- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
panovi dvorakovi byl mel nekdo vysvetlit, ze motor benzinovy a dieslovy se nelisi jen hlukem... jak nekdo takovy muze psat o autech?! ...Chová se jako ostrý točivý benziňák a necha se vytocit i na dechberoucich 5tis ot/min. wow!
Hondy jsou opravdu spolehlivé a bezporuchové jak zde někdo píše, ale za předpokladu že nešidíte servis, kde pak roční prohlídka se blíží 15-20 tisícům a to u teprve tříletého auta
nja jezdim oktavkou 2. 1.9 Tdickem upraveny motor na 170koniku a spotreba pri jizde na dalnici prumerna rychlost 90km. a jedu za 3.9l. pri
125km. jedu za 4.3l. a jedem nalozeni a ve š lidech a nestezuju si. a ma najeto pres 200tis.km uznavam ze auto opecovavam.
kdyz jedu na krev tak se spotreba pohne k 5.7l. a to je ve meste.
Vámi udávaná spotřeba je vskutku potěšitelná. Ale já když jedu po městě na krev, tak jedu autobusem, protože po odběru dostanu panáka, takže nemohu řídit.
když já se té ekonomiky provozu dehťáků při mém nájezdu do 15tis / rok pořád bojím , , řešit spotřebu nemá smysl . Dlouhodobě s mím nenažraným benzínem jezdím kolem 12L a nějak to neřeším . Ale přiznávám že mám předsudky . Škoda těch eko požadavků , nafťák mohl být vývojově dál . Na druhou stranu vývoj benzíňáků se taky zastavil ( teď se to malinko probudilo díky nasazení turba , ale furt to není ono )
a nechci hanit škodovku ,ale Rapid TDI to je jako sedět v Traktoru , bohužel já jsem z těch co prostě nechci slyše motor vůbec .
Tento motor bude mat po 100 - 150 tisic km jeden vazny problem - karbon. Vsetky horuce casti - turbo, kat, DPF pred motorom. Tuto chybu urobil PSA s 1.6HDI...
Honda v motorech chyby nedělá. Velmi bych se divil, kdyby to tak bylo.
Konečné hodnocení bude tak za 10 roků. Dobré auto vydrží víc, než záruku. Moje Mercedesy jsem prodával vždy před dosažením 400.000 km. Jezdily vždy perfektně, ale měly už přes 10 roků za sebou.
Azijský barok, jako Honda, Duster, Hyundai u nás nebude nikdy populární. Ty pokroucené plecháče jsou neopravitelné, důlek a musí se vyměnit celý díl. Dlouhodobě použitelné auto má mít co nejhladší formy, schopné vyklepání.
Karosáři tvrdí, že dnes je u všech stejné.
Velice chytra diskuze opet.. Zkousela tedy nejaka automoilka v posledni dobe postavit motor ktery by ignoroval ty nesmyslna narizeni z bruselu ? Za kolik by teda takovy motor jezdil ?
Jenže diesely produkují velmi nezdravé pevné částice. Ty staré - díky větším kapičkám nafty byl lepší proces hoření, ale bylo podstatně více dýmu za dieselem. Prachové částice se dostaly do těla a už nešly ven (plyny po čase z těla odvětrají). Proto jsou diesely velmi nepříznivé pro člověka.
Beru tvé fandovství,ale kde ho využiješ?Na těch našich tankodromech,anebo dálnicích kde tě s přehledem vyfotí i s těmito kW,v Německu kde už to je místama také dost omezené?
Jo, Hondy, to jsou vynikající auta. Měl jsem Civica 1,5 l 84 kW benzíňák a dalo se jezdt i za 5,5 l, což na auto z 98 roku je opravdu hodně málo. A hlavně to aut bylo neskutečný držák. Kromě prasklých parohů a upadlého výfuku nebylo potřeba nic měnit. Škoda, že jsem ho letos odrovnal v totálce...
to byl zřejmě 5D z GB, tedy evropská montáž. Z Japonska byly ještě spolehlivější...