- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hezký experiment.
Zrychlení vynikající, ale nikoliv rekordní.
Dojezd velmi omezující.
Ovladatelnost patrně silně podprůměrná. Vzhledem k hmotnosti.
Cena ? Raději nezveřejněna. Předpokládám okolo milionu.
Poměr cena/výkon bude tedy velice nevýhodný. Já bych to bral za 300 tisíc.
Mně se líbí.
Těžké,nevzhledné.Na ježdění kolem komína snad dobré,ale řekl bych,že cena bude hrozná.Navíc k dobré motorce patří nejen výkon,ale také zvuk.Problém s dobíjením.Nedovedu si představit s tím vyrazit někam na cesty.Myslím,že cesta elektromotor,baterka je slepá .Tím nechci říct,že v budoucnu nebude nějaký elektropohon.Nejspíš palivový článek nebo něco takového.Doufám,že se toho nedožiji.K motorce patří dobrý zvuk a také vůně benzínu.I když naftový Roayal Enfild má také něco do sebe :-).
Vypada to, ze ma vahu hodne v predu. Je mozne, ze to ma i pohon predniho kola. Uz na rally Dakar to nektere motocykly mely.
Z fotek je patrné, že to pohon předního kola nemá. A neměly to jen motorky na Dakar, dostalo se to i do sériové produkce třeba u endura Yamaha wr450 2trac, kde je pohon předního kola řešen hydrodynamickým měničem. U silniční motorky to ale nemá význam, tam se díky dostatku trakce spíš odlehčí/zvedne přední kolo, než to zadní proklouzne.
ni oslnivého, zato něco příšerně těžkého... vždy mě pobaví u motorky údaje o teoretickém zrychlení.
O jakém teoretickém zrychlení mluvíš? Seděl jsi vůbec někdy na pořádné motorce a vzal jsi pořádně za plyn?
Elektrický skútr na hrkání po městě má svoje opodstatnění, ale tohle je blbost. Není to ani ukázka nějakých technických možností, protože zbastlit příslušný elektromotor na něco dvoukolového není nijak revoluční. A není to výjimečný ani svými výkony, jak se snaží naznačit titulek, takový zrychlení má většina současných velkých motorek, navíc váží skoro polovinu a dojedou dál než na kraj města...
Na kraj města.. 180 km, čili s jistotou by to mělo dát do 100 nebo 110. Je dost lidí, co jedou pod 100 km tam, dobrý oběd, sraz, paráda a 100 zpátky, mezitím se to dobije.
Hm, takže na cestu do kavárny a zpátky...
Proč by měl název napovídat, že je to na elektřinu?
máš vlastně pravdu, jen "mínusáři" nechápou lehkou ironii. http://cs.wikipedia.org/wiki/Watt
Max. rychlost 170 km/h? Není to na stroj takového výkonu kapku málo?
asi to bude omezeno kvůli dojezdu a bezpečnosti, protože takové těžké monstrum při vyšší rychlosti už ovladatelné příliš nebude.