- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bývaly časy, kdy se muesl člověk rozhodnout- pěšky, nabo na motorce. Já jsem si jako student v šedesátých letech přivydělával opravami televizorů. Samozřejmě, ti nejlepší zákazníci byli z venkova, tam žádného technika z komunálu nevylákali. Také šlo o čas, kdo už rád sedí pár dní před tmavou obrazovkou.
Na Jawě 250 jsem měl na nosiči kufr s nářadím, lampami a běžnými náhradními díly. Vzpomínám na jedno nasazení, bylo venku -18°C, samec, jak se na Jihlavsku říká a silnice na Kolhýbl, to je ten kopec na Pejřimov, za hřbitovem, úplně zledovatělá.
Jel jsem tam opravdu jako na ploché dráze, ale spolehlivě dojel. Televizi opravil, dostal nejenom zaplaceno, ale i dva zajíce, zmrzlé na kost. Tak jsem jim svázal přední a zadní běhy špagátem, dal na záda jako flintu a zase doklouzal domů.
Jawa mně nikdy nenechala na holičkách- vždy a všude jsem dojel.
Prosím, nejezděte na jedné stopě na sněhu. Mějte ohled k těm, kteří vás mohou zabít......
Ono stačí aby sprchlo v létě a motorkáři a skůtristi se v zatáčkách (o pražských kočičích hlavách nemluvě) plazí jak šneci.
Ještě je navádějte, aby jezdili v zimě na sněhu..
(ano, sám si na kole rád užiji ježdění na sněhu nebo zamrzlé řece, ale ne na silnici, proboha)
Dobrý den. Já jsem též jezdil v zimě. Mráz mohl být, ale bezpodmínečně suché silnice. Na mokrých, namrzlých nebo ve sněhu v žádném případě. A na solné břečce též ne. To pak stroj trpí stejně jako auto.
Nevím, sucho být může. Silnice suché a najednou v zatáčce led. Kousek vedle sádky a z nich rozváželi náklaďáky ryby. A v té zatáčce vždycky trošku vyšplouchlo. Takže spoléhat v zimě na suché silnice, opravdu nevím.
Počkat až silničáři nasolí ??? Chudák motorka
Potkat magora ve vánici na skůtru tak si myslím svoje a snažím se ho rychle objet a zmizet z jeho dosahu.
to samé připadá pro jakéhokoliv učastníka dopravního provozu, kterému zkřížíte cestu vy.
Ten zimák
To bych chtěl vidět....na sněhu by možná malinko pomohl (tak do rychlosti 4 km/h :)), ale na ledě, což v zimě "občas" bývá je k ničemu, protože se motorka stává totálně neovladatelnou!
Je vidět, že autor článku je totálně mimo mísu a na motorce zřejmě neseděl, natož v zimě.
V článku je celkem jasně naznačeno že si lépe poradí maximálně s popraškem sněhu, nic o ledu či plně zasněžené sinici. Text pod úvodní fotkou je také jasný....
Hlavně v zimě počítejte s tím, že když uklouzne auto a bouchne do auta, tak jde zhusta spíš o malé ťukance. Kdežto když auto ťukne do motocyklisty, tak mu může snadno zlámat vaz.
Naštěstí pro motocyklisty už zimy nejsou, co bývaly... (asi proto titulek zmiňuje spíše podzim) ... podzimních dnů je přes celou naši zimu hafo!
Chvalabohu ze aspon v zime nejezdi, poslouchat ty pubertaky jak to turuji v ulickach je opravdu zazitek.
Ty rady, rsp. vzpomínky na mládí, zahřejí u srdce. Z dnešního pohledu je to sice naprostá pitomost, ale když si vzpomenu, co jsme všechno byli ochotni podstoupit, abychom maximálně prodloužili jezdeckou sezonu. Byla to skvělá doba. Byli jsme mladí a trochu blbí.