Diskuze

Také výrobci motorek bojují s emisemi. V Kolíně bodoval Indian s Katanou

Hlavní novinka Intermotu, japonský roadster Suzuki Katana, symbolizuje celou letošní výstavu v Kolíně nad Rýnem. Motocyklové odvětví stále oprašuje tvary z minulosti a technický pokrok spočívá hlavně v elektronice a úpravách motorů na vyšší výkon a nižší emise.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HT

H29o96n46z43a 63T77a19r

9. 10. 2018 20:22

Pro dovozce Čínských malooběmových motocyklů, bylo zpřísnění emisních norem také tvrdou ránou .

0 0
možnosti
TH

Kdyby výrobci radši šli cestou snižování hmotnosti, všechn\ymotorky v článku jsou po natankování naplno nádrže přes 250 kilo :-/

1 0
možnosti
JS

Motory co mají objemy cca litr a více, výkony cca 100 koní a více, převodovka a hnací ústrojí co má tento výkon přenést, to už něco váží. A k tomu šasi co to má všechno udržet pohromadě ve 200 km rychlosti.... cesta k menší hmotnosti sice existuje, ale znamená to velký nárůst ceny za speciální materiály a technologie.....

0 0
možnosti