Diskuze

Němci jdou po kamionech švindlujících s emisemi. V podezření jsou i Češi

Zatímco se v Německu množí soudní rozhodnutí o zákazech vjezdu dieselů do měst, na obzoru je další skandál. Bavorsko poukazuje na to, že podvodníci z východní Evropy manipulují s palubní elektronikou nákladních vozů, aby ušetřili aditivum AdBlue, které se používá na snížení emisí oxidů dusíku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

úplně by stačilo odstavit kamion s takovýmto vylepšením jako zechnicky nezpůsobilý.

1 0
možnosti

“Expert” Vomáčka bude pořádný ekonom, myslet si že úspora cca 50tis (opomíjím nesmyslnost toho jak k ní došel) ročně se v nákladech na provozování kamionu co ujede 150kkm projeví v nabízené ceně “dumpingově” je opravdu obdivuhodná. ;-D

0 0
možnosti
JV

J83a41n 56V52a43l82o93u38c34h

3. 12. 2018 17:23

No tak když musí český dopravce zaplatit při jízdě Německem německou mzdu, holt šetří jinde.

Jen další "za všechno může řidič či dopravce" - ale kolik vznikne emisí při popojíždění dopravními stavbami, kde se nestaví (či v ulicích, kde byl v zájmu ekologie jeden proh předělán na cyklostezku), to si nikdo spočítat netroufne. Proti tomu je nějaký rozdíl E3/E6 či "omočená" močovina zanedbatelný...

0 1
možnosti
VK

Ještě by vepř mol mít koule a začít kontrolovat turecké kamiony, to by teprve byla zábava

0 1
možnosti

Ne, východní Evropa prostě do Evropy stále nepatří... (vč. ČR)... Smutné.

1 1
možnosti
LK

Naopak. Nějvětší švidlíři jsou v Německu. Nějaká fy. VW dostala za švindlování s emisemi v USA miliardové pokuty.:-) Města , jako Stuttgart, zakázala jezdit Německým čmoudícím nafťákům do centra města.

1 1
možnosti
VT

Tak budeme ten německý drek dovážet kanálem Dunaj_Odra_Labe, když jim kamiony nevoní.

0 0
možnosti
MG

M11a39r16e28k 50G72a56j68d52a

3. 12. 2018 19:36

to je nějaký vlhký sen z Prahy, ten kanál ? ;-D

0 1
možnosti
RB

Unie neunie, státy se zase začnou chránit před zahraničními vyžírkami. Třeba na to taky časem dojdeme.

0 1
možnosti
IJ

Nákladní vůz v průměru spotřebuje dva litry AdBlue na sto ujetých kilometrů a litr AdBluevyjde v průměru v Evropě na 70 centů (18,5 Kč).

Zdroj: https://auto.idnes.cz/adblue-emulator-podvod-nemecko-kamion-nakladak-scr-fwr-/automoto.aspx?c=A181129_235706_automoto_fdv

To se mi nějak moc nezdá. To by dělalo 20l/1000km a tedy asi 20x více než u osobních aut. Nevím kolik přesně mají kamiony spotřebu, ale tipuji tak kolem 40-50l/100km a tedy maximálně 10x více než osobní, tak proč by měly mít 2x větší spotřebu AdBlue?

No a druhá věc, ta cena za AdBlue je nemyslná, běžně se tankuje za cenu kolem 5Kč bez DPH.

0 0
možnosti
VP

Kde kupujete AdBlue za 5Kč?

1 0
možnosti
PD

Kdyby se zbytečně nevozili věci přes půl Evropy, tak by nebylo potřeba ani tolik kamionů.

8 0
možnosti
VP

Jak to myslíte "zbytečně" ?

0 0
možnosti
MB

Takového dopravce zrušit. Já si ten jogurt odpustim a koupím si holt kvalitní český od lokálního výrobce nebo farmy.

2 0
možnosti
VP

Nikdo vám nebrání.

3 0
možnosti