Diskuze

Arnold propaguje elektromobily odrazováním lidí od jejich nákupu

Arnold Schwarzenegger kdysi řídil s doutníkem v zubech bestiální hummery. S přibývajícími roky ovšem radikálně změnil názor, dnes je z něj zapálený propagátor elektromobility a kamarád Grety Thunbergové.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nějak mi to moc vtipné nepřipadá. Taky se tam tomu nikdo nesmál.

2 2
možnosti

Jsem druhy týden v Kalifornii a je to tu sama Tesla. Zároveň jsem pochopil proč nebude Tesla nikdy auto pro evropský trh. Napovím, maximální rychlost US Highway 110 km za hodinu, nemrzne tu.

11 3
možnosti

jsem šedesátý rok v našem městě na evropském trhu a tesly potkávám denně, nejvyšší rychlost je v našem městě 80 km v hodině a mrzne tu v průměru jen několik dní v roce

6 0
možnosti

Ne nadarmo někteří lidé tuto zemi přejmenovali na "Commifornia".

0 1
možnosti

Mimochodem, viděli jste ty videa, jak vybuchne baterie mobilního telefonu? To nechci vidět ty bouračky elektroaut, až do sebe napálí... Vlastně máte v celým podvozku nainstalovanou kvalitní bombu. Pro teroristy a kriminálníky ušetřená práce, stačí jenom rozbuška, zbytek už zvládne auto samo... R^R^R^

0 8
možnosti

...tak objektivně vzato bomba to přímo není, protože hustota energie v AKU je cca 10x menší než v benzínu a ten při hoření vydá násobně méně energie na jednotku času než výbušnina při výbuchu..Ale na rozdíl od benzínu (o naftě ani nemluvě) je potřeba k zapálení jiskra atp... Zato Li-on baterie spolehlivě začne hořet při propíchnutí kovovým předmětem nebo jen při fyzické deformaci, kdy se zkratují smotané vrstvy elektrod..a od jednoho článku se to rozšíří dál a dál a některé typy (s manganem) si generují vlastní kyslík, takže to ani nejde uhasit.. Takže to bomba není,ale kdybych v tom seděl při havárii, tak bych snad byl raději, aby byla...lepši vybuchnout v setině vteřiny než být minuty upalován...Děsná představa...

2 1
možnosti

Tohle bude stejná pastička jak když nás nutili topit elektrickými přímotopy... Nejdřív slevy, a až to bude mít dostatek lidí, nebude cesty zpět, tak vám to pěkně osolíme... :-) Kdyby aspoň souběžně s propagací elektroaut nechtěli rušit atomové elektrárny!?8-o Co si pak má člověk o těch zelených imbecilech myslet?

15 4
možnosti

Dřív jsem byl velký fanda elektromobilů. Dnes to ale vidím jinak. Jejich výroba rozhodně eko není. V bateriích jsou velmi drahé a nedostupné drahé kovy, jejichž těžba a následná výroba z nich znečišťuje životní prostředí.

Druhá věc je doba nabíjení. Nikdy, ale opravdu nikdy nedosáhnete dobu nabíjení 1-2 minuty což zhruba zabírá průměrné tankování. Nedovedu si představit, jak by masové rozšíření elektromobilů fungovalo v praxi, když rychlodobíjení trvá v řádu hodin a ještě jste max. na 80 procentech.

Další nevýhodou je životnost baterií a jejich následná pořizovací cena při výměně v částce okolo 0,5 milionu korun! To nechceš!

Elektromobily se prodávat budou, ale se současnými typy baterií budou nákladné asi jako notebooky, u kterých baterku měníte po pár letech (ale za úplně jiný peníze).

Shrnuto:

Lidstvo potřebuje baterie s mnohem delší životností a s mnohem kratší dobou nabíjení.

A to je prostě nereálné.

13 6
možnosti

Doplním:

- kumulovaná materiálová náročnost elektromobilu je dvojnásobná oproti klasickému autu (nemluvě o těch méně běžných kovech, které nejsou zrovna eko), tj. dvojnásobná ekologická zátěž už při těžbě a dobývání surovin

- nesrovnatelně vyšší energetická náročnost na výrobu baterie, která má u průměrného elektroauta takovou CO2 stopu, jako by klasické auto ujelo zhruba 200.000 km (což je asi tak maximální výdrž jedné baterie)

- pokud berete elektroauto jako auto do města, doba nabíjení by vás trápit nemusela, nabijete přes noc a to vám minimálně na další den vystačí; tedy, pokud budete mít kde nabíjet

- pořizovací cena baterie je tak obrovská, že prakticky vyloučí, aby ji kdo v autě měnil (kromě záruky); a tak budou zánovní auta končit na šrotišti, aby je mohla nahradit nová

- ať už se koukneme na jakoukoliv alternativu benzinu či nafty, má jednu (sice v extrémním případě, přesto) nevýhodu, nenatankujete si do rezervy, nedojdete si s kanystrem pro elektřinu, ale ani pro plyn; jednou nám ta vlastnost bude chybět

5 5
možnosti

to jsem jedinej koho spíš zarazilo, že ho poznal jen jeden týpek? a ten mexikán nepochopil ani při "I will be back" 8-o8-o8-o8-o8-o8-o

3 0
možnosti

Co čekáte? :D Moje děti tomu budou říkat filmy pro pamětníky za chvili;-D

4 0
možnosti

Teda za ten překlad by si měl pan redaktor nafackovat, páč "hungry" tady nemá význam "hladová" ale "NAŠTVANÁ" ;-€

4 5
možnosti

Ale baštvaný se píše angry, jen to má podobnou výslovnost jako hungry

7 0
možnosti

Velkej ekologickej bojovník. Co má soukromej tryskáč, 10 soukromých vozidel humvee, armádní tank M60 Patton se spotřebou 300l/100km.;-D;-D

20 0
možnosti

Nemá příliš ponětí o tom co propaguje, ale to tak u svalovců bývá. Ovšem smysl pro Hummer mu upřít nelze. :-)

10 11
možnosti