- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda, že autor zcela pominul rostoucí nabídku elektrických skútrů a motorek, pro městské použití.
než něco takového, tak radši e-koloběžku nebo e-kolo a kdo už chce jezdit více, tak klasiku skútr, tohle mezi není moc dobré a pokud už ano, tak je to drahé a pořád tu zůstává omezený dojezd
pokud myslíte ty, které ještě odpovídají definici koloběžka, tak ano, ovšem velkým nebezpečím jsou ty, které ne a jezdí 40 až 100 km/h a nemají homologaci pro provoz na pozemních komunikacích a jelikož už to nejsou ani koloběžky, tak ani na cyklostezkách a chodnících
Tak zrovna ty duální brzdy moc nemusím, na jednom skútru jsem je měl a neviděl jsem v tom žádný přínos, lepší je si sám obě brzdy dávkovat podle potřeby a situace. Jiná věc je ABS a kontrola trakce, kdy asi u 125 nebude mít takového významu, ale u silnějších skútrů to jistě k bezpečnosti u začátečníka přispívá docela výrazně, obzvláště za mokra nebo na štěrku.
A tenhle zazrak prosvisteni se stane jak? V clanku se pise ze mam jet uprotstred jizdniho pruhu ... stejne tak, jako kdybych jel autem.
to není zázrak, to je realita, jen se člověk nesmí bát a musí být zdravě drzý
V redakci mají oblíbené slovo svištět. Já ale neznám nikoho, kdo by řekl, že autem nebo na motorce sviští. Jinak jsem dnes projel Barrandovský most oběma směry výrazně rychleji, než před uzávěrou. Je to tím, že pruhy jsou pevně dané, takže odpadají zdržení provozu daná tím, že někdo zastaví ve svém pruhu a chce se dostat do vedlejšího. Takových chytráků bylo předtím dost.