Diskuze

Francouzská střela, elektrický Wattman vystřelí na 160 za 5,9 sekundy

Na elektrické automobily jsme si již zvykli, dokonce i elektrické skútříky nejsou dnes ničím neobvyklým. Ale silný silniční elektrický cruiser je stále rarita. Francouzská značka Voxan však v takovém stroji vidí budoucnost. Zajímavý stroj má být podle výrobce nejsilnějším elektromotocyklem na světě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezký experiment.

Zrychlení vynikající, ale nikoliv  rekordní.

Dojezd velmi omezující.

Ovladatelnost patrně silně podprůměrná. Vzhledem k hmotnosti.

Cena ?  Raději nezveřejněna.  Předpokládám okolo  milionu.

Poměr cena/výkon  bude  tedy velice nevýhodný.  Já bych to bral za 300 tisíc;-D.

0 0
možnosti
Foto

Těžké,nevzhledné.Na ježdění kolem komína snad dobré,ale řekl bych,že cena bude hrozná.Navíc k dobré motorce patří nejen výkon,ale také zvuk.Problém s dobíjením.Nedovedu si představit s tím vyrazit někam na cesty.Myslím,že cesta elektromotor,baterka je slepá .Tím nechci říct,že v budoucnu nebude nějaký elektropohon.Nejspíš palivový článek nebo něco takového.Doufám,že se toho nedožiji.K motorce patří dobrý zvuk a také vůně benzínu.I když naftový Roayal Enfild má také něco do sebe :-).

4 0
možnosti
JV

Vypada to, ze ma vahu hodne v predu. Je mozne, ze to ma i pohon predniho kola. Uz na rally Dakar to nektere motocykly mely.

0 0
možnosti
MM

Z fotek je patrné, že to pohon předního kola nemá. A neměly to jen motorky na Dakar, dostalo se to i do sériové produkce třeba u endura Yamaha wr450 2trac, kde je pohon předního kola řešen hydrodynamickým měničem. U silniční motorky to ale nemá význam, tam se díky dostatku trakce spíš odlehčí/zvedne přední kolo, než to zadní proklouzne.

0 0
možnosti
JK

J26a58n 48K59r26p94e32c

16. 12. 2013 9:25

ni oslnivého, zato něco příšerně těžkého... vždy mě pobaví u motorky údaje o teoretickém zrychlení.

2 1
možnosti
MB

O jakém teoretickém zrychlení mluvíš? Seděl jsi vůbec někdy na pořádné motorce a vzal jsi pořádně za plyn?

0 0
možnosti
MM

Elektrický skútr na hrkání po městě má svoje opodstatnění, ale tohle je blbost. Není to ani ukázka nějakých technických možností, protože zbastlit příslušný elektromotor na něco dvoukolového není nijak revoluční. A není to výjimečný ani svými výkony, jak se snaží naznačit titulek, takový zrychlení má většina současných velkých motorek, navíc váží skoro polovinu a dojedou dál než na kraj města...

3 0
možnosti
AK

Na kraj města.. 180 km, čili s jistotou by to mělo dát do 100 nebo 110. Je dost lidí, co jedou pod 100 km tam, dobrý oběd, sraz, paráda a 100 zpátky, mezitím se to dobije.

0 0
možnosti
TT

Hm, takže na cestu do kavárny a zpátky... :-/

0 0
možnosti
JS

Proč by měl název napovídat, že je to na elektřinu?

3 3
možnosti
MB

;-D máš vlastně pravdu, jen "mínusáři" nechápou lehkou ironii. http://cs.wikipedia.org/wiki/Watt

1 0
možnosti
LR

L58i18b37a 11R69u24s88n60á68k

16. 12. 2013 0:27

Max. rychlost 170 km/h? Není to na stroj takového výkonu kapku málo?

0 0
možnosti
JS

asi to bude omezeno kvůli dojezdu a bezpečnosti, protože takové těžké monstrum  při vyšší rychlosti už ovladatelné příliš nebude.

1 0
možnosti