Diskuze

Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní přebírá nejmodernější techniku. Do Česka dorazí koncem února.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Proč to má masku jak Hyundai? ;-)

0 0
možnosti
Foto

J26a40n 76M42a97c17k

25. 10. 2017 0:34

Nelibi... designove tak nekde v 90. letech Rv

0 0
možnosti
HB

H37o47r97s32t 86B27r68a58u69n

24. 10. 2017 11:34

Je takové teplé.

Ostatně jako každé Audi.

0 1
možnosti

P19e52t57r 91Č65e14r23m60á43k

24. 10. 2017 12:41

V tom ty se horste bezesporu vyznáš ;-);-D

0 0
možnosti
DH

D66a91v50i84d 51H59u92r22k91a

23. 10. 2017 18:28

Je schopen mi někdo vysvětlit následující popis auta? Všechna provedení dostanou zadní řízenou nápravu (kola se natáčí až o pět stupňů, do 60kilometrové rychlosti v opačném směru než přední, pak ve stejném), progresivní řízení (s rostoucím úhlem natočení volantu má strmější převod) a technologii mild-hybrid využívající 48voltovou architekturu vozu doplněnou o lithiový akumulátor, to znamená, že auto v některých fázích jede na elektřinu:start-stop umí vypnout motor už při dvaadvacetikilometrové rychlosti, v rychlostech mezi 55 a 160 km/h umí auto „plachtit“ s vypnutým motorem. „Řemenem poháněný generátor s funkcí spouštěče spolupracuje s lithium-iontovými akumulátory a při zpomalování dosahuje rekuperačního výkonu až 12 kW,“ uvádí Jiří Rozkošný z českého zastoupení značky.

Zdroj: https://auto.idnes.cz/audi-a7-c4m-/ak_aktual.aspx?c=A171020_073510_ak_aktual_fdv

1 0
možnosti
PM

Ekokřáp :-) co je na tom k nepochopení?

0 0
možnosti
MG

M11i77r12e32k 65G18a91j37e70r

23. 10. 2017 17:52

"Pohon všech kol umí odpojit pohon zadní nápravy ve chvílích kdy není potřeba" - Toto je naprosto zavadejici interpretace. Skutecnost je takova, ze umí zapojit pohon zadní nápravy ve chvílích kdy je potřeba. Bohuzel se to deje s nepatrnym zpozdenim. A hlavni nevyhodou je, ze se to auto skoro porad chova jako obycejna predokolka, protoze pohon zadní nápravy je odpojen.

4 0
možnosti

P84e33t32r 13Č78e43r74m15á65k

23. 10. 2017 18:16

Zhurba tak, desetiletí budovaná značka quattro dostává těžce nafrak už i ve větších modelech.... Rv

1 0
možnosti
RP

Nevím, co je na tom tak úžasnýho. Já umím plachtit s vypnutým motorem i 200km/h a nepotřebuju k tomu Audi za dva mega.

1 0
možnosti
JS

a umíš to taky bez křídel jako to audi? ;-)

0 0
možnosti
JM

To je dobry, asi neco jako priserny marketingovy plk "vozy vyssi stredni tridy". Prosim vas, jake manažerské Audi A6 a šéfovská A8, dneska si to koupi na splatky kazdej ocas. Nebo v bazaru, aby mohl machrovat.

2 0
možnosti

P12e41t71r 13Č76e72r27m37á98k

23. 10. 2017 15:54

Tak označení vyšší střední třída nesouvisí nijak s marketingem ale jak už z názvu plyne s kategorii auta - třídou ;-)

0 0
možnosti
HM

H95y49n76e63k 27M70r29t77v20ý

23. 10. 2017 14:41

takhle jsem z kopce plachtíval už ve š105.

posilovač řízení, nebo jiný věci závislý na běhu motoru to stejně nemělo, akorát si člověk ten motor musel vypnout sám :-)

7 0
možnosti
AS

No dneska vám to chcípne, nezatočíte a ani nezabrzdíte. ideál Rv

1 1
možnosti
JS

J25i11ř10í 86S62e86h95n66a48l

23. 10. 2017 12:49

Tak to je ovsem parada. Do 160 to jede bez motoru, az kdyz chce nekdo jet jeste rychlejc tak tepreve se motor nastartuje 8-o Tedy motor se do toho auta montuje jen pro nemecky trh, vsude jinde je vlastne zbytecny. Do 160 nulove emise. Kam se hrabou ty auta na baterky :-)

3 0
možnosti
JM

To jako budu akcelerovat v zatáčce z 50 na 70 a v půlce mi to změní směr natáčení zadních kol?

2 0
možnosti
PB

Nezmění Vám to směr, jen Vám to pomůže projet zatáčku rychleji, jistěji a bezpečněji. Naopak, když budu parkovat (třeba v garážích nákupních center), usnadní to manévrování na malém prostoru zmenšením poloměru otáčení.

2 0
možnosti