Diskuze

Elektrická kroska příjíždí, pošlou vám ji poštou

Jmenuje se Zero a není to japonská stíhačka. Umí stejné věci jako klasická krosová motorka se spalovacím motorem, ale pěkně potichu a bez čoudu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

EKOLO

22. 4. 2008 17:53
kapacita baterií

tady jde ,a mnozí to chápou,o množství energie, která v akumulátorech je a energie se uvádí v kWh. Je to v pořádku stejně jako výkon motoru. Kdo nejel jednou na elektriku, tak těžko pochopí o čem to je. Zkuste třeba Vectrix, který se tu už prodává. Přjďte do Prčic pěšky a můžete odjet na elektriku 17.5.

http://www.elektromobil.wz.cz

0 0
možnosti

jafi

15. 4. 2008 0:06
Autor clanku zase d....

Baterie 2 kW, motor 17 kW a autor napise ze vydri asi hodku radeni.... Vydrzi hodku jet tak 60 Km/h bez brzdeni, ale zadny radeni (na plny vykon vydrzi v lepsim pripade 10 min.) Tak at priste autor clanku premysli, nez pise hovadiny...Rv

0 0
možnosti

Horways

9. 4. 2008 14:41
Elektrická troska

:-P;-)

0 0
možnosti
JH

iuos

9. 4. 2008 14:28
hmm

motory na eletriku a zároveň brojit proti jaderným elektrárnám...   doufám,ž enidko nevymyslí motor na vzduch nebo na vodu - stačí, že je pitný vody a čistýho vzduchu už tak málo...   leda by to vodi a vzduch čistilo ;-D

0 0
možnosti

enduroman

9. 4. 2008 13:24
konecne svoboda

Jasne, je to jenom vlastovka a cilem teto motorky neni krosova trat, ale napr enduro, Bo nas Enduraky sichni vyhani z kazdeho lesa. Ted nafasujeme elektroendura a protoze to neni motorove vozidlo budeme si enduro jezdit bez pindani ekologu vsude. :-) jen to chce trosku dopilovat..tak 52 koni aspon a vydrz min 3hodky (obcas v tom leste taky clovek zakufruje)

0 0
možnosti

roninW

9. 4. 2008 14:08
Re: konecne svoboda

elektromotor je taky motor. tj. je-li někde zákaz vjezdu všech motorových vozidel, pak i těch elektrických.

srr. nechtěl jsem ti kazit radost, ale je to tak

0 0
možnosti

Tatami

9. 4. 2008 11:38
Trocha logiky

Lidi bezte na to s normalni logikou. Vite jak mate velky starter u bezneho auta ? a ten ma neco kolem 1 kone. A ta kocicka co vidite na fotce ze ma cca 20 x vic? To snad by bylo mozne kdyby doresili supravodice.

0 0
možnosti

expert

9. 4. 2008 14:22
Re: Trocha logiky

v lexusu jsou motory o výkonu v řádu desítek kilowatů! - a přitom jsou možná menší než 4kW motor co máš doma u cirkulárky - holt pokrok ;-)

0 0
možnosti
HK

tnx

9. 4. 2008 10:22
A jaky ridicak na to?

A jakou skupinu ridicaku na to potrebuju? Kdyz to nema spalovaci motor, tak tam neni ani objem, takze 0 je teoreticky do 50ccm. :-)

0 0
možnosti

9. 4. 2008 11:19
Re: A jaky ridicak na to?

Zvlášť když to jede jen 48 km/h

0 0
možnosti

kawasakiZR7

9. 4. 2008 10:04
China export

Jak dlouho trvá přeprava z Číny? Určitě je na cestě nějaká zdařilá kopie za pár babek.

0 0
možnosti
VV

exe

9. 4. 2008 8:30
Super, v ČR ale jezdí modeláři už na Lipol.

Těch 7 min. je silně přehnaných. Spousta výkonů se přemění v elektromotorku a bateriích v teplo. Taky, když se "řádí", tak se motorem (elektro) na sypkém podkladu brzdit asi nedá. Lion články taky nevynikají velkými proudy, spíše naopak. Pořídit si 250-ku s 23 Hp je tedy možno jen v USA a na 01.04.

0 0
možnosti

Worm-cv

9. 4. 2008 8:43
Re: Super, v ČR ale jezdí modeláři už na Lipol.

S tim tvrzením nesouhlasím. Li-polky dávají  velké proudy. To je jen mýtus z mobilů. Tam jsou proudově slabé. Já mám do RC auta Li-pol 8000mAh 7,4V a dává 25C tj. 200Ampér. Vzhledem k velikosti NiMh nemá šanci.

0 0
možnosti

bedřich

9. 4. 2008 8:00
drobný dotaz

"elektromotor s maximálním výkonem 17 400 wattů neboli 23 koní. Ten je napájen sadou Lithium-Iontových článků s kapacitou 2 kWh. Při jejich úplném vybití je nutno nabíjet přibližně 2 hodiny, nabitá baterie stačí na zhruba hodinu řádění (výrobce udává také dojezd 40 mil – 64 km). "

Nevím, školy nemám, ale pokud by se "řádilo" na plný výkon 17,4 kW, stačila by kapacita 2 kWh něco málo přes desetinu hodiny, řekněme 7 minut. Nebo se dá hodinu řádit s desetinovým výkonem?

0 0
možnosti