- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já jsem rád, že jsem stihnul pořídit Zafiru, než ji odstřelili (což mimochodem dealeři Opelu nechápou dodneška - prodávaly se výborně a ve vymírajícím segmentu MPV to byla super varianta s ohledem užitnou hodnotu cena/výkon).
Kamarád zase tvrdil, že zafira bylo nejhorší auto, jaké si kdy pořídil. Ale on měl jednu z prvních zafir a možná další verze byly podařenější. Teď ji má kolega a zatím si neztěžuje.
Nehýří odkládacími prostory?
Ona je totiž tahle astra skoro vůbec nemá. Pitomější auto po stránce toho kam co uložit, jsem už léta neviděl. Schránka u spolujezdce je tak malá, že když do ní dáte manuál, tak je skoro plná. Dodnes jsem nepřišel na to, kam si mám odkládat brýle.
stěrbinka pod rádiem je k ničemu a nejlepší co se s ní dá udělat, tak vytrhnout a vyhodit do popelnice. Třeba tam pak namísto ní bude trtoška místa alespoň na ty brýle.
Přihrádka ve dveřích je podobně k ničemu a petku s minerálkou do ní člověk dává jak ježka do klece, protože tam jde jen v jedné i tak hodně hloupé poloze.
Mám ji ještě se čtyřválcovým motorem 1,6 81kW, který se proti svému předchůdci 1,7 81kW podle mě dost povedl, ale interiér je zoufalý. Říkám si jestli Opel nemusí vždycky něco strašně zprasit, aby to pak mohl s velkou slávou na dalším modelu vrátit do funkčního stavu a poplácat se po ramenách jakou že to neudělal inovaci. dřív to byly ty šílené páčky pod volantem a onen 1,7 motor, pak praskající žárovky, asi kvůli elektrickému posilovači řízení, tím si prošel i VW, které se vyměňovaly vnitřkem blaťáku, a teď domastili pro změnu interiér a jako bonus falešné hagusy. No doufám že mě teď v rámci čtuřletého cylku obměny firemních aut mine módá tříválců a dočkám se něčeho co nezní tak zoufale.
Ve stropě mezi řidičem a spolujezdcem to uzavíratelnou přihrádku nemá?
3-válec, v nafte a 6.5l/100km je očekáváná spotřeba? Opravdu? A to ještě má SCR a nepotřebuje dodatečnou naftu na aktívní vypalování DPF? Tak to je super, že jsem se takto v té honbě za emisemi posunuli ve snižování spotřeby. Já bych očekával spotřebu výrazně pod 5l/100km, včetně dálnice, města i okresek u takového auta.
Spotřebu 6.5l/100km fakt ne. Možná tak 100% město.
Všechny tyhle systémy na snižování emisí navyšují spotřebu oproti tomu, kdyby ten motor byl bez nich.
Mám jedenáct let starého focuse a rozhlížím se po náhradě. Současný focus se mi sice líbí, ale přijde mi dost drahý. Astru mám taky ve výběru. Doporučí mi někdo, jaké auto mám ještě brát v úvahu? Hledám mezi benzinovými kombíky.
Astra, co sme mali vo flotile v roku 2008 ... ten riadiaci pult, co delala nejaka skolka, jednoducho ee. Lenive auto, lacinny design. Mozno najelo vela, to nevim.
Mnohem víc se mi líbil ten starý, hranatější, design...
Měl jsem Astru F Car a dožila se 320t. Odešla na prorezivění karoserie (nebyla zinkovaná). Jinak naprosto bezproblémové auto. Byl to 8v benzín 1.6, spotřeba pod 6l.
Není možné, vždyť firmy kupují jen ty předražené škodovky.
Hmmm zřejmě tady něco nesedí ?.... přeplňovaný tříválec 1,0 (77 kW/170 k)...
To nic není... Já nedávno na konkurenčním webu narazil na článek, podle kterého evropská verze BMW M3 E36 měla 2010 kW.