- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen pro zajímavost - modernizace té samé kabiny v podání jiného výrobce:
Je vidět, že chtějí v Avii držet tradici. Vzhledem k nabídce motorů to opět bude nejrychlejší auto našich silnic. :-)
Vykon 160 - 210 koni se Vam zda malo. Konkurence nabizi u podobnych aut vykon i 120 koni....
Není důvod , aby se do tohoto tandemu Avia zapojila.
Jak to myslel p. ředitel, když řekl právě tohle?
Super auto. V koloně je vždy první.
Kolik Avií z řady D jste kdy potkal "v čele kolony"?
Jste zhruba stejně vtipný, jako tvrdit o Škodě Yeti, že má vyhřívané zadní sklo kvůli tomu, aby vás při tlačení nezábly prsty...
Samozřjmě palec nahoru. Česká firma vlastněná čechy, vyrábějící v česku ... Tohle tady potřebujeme a né sem tahat další a další čínský montovny !!!
Kabiny vyrábí Avia ve vlastní svařovně z výlisků dovezených z Indie...
Je samozřejmě modrá a dým bude samozřejmě taky modrý
Tak zase budu moct na silnici říkat - zase to brzdí nějaký aviatik!
nebudeš, protože pokud tam budou opět motory Cummins, tak to bude lítat jak vítr....
Nevim proc ale kdy vidim auto avia tak se mi vybavi igracek...
Proč to auto neudělají alespoň trochu hezké....
Tak on je to takový pokus něco udělat s kabinou, která je 20 let stará. Předpokládám, že to je dočasné řešení a v případě, že se výroba troch uskutečně rozjede, tak bude montovaná jiná kabina (nakupovaná od nějakého zahraničního výrobce). Tipoval bych ,že to bude kabina původem od Renaultu, kterou již používá Volvo a Daf.