- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Naposledy jsem byl na autosalonu, když jsem kupoval auto. No nakonec jsem stejně koupil auto co tam vůbec nebylo. Tym byly jen SUV, MPV nebo coupe. Normální auto musel člověk hledat stejně jinde.
Evropa je pro automobilky nejmavá, trh je už prakticky rozdělený, žádný souboj značek se nekoná tak k čemu investovat do drahých výstav. Čína je jiné kafe, tam je o místo na trhu pěkná mela
Alfa, Lancia, Fiat, Opel....zadny souboj znacek :D
Když byl poslední autosalon v Lipsku,tak už auta vypadala jak z venku tak zevnitř hodně podobně. Už je nuda i autosalon v televizi. Kde se člověk ještě potěší z pěkných aut a zasměje je Top Gear nebo Grand Tour. Už i lidi si uvědomují,že jet někam daleko aby viděli od všech značek podobná auta už je nemotivující k cestování. A stejně si v dnešní době nemůžete koupit auto které by se Vám líbilo,ale co vám povolí EU. Pidi motůrky nebo složité jak raketoplán.
V minule dobe jste si mohl vybrat mezi Skoda 100 (35 kW) nebo kdyz jste byl v KSC, tak jste mohl mit na Skodu 110 (46 kW) nebo Zigulik (44 kW) nebo Wartburg 353 (43 kW). Dnes si muzete vybrat z vice nez stovky znacek a modelu, mnohe i pres 100 kW a vam vadi, ze maji oproti minulosti spolehlive, ale mensi(?) motory. Nevim, jak vy, ale ja se nikdy nemusel ptat nejake EU, ktere auto si muzu koupit. V minulosti by vam KSC auto zatrhnout mohla uplne.
Rozumím. Ale ruku na srdce, má to tak i obyčejný zákazník?
Ono to půjde, když se autosalony smíří s tím, že už pro automobilky nejsou nepostradatelnou podmínkou úspěchu, ale jen doplňkovou prezentační akcí současných modelů a upraví tomu ceny za výstavní plochy a asi i za vstupenky. No a nebo to holt zabalí...