- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přes všechny zbytečné unijní klacky pod nohy to Mazda dělá pořád dobře. Taky by se mohla na celý pitomý eurosvaz vyprdnout a zůstat tam kde ji oceňují, ale jsem rád že to nedělá a ještě vyrobí hatchback "pro Evropu". Trojka je krásná a bere si to nejlepší z dob starých i nových. Hatch s dvoulitrem bude fantastické a spolehlivé auto a zaslouží si připlatit.
Konečně hezký a poctivý auto s normálním motorem- Stejně jako nová Mazda 6 nebo Honda Accord.
Ten článek je krásnou ukázkou PR, když Vám jako producentovi ujede vlak :-) Se ani nedivím, že se snaží prodávat old-school, když díky mizerným prodejům nemají peníze na vývoj.A stavět Mazdu na top mezi Japonci, jak zde okomentoval jeden čtenář? To spíš svědčí o nedostatku přehledu nebo slepé lásce.
To se soudruhům z Mazdy opravdu povedlo a teď to nemyslím ani ironicky. Opravdu je to vychytaná kráska . Japonci jsou pokrokovej národ a to se říkalo, že kde byla atomovka, tam už průmysl nemůže nikdy fungovat; tady je důkaz opaku. Díky za článek, který se kvalitou vymyká místní průměrné úrovni sdělovacího prostředku.
tahle trojka je hodně povedená
ten sedan vyzera uchvatne, velkostne je to cca ako octavia 2?
mazda 3 je super az na ten petikvalt to je stasna prasarna, tak doufam ze uz se polepsi
Kupovat další auto, tak benzínovou Mazdu beru bez váhání.
Je fajn, ze jeste alespon jedna, dve firmy vyrabeji normalni poctive auta, bez "modernich" ekologickych "vychytavek", downsizingu a nadmerneho cost cuttingu.
Přesně tak, mám za to, že náklady na opravy budou u těch benzínů mazdy za 300 tis. km minimální ve srovnání se všemi ostatními motory s litrovými turby..nikde vás to nenechá a nepřekvapí spotřeba při ostřejší jízdě..
Nedávno tady byl článek, že jsou nová auta bezpečná, ale je z nich mizerný výhled, zejména přes A sloupek a šikmo dozadu. A dneska, koukám, ilustrační obrázky