Diskuze

Elektromobilita startuje. Audi e-tron chce být především normální SUV

Audi oficiálně představilo svůj první sériový elektromobil e-tron. SUV slibující dojezd přes 400 kilometrů se ukázalo v San Francisku, my už jej mohli dříve prozkoumat v domově Audi v Ingolstadtu. Při vší špičkové technice je jasné, že e-tron chce hlavně působit jako kterékoli jiné luxusní Audi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

J58i95ř88í 55Z14ý97k94a

19. 9. 2018 7:40

Audi přijde s elektromobilem téměř mezi posledními a všichni novináři se můžou přetrhnout s bombastickými titulky a ódami o tom, jak tohle je spasitel elektromobility? Vtipné ...

1 0
možnosti

Spasitel určitě ne, ale je to spolu s Mercedes jedno z prvních esuv premium segmentu, a má potenciál se začít skutečně slušně prodávat - zatímco v mainstreamu je cena eaut zpravidla vysoká, u premie to je mnohem menší problém.

0 0
možnosti
VF

Ty kubické tvary jsou divné, mrtvé, nudné. Když se objevila Fabia II, myslela jsem, že je to jen ojedinělý úlet, postupněj sem si toho všimla i u dalších nových škodovek a následně celého koncernu. Dříve mě nenapadlo, že budu pokukovat po Renaultech.

0 0
možnosti
RP

Do Renaultu ani za zlaté prase

0 0
možnosti
ZM

Nebo to formuluju ještě jinak - jestli začnou elektromobily kupovat i takové konzervy, jako zákazníci Audi, tak už to půjde dál.

0 0
možnosti
ZM

Tak nic přelomového, ale další tradičněji pojatý elektromobil. Lidé co kupují Audi nechtějí výstřelky jako Tesla (přihrádka spolujezdce otevíraná přes dotykový displej je úlet). A když nebude plný všelijakých extravagancí, tak jej vezme na milost větší množství budoucích uživatelů. Je to další elektromobil na trhu a přes ty drahé se nakonec dostane i na levnější.

2 0
možnosti
PM

P94e20t58r 98M13i46c89h44a40l

18. 9. 2018 16:14

Díky, nemám zájem.

2 2
možnosti
MS

M59a54r30e27k 81S64a64j17d84a

18. 9. 2018 16:11

Jedine na co se elektromobily (zatim) hodi je provoz po meste - takze vsechno to budou SUVcka veliky jak stodola... to je ta ekoloooogie a logika v jednom R^;-D

6 1
možnosti
FO

80000 € na auto, které nejde prodat, je dost i na Němce.

400 km dojezd je taky ještě pořád příliš málo.

2 1
možnosti
PD

P50e93t42r 41D59y78n26t11a78r

18. 9. 2018 16:15

Je to moc drahy, o tom zadna...ale s tim dojezdem...ja dojizdim z vesnice a stacilo by mi to nabijet jen o vikendu,jinak to proste kazdej vecer pichnete v garazi na nabijecku

4 0
možnosti
JN

Moc příjemné, asi budoucnost.

0 4
možnosti
TB

T31o33m38á87š 43B97í53l82ý

18. 9. 2018 14:29

Vždy jsme ohromováni zrychlením a max.rychlostí. Bylo by dobré vědět, kolikrát se toto monstrum na tu stovku rozjede a jak dlouho tou dvoustovkou pojede než mu dojdou baterky. Nebo jak dlouho vydrží jet při průměru 100 km/hod, což i na dálnici znamená jet skoro trvale nad 130 km/hod. :-P

6 0
možnosti
ZM

Tak to zrychlení určitě využijete při předjíždění. Okamžitá reakce na plyn a neexistence řazení posouvají v elektromobilu předjíždění na jinou úroveň. Tesla Model X zvládne dvoustovkou cca 100 km, tedy za půl hodiny víceméně vybité baterie. Ale je to velké SUV, Model 3 LR zvládne v "americkém" dálničním režimu těch 500 km co udává.

https://www.youtube.com/watch?v=ojUFPKgs6iI

https://www.youtube.com/watch?v=V1rf6H_el84

0 0
možnosti
JB

J50o80s96e19f 76B28a46b35k89a

18. 9. 2018 14:22

Nablýskaná nuda;-(

1 1
možnosti
JS

Synonymum pro německé auta...

1 0
možnosti