vim hodne podobny vysledek a obe maji 5 hvezdicek. Pan odbornik...blbec to je.
Lobos
Neni ten clanek trosku blbost?
"Podle motoristického odborníka Martina Jaroše si Češi kvůli ceně pořizují spíše menší a méně vybavené vozy. " Levny krapy - tomu bych rozumel...Ale jak se jinou vybavou stane ten vuz bezpecnejsi? Vezmu si ho s klimatizaci a je super bezpecnej?? Co to je za kravinu. Protoze cesi prevazne kupujou levny skodovky, to je mi jasny, ale jak se ta levna skodovka stane bezpecnejsi zmenou vybavy?
majkl
Re: Neni ten clanek trosku blbost?
tak mozna autor myslel bezpecnostni vybavu jako dalsi airbagy, nic jineho me nenapada...
karel
auta
Jestli to náhodou taky nebude tím,že v česku jezdí převážně škodovky a ty si rozhodně na bezpečný auta nehrajou.Škodovka je v bezpečnosti na samém chvostě,ale čechům je to jedno a stále tyhle předražený hnusošroty kupují.
Gourmet
To je jasný
když se tady tolik prodávaj bambusový Hundaje a Kije. Jako tyhle "žihadla" v Německu nebo Rakousku téměř nepotkáte a když už, tak z 60% maj českou značku
-drb-
Re: To je jasný
http://www.euroncap.com/tests/hyundai/i30.aspx http://www.euroncap.com/tests/kia/cee%27d.aspx http://www.euroncap.com/tests/skoda/fabia.aspx http://www.euroncap.com/tests/skoda/octavia.aspx http://www.euroncap.com/tests/skoda/superb.aspx
To jen pro představu - bezpečnost je i u nových modelů KIA a Hyundai na úrovni evropských aut. Modely starší pěti let na tom nejsou nijak extra. Tenhle korejský koncern na bezpečnosti zapracoval, koneckonců i30 i Cee’d jsou víceméně evropská auta, mnohem hůř je na tom korejské Daewoo (nyní Chevrolet), případně čínské automobilky.
Upřímně řečeno - byl bych mnohem radši, kdybych potkával častěji nová bambusová žihadla místo 15 let starých bavoráků s blbečkem za volantem.
takyřidič
první auto na světě s 5 hvězdama je Renault Laguna 2001
Laguna jako první auto měla už v roce 2005 pět hvězdiček.
Štvavá vysílačka
Re: první auto na světě s 5 hvězdama je Renault Laguna 2001
Nějak v těch ročnících plaveš
Qwert
hehe
Toto je údaj úplně ale úplně na nic. Jestliže dneska závisí pátá hvězdička na ESP a na indikátoru zapnutých pásů, je ta 5. hvězdička naprosto o ničem. Celá tahle mašinérie testů se musí brát s rezervou, s hodně velkou rezervou. Platí to, že čím víc systému ochrany ve voze, tím větší prase za volantem. Pokud jezdíte moderním evropským vozem, je v rámci kategorie jedno, čím jezdíte. Nebezpečné je dnes jezdit starými škodovkami, trabanty, favority apod. jinak je to naprosto jedno. Źádný náraz není ideálně rovně podle testu a dnešní auto se třemi hvězdami je na tom v podstatě stejně jako s pěti hvězdami. Na bezpečnost chodců (tvrdost kapoty) a podobné hlouposti dlabu.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...