Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Auto za 120 000 pro Evropu: Čínské Happy Emissary

Dacie, Lady a ostatní levná auta, třeste se! Hranice Evropy překonávají první superlevná auta z Číny. Magická hranice dvouset tisíc korun, kolem které oscilují ceny nejlevnějších aut, která můžeme v autosalonech najít, by pro Happy Emissary neměla představovat sebemenší problém.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

rebbe

6. 12. 2006 20:38
Podceňování se nevyplácí

kdysi začala pravda a láska jezdit s kopií Opla Rekorda, jménem Dajvů. Po několika letech sice rostly i naše nároky, přišly k nám vozy KIA. Hyundai už také nevyvolávají posměch.

Za pár roků sice ty čínské vozy nebudou už tak levné, ale také nebudou pro smích. Jestli to ale Škodovka a kolínský závod beze škody přečká, to se ještě uvidí. Určitě se u nás ale kvůli konkurenci ceny spíše zmírní a za to jsme i Číňanům docela zavázáni!

0 0
možnosti

kenny

15. 9. 2005 8:56
Ale pánové. . .
Vy si tady stěžujete na kvalitu tohoto vozu.Jen si vzpomeňte jak jsme byli všichni lační po feliciích když přišla na trh.Nikoho tenkrát ale nezajímalo že motor má kořeny v MBéčku,kvalitu je vcelku nízká,výbava žádná a s kvalitou jídních vlastností a spolehlivostí by se taé dalo polemizovat.Jediný klat jsem tenkrát viděl jako levné náhradní díly.Jestliže je nabídne i tento číňan nemyslím si že by to byla špatná nabídka.A také by mohla konečně začít větší obnova zastaralého českého vozového parku.Ještě pořád je plno lidí kteří ojetinám nevěří a když tady bude nabídnuto male NOVÉ a usporné dobře vybavené auto za nízkou cenu jistě najde příznivce.Já teď měním felicii za Ford Mondeo za 130000 dovoz německo po 1.majiteli takže nejsem přikladem toho,že bych si raději koupil nový vůz,ale pro mnoho lidí to bude jistě zajímavá nabídka,neledě na to že vychází konstrukčně z vcelku kvalitního auta.Mnoho šťastných kilometrů všem
0 0
možnosti

MILAN

7. 6. 2005 23:06
FAW - VW
Nechci nikoho zklamat ,ale myslím ,že nikdo nepříjde zkrátka z historije VW Group je patrné že jsou tyto společnosti velmi dobře propojeny. Tím to, je jasné, že vydělky opět pujdou na bedra těm kteří je tak hrozně potřebují, jelikož vyrobní hodnota tohoto automobilu v čině se pohybuje okolo 1000 EUR. Zisk určitě bude spravedlivě rozdělen.
0 0
možnosti

vickit

5. 4. 2005 12:47
zoznamka
revo trtkateu de ritomobil... ahoj mam vazny zaujem s Tebou obcovat Revko moj... fakt ale asi ta na moju š 120 nenabalim ,, ze???
0 0
možnosti

Honza

4. 4. 2005 19:26
fujtajxl
Hehe, nechci bejt za proroka, ale jsem si jistej, ze tahle cinska plechovka od rybicek prodej audin neohrozi.
0 0
možnosti

Jirka

5. 4. 2005 19:26
Re: fujtajxl
Ty Lojzo nedávno jsi nosil kecky a hadry s digitálkama od číňanů a teď budeš plácat ,že audi neohrozí.Oni toho prodaj za rok co audi za 5let..Nemá cenu je podceňovat.......
0 0
možnosti

antischade

4. 4. 2005 18:11
konecne panove ze skodovky
uvidi, za kolik se ma prodavat normalni auto pro lidi s normalnimi vydelky ... ja nepotrebuju znacku, je me jedno, jestli auto vyrobili cesi, cinani nebo martani s tykadylkama, me zajima cena. a pokud bude skodovka trikrat drazsi nez cinanek, a bude na to aspon nejaka zaruka, nezbyva nez pockat, az to zacnou dovazet i k nam :)
0 0
možnosti

milda

4. 4. 2005 19:38
Re: konecne panove ze skodovky
no moc bych váš optimismus nesdílel.Mám strach z této žluté vlny myslím,že to jsou jen první vlaštovky .Brzy se vrhnou i do jiných mněj na paměti skoro všech odvětví a může nastat docela slušné propouštění lidí.Vím mají nižší náklady na výrobu zejména nížšími nároky na mzdy.Cenu určitě nenavyšují takové "zbytečnosti jako bezpečnost práce,ekologické náležitosti a v neposlední řadě porušování pracovně právních vztahů.Upozorňuji že nijak nejsem svázán se škodovkou.No ale jestli chcete být zaměstnán u nějaké čínské společnosti tak jen s chutí do toho pokuď máte co nabídnout tak vás rádi zaměstnají no ale to si to auto nekoupíte tak maximálně kolo to aby jste nevyšel z kondice
 
 
 
j
0 0
možnosti

X

3. 4. 2005 11:55
Daihatsu MOVE
Je to auto Daihatsu MOVE, akorát přejmenované na Happy Emissary.
0 0
možnosti

emil babočka

1. 4. 2005 21:26
fox
je to fajn a né platit náckum nehorázné prachy za kus plechu se jménem škoda fóóóbie
0 0
možnosti

Rejpal

31. 3. 2005 15:31
Je to čínská verze Oplu Agila
a za tu cenu, při trochu přijatelné kvalitě, bude bez konkurence !
0 0
možnosti

X

1. 4. 2005 0:10
Re: Je to čínská verze Oplu Agila
Čínani co-operují s Daihatsu, takže je toto vlastně předalaný vozítko-co se jmenovalo MOVE.
0 0
možnosti

revo

30. 3. 2005 22:54
jen tak dále
Můj dvojník, ČAUDI- revo je nemocný člověk, který chce zesměšnit mé jméno ! !  Vůči úchylům jsem imunní, proto se na toto individum nezlobím. Je tak snadné podepsat se mým jménem.  Je to evidentně člověk vlastnící křáp typu : Škodofka, Honda-Mazda nebo Korejce ! ! Proto se na něho nezlobím. AUDI v této diskuzi může používat pouze nemocný skoročlověk.  AUDI Náskok díky TECHNICE ! !  To netvrdím jen já. Takové QUATTRO v osobním voze i po 25-ti letech od AUDI  nemá konkurenci ! !  
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...