- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cit.
Rok elektrický: nové modely aut, které přijedou v roce 2020
5. ledna 2020
Příští rok se éra elektrovozů rozjede už naplno.
Aha, tak kdy? V tomhle roce v příštím roce, napřesrok, nebo raději vůbec nikdy? Těch chyb tohoto typu je tam opravdu hóóódně moc.
Chtělo by to tabulku všech elektromobilů v prodeji i s ceníkem.
Smutny, ze tady ty dotovany nesmysly zaplatime vsichni...
Nebydlím na sídlišti, kde je dobíjení velmi problematické, přesto bych si takové auto nikdy nekoupil i kdyby mi za to platili. Výkon 200 kW, kapacita baterie 70 kWh, To znamená, že pojede necelé 3 hodiny a to musí být baterie nová. Jaký bych musil mít jistič, abych přes noc nabil tu baterii? Dalo by se to spočítat, ale mně se nechce. Takže ta zdánlivě pěkná auta budou v pokoji rezivět na firemních odstavných parkovištích.
Jak jste došel k 3 hodinám? U benzinaku taky počítáte kolik hodin vydrží auto jet? :-D
auta pěkný, se to rozjíždí, trochu použitelný bude zpočátku asi jen to ID3
V naší firmě máme vozový park v průměru 14 vozidel, podle potřeby každý rok obměňujeme několik starších za nové. Samozřejmě sledujeme nové trendy abychom za každou korunu vloženou získali maximum a šetřili na provozních nákladech. Vzhledem k poměrně vysokému nájezdu kilometrů jsou pro nás elektroauta zatím k ničemu, malá dodávka na ježdění kolem komína nám stačí Dacia za 200 tisíc a jako manažeři jezdíme prémiovými německými naftovými šestiválcovými čtyřkolkami.
já mám zatím jen jedno auto v průměru, trendy sleduji a po nejdýl 4 letech obměňuji to jedno starší za nové, auto mám jen pro radost, proto jezdím výhradně s SUV 4x4 a nešetřím na provozních nákladech, jednou za rok dávám auto v záruce do značkového servisu, kde provedou všechny potřebné úkony a já jim za to zaplatím fakturu, vzhledem k poměrně malému nájezdu kolometrů po městě by mě elektrický auta mohla vyhovovat, dácia za 200 tisíc by mi nestačila, jako důchodce jezdím německámi SUV s benzínovám motorem a čtyčkolkou
Takže nejlevnějším zůstává stále Citigo a i to je vzhledem k velikosti a dojezdu drahé. Dotace pro smrtelníky u nás není na programu, tak si myslím, že se to u nás prozatím moc nerozjede až na pár firemních nebo úředních vozů, které po skončení služby budou neprodejné, jelikož nedotovaná výměna baterie bude stát 3/4 ceny nového vozu a tak do toho jen těžko někdo půjde.
Baterii není potřeba vyměnit po celou dobu životnosti vozu.
Koupit si auto za 3/4 koule s tím že s ním nedojedu z Prahy do Ostravy, to je fakt terno!
Jo, ale ten zelenej spasitelskej pocit, co při jízdě můžete mít, ten je za všechny prachy, ne?
Mrňavá Honda e za 760, mrňavé WV za milion.
Hodně úspěchů!
Super, ted ještě zbývá jediné aby se toho prodal požadovaný počet a tím splnili flotilové emise CO2. Co na tom že to C02 vyletí do luftu jinde. Přispějeme z veřejných prostředků borcovi na nákup dalšího Porsche do garáže a ono to nějak půjde.
nemusí to splnít, pak ale zaplatí pokutu, pokud nechcete do luftu vypouštět CO2, tak nejezděte autem, jinak i v tom elektrickým je vypustíte jinde, pokud byste mi přispěl na Porche, tak samozřejmě budu rád a tímto vám už dopředu děkuji