- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Audi přijde s elektromobilem téměř mezi posledními a všichni novináři se můžou přetrhnout s bombastickými titulky a ódami o tom, jak tohle je spasitel elektromobility? Vtipné ...
Spasitel určitě ne, ale je to spolu s Mercedes jedno z prvních esuv premium segmentu, a má potenciál se začít skutečně slušně prodávat - zatímco v mainstreamu je cena eaut zpravidla vysoká, u premie to je mnohem menší problém.
Ty kubické tvary jsou divné, mrtvé, nudné. Když se objevila Fabia II, myslela jsem, že je to jen ojedinělý úlet, postupněj sem si toho všimla i u dalších nových škodovek a následně celého koncernu. Dříve mě nenapadlo, že budu pokukovat po Renaultech.
Nebo to formuluju ještě jinak - jestli začnou elektromobily kupovat i takové konzervy, jako zákazníci Audi, tak už to půjde dál.
Tak nic přelomového, ale další tradičněji pojatý elektromobil. Lidé co kupují Audi nechtějí výstřelky jako Tesla (přihrádka spolujezdce otevíraná přes dotykový displej je úlet). A když nebude plný všelijakých extravagancí, tak jej vezme na milost větší množství budoucích uživatelů. Je to další elektromobil na trhu a přes ty drahé se nakonec dostane i na levnější.
Jedine na co se elektromobily (zatim) hodi je provoz po meste - takze vsechno to budou SUVcka veliky jak stodola... to je ta ekoloooogie a logika v jednom
80000 € na auto, které nejde prodat, je dost i na Němce.
400 km dojezd je taky ještě pořád příliš málo.
Je to moc drahy, o tom zadna...ale s tim dojezdem...ja dojizdim z vesnice a stacilo by mi to nabijet jen o vikendu,jinak to proste kazdej vecer pichnete v garazi na nabijecku
Vždy jsme ohromováni zrychlením a max.rychlostí. Bylo by dobré vědět, kolikrát se toto monstrum na tu stovku rozjede a jak dlouho tou dvoustovkou pojede než mu dojdou baterky. Nebo jak dlouho vydrží jet při průměru 100 km/hod, což i na dálnici znamená jet skoro trvale nad 130 km/hod.
Tak to zrychlení určitě využijete při předjíždění. Okamžitá reakce na plyn a neexistence řazení posouvají v elektromobilu předjíždění na jinou úroveň. Tesla Model X zvládne dvoustovkou cca 100 km, tedy za půl hodiny víceméně vybité baterie. Ale je to velké SUV, Model 3 LR zvládne v "americkém" dálničním režimu těch 500 km co udává.