- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je takové teplé.
Ostatně jako každé Audi.
Je schopen mi někdo vysvětlit následující popis auta? Všechna provedení dostanou zadní řízenou nápravu (kola se natáčí až o pět stupňů, do 60kilometrové rychlosti v opačném směru než přední, pak ve stejném), progresivní řízení (s rostoucím úhlem natočení volantu má strmější převod) a technologii mild-hybrid využívající 48voltovou architekturu vozu doplněnou o lithiový akumulátor, to znamená, že auto v některých fázích jede na elektřinu:start-stop umí vypnout motor už při dvaadvacetikilometrové rychlosti, v rychlostech mezi 55 a 160 km/h umí auto „plachtit“ s vypnutým motorem. „Řemenem poháněný generátor s funkcí spouštěče spolupracuje s lithium-iontovými akumulátory a při zpomalování dosahuje rekuperačního výkonu až 12 kW,“ uvádí Jiří Rozkošný z českého zastoupení značky.
Zdroj: https://auto.idnes.cz/audi-a7-c4m-/ak_aktual.aspx?c=A171020_073510_ak_aktual_fdv
Ekokřáp co je na tom k nepochopení?
"Pohon všech kol umí odpojit pohon zadní nápravy ve chvílích kdy není potřeba" - Toto je naprosto zavadejici interpretace. Skutecnost je takova, ze umí zapojit pohon zadní nápravy ve chvílích kdy je potřeba. Bohuzel se to deje s nepatrnym zpozdenim. A hlavni nevyhodou je, ze se to auto skoro porad chova jako obycejna predokolka, protoze pohon zadní nápravy je odpojen.
Zhurba tak, desetiletí budovaná značka quattro dostává těžce nafrak už i ve větších modelech....
Nevím, co je na tom tak úžasnýho. Já umím plachtit s vypnutým motorem i 200km/h a nepotřebuju k tomu Audi za dva mega.
a umíš to taky bez křídel jako to audi?
To je dobry, asi neco jako priserny marketingovy plk "vozy vyssi stredni tridy". Prosim vas, jake manažerské Audi A6 a šéfovská A8, dneska si to koupi na splatky kazdej ocas. Nebo v bazaru, aby mohl machrovat.
Tak označení vyšší střední třída nesouvisí nijak s marketingem ale jak už z názvu plyne s kategorii auta - třídou
takhle jsem z kopce plachtíval už ve š105.
posilovač řízení, nebo jiný věci závislý na běhu motoru to stejně nemělo, akorát si člověk ten motor musel vypnout sám
No dneska vám to chcípne, nezatočíte a ani nezabrzdíte. ideál
Tak to je ovsem parada. Do 160 to jede bez motoru, az kdyz chce nekdo jet jeste rychlejc tak tepreve se motor nastartuje Tedy motor se do toho auta montuje jen pro nemecky trh, vsude jinde je vlastne zbytecny. Do 160 nulove emise. Kam se hrabou ty auta na baterky
To jako budu akcelerovat v zatáčce z 50 na 70 a v půlce mi to změní směr natáčení zadních kol?
Nezmění Vám to směr, jen Vám to pomůže projet zatáčku rychleji, jistěji a bezpečněji. Naopak, když budu parkovat (třeba v garážích nákupních center), usnadní to manévrování na malém prostoru zmenšením poloměru otáčení.