- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nabíječky zase takový problém nejsou. Nabíječka se dá postavit za pár dní, a například oproti benzínovému stojanu i s nádrží, nebo plnící stanici na plyn se zásobníkem, je to úplně snadná záležitost. Není spíš zájem.
Velký, omyl, za pár dní postavíte možná tu stavební část, ale rozhodně nevyřešíte připojení a jeho dimenzaci k rozvodné soustavě. V tom mají klasické pumpy velkou výhodu - postavit se dají prakticky kdekoliv a pokud tam zajede kamion se zásobováním tak je vystaráno, ovšem rozvoje rychlonabíječek pro eauta bude vyžadovat postupně úpravu celé rozvodné sítě.
Souhlasím s Vámi. Použitej iPhone nebo MacBook je většinou také hodně rizikový krok, protože zdroj už bývá ve stavu, kdy jej musíte dobíjet stále častěji až nakonec nejde dobít vůbec. Kromě toho se výrobci budou předhánet v upgradech, aby tahali z lidi peníze. A starší modely pak nebudou komunikovat vůbec a stanou se nepojizdným šrotem s extrémně drahou recyklací elektrických komponentů.
Reakce na pana Horáka - viz níže
Nevím, jak ostatní, ale já před koupí auta zvažuji i prodejnost za pár let. Kdo od vás koupí ojetý elektromobil, když cena baterií tvoří 50% nového auta?
Nemohu si pomoci, ale elektromobil je slepá vývojová větev.
8 let a 160 tisíc kilometrů je záruka, když to tohle vydrží, tak mě je úplně jedno, za co to prodám, to nebudu před koupí zvažovat, tu prodejnost a slepá větev to není, což se brzy prokáže
Zapadni staty jsou vymydleny cim dal vic od slunickarstvi az po ekologii.
Není nad ruský Norilsk, tam ekologové musí držet hubu a hned se tam jinak dýchá
Počet nabíječek roste, možná i rychleji než počet elektromobilů (v tom ideálním poměru 1:10).
Dokument Velké téma ELEKTROMOBILY Byznys ČT24 Speciál
Evropské automobilky musí plnit přísnější emisní limity u nově vyrobených aut. Zřejmě to nepůjde bez elektroaut? Co za problémy to přinese a jaká auta budou jezdit po evropských silnicích za pár let? V rámci pořadu bude odvysílán dokument Doba elektrická? Hostem pořadu budou Karel Havlíček /nestr. za ANO/, ministr průmyslu a obchodu, a Bohdan Wojnar, SAP.
https://www.ceskatelevize.cz/porady/12026085531-byznys-ct24/219411034000081-byznys-ct24-special/
Německo tlačí na ekologii -ale jejich představa je asi taková: zakážeme uhelné i jaderné elektrárny, zlikvidujeme benzinová a naftová auta ...a 2/3 elektřiny budeme dovážet z okolních států! A tam ať si uhelné elektrárny klidně kouří!! Ale my jsme ekologičtí...
No tak jejich strategie je skutečně taková, že nakonec budou 20% své spotřeby dovážet. Tedy budou se spoléhat na to, že státy kolem nich tu energii nějak vyrobí. Co na tom, že 20% spotřeby Německa je víc, než kolik je celková spotřeba ČR
No napíšu to takto. Doposud se Citigo prodávalo v benzinové verzi za podstatně nižší částky a kolik se jich prodalo? Na ulici vidět nejsou, v bazarech pár kusů. Oproti Fábii minimální zájem. A to se jedná o verzi, která nebyla nijak omezena dojezdem, maximální rychlostí, možností tankovat ... prakticky ničím. Jenom se toho do něj moc nevešlo. A najednou se věří, že verze s haldou omezení za 430 tisíc v základu se bude vesele prodávat?
Škoda jen využila model, který se stejně moc neprodával k tomu, že si tak sníží spotřebu celé flotily a bude splňovat nové normy EU. To je celé. Pár úřadů si to pak koupí za dotovanou cenu, tedy z našich daní a budou se profilovat jako super eko administrativa. I když to s ekologií nemá nic společného.
Eh muzete nejak rozvest tu myslenku, jak si podle vas skoda snizi ty flotilove emise modelem, ktery se dle vas stejne nebude prodavat? kdyz jich prodate nula, tak si ten flotilovy prumer snizite presne o nula...
Konec konců proč ne, já jsem pro...a ty nabíječky taky budou
Nevím proč se vymlouváte na nabíječky, před 25 lety bylo čerpacích stojanu v celé ČR celkem 19. A přesto jsem si LPG pořídil, protože jsem to auto tak chtěl. Dnes je nabíječek elektro mnohem více, ale elektromobil je výrobek, který nikdo nechce ( to pozná každý, ani se všemožnou podporou a zákazy a šikanu spalovacích motorů, přesto se elektromobily neprodávají).
No jo, ale bez toho LPG jste se mohl přepnout na benzín předpokládám, ale vemte si, pokud byste mohl jezdit jen na to LPG ... určitě by vás to nijak neomezovalo?