- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jinak ,jsem jel s Hyundai I30,a můžu říci super jízda,motor nebyl slyšet,v zatáčkách seděl a pohodlí taky.I30 je stavěná na stejném podvozku jako Kia cedd a má i stejný motory.Možná vypadá víc sportovněji než ceed..Ale každému se líbí něco jiného.Ale nekritizuji.jen píšu konečně tu bude nějaká konkurence pro škodu.
ale popravdě zklamání. Hlavně designově ve srovnání s Ceedem propadák, předek bez výrazu, zadní světla tam absolutně nepasují. Kvalitativně asi bude tohle auto na úrovni ostatních ve třídě, ale díky hnusnému a hlavně lacinému vzhledu bych do něj nešel.
Celkově korejci mají největší problém s designovou identitou. Když se někdo podívá třeba na auta z nějaké fabriky koncernu VW, vždy najde v designu nějaké společné znaky. Korejci si nechají dělat design jednou tam, podruhé tady, potřetí někde něco okopírují a podle toho to pak vypadá...
Osobně za nejhezčí korejské auto považuji Daewoo Leganza, kterému dělali design italové. Sice měla pár drobných much, ale skvěle antikorozně upravená, motor bez problémů ujel 350 tisíc, prostě kvalitní auto a ani nebylo zase tak moc drahé.
Například Kia Ceed prošla testem u řady německých redakcí s velkým úspěchem a vysokým hodnocením a to Němci málokdy vychvalují zahraniční konkurenci. Hyundai asi nebude příliš odlišný. Předsudky se holt budou muset změnit a zájemců se najde dost a dost u nás i v západní Evropě... Samozřejmě v tom nebude jezdit pan "podnikatel", který potřebuje prestižní značku jako vyjádření "své úžasné osobnosti a postavení".
závidíš úspěšným, že si koupí auto, které opravdu chtějí? Že si nemusí kupovat nějaké asijské náhražky?
1/ Hyundaie jsou za ty peníze dobrý auta
2/ Hloupější část škodováků může být ráda, že tu je taková konkurence, protože pak možná dostanou ke svojí vysněné škodovce v základu stěrače a volant.
ad1 - dobry auto je neco jinyho
ad2 - kdepak, skodovaci budou kupovat korejskej srot a skodvky se budou prodavat na zapade jako levny auta pro prekariat
Je to mizerne levne zbozi pro ceskou luzu a armadu nezamestnanych v Nemecku a ve Francii. Kdo srovna zaruky, vi hned, co je to za smejda. Ale ceska luza vidi nove auto za 350 tacu a koupi.
To seš teda expert, šmejd se většinou pozná podle toho jak se sype a jak jezdí a ne podle toho kolik stojí, nebo ze který je země. Asi máš skvělýho tureckýho rendla z druhý ruky, že tě tak sejří nový a lepší auto za stejnou cenu.
teda ve stejném duchu. Ale tehdy chválili Wartburga... že je to jako úžasně velký auto za úžasně malou cenu... obávám se, že to bude stejný: za pár let bude terčem posměchu a majitelé budou zapírat, že ho doma mají... Konkrétní volba je na každám, ale cítím se Evropanem takže trvám na tom, že budu jezdit evropským autem... osobně Němce "nemůžu", takže jezdím Fiatem - ale to už je každýho věc. Šikmovokýma autama ať jezdí šikmovoký řidiči...
Ale Wartburg byl opravdu úžasně velký auto, ten mi odvozil materiálu, nedám na něj dopustit!
ale fotky maji z propagacek..
teda krom te jedne z interieru....
novinka jak cyp a... skoda mluvit
a nejlepší je stejně moje auto, i kdyby o byla česká tříkolka :)
To máš sice pravdu, na fabii ale stačí bohatě
Delkou ma tedy blize spis ke 120ce - 4254 vs. 4200 mm. Koktavka ma cca 4570mm. V delce je ten rozdil videt na prvni pohled. Ale ma zas malicko vetsi rozvor. Jinak 80kW je pro 1.4 hezke cislo.
Koktávka je o něco delší kvůli baťohu. Já raději uvítám víc prostoru v kabině, než velikost kufru Koktávky na úkor pasažérů Např. Hyundai Getz je kratší než Fabia, ale má uvnitř víc místa pro posádku