Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Octavia Scout: nejlepší škodovka do terénu

Škodovka obula pohorky a vyráží na výlety i mimo silnice. Octavia 4X4 zakládá skautský oddíl a zanedlouho dostane kamaráda v podobě Roomsteru Scout. Jak se octavii líbí v terénu?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mICHAL

18. 10. 2008 16:20
scout

Keci a keci scouta mam a jsem snim nejvíc spokojenej!!!!!A kdo řika že je to jenom oplastovaná škodovka je na velkém omilu:-)!!!!!!!Mám ho skoro v plný palbě koženy sedačky a td fakt bozi kara

0 0
možnosti

vláďák

12. 2. 2008 18:00
hnus

je na tom jenom víc plastů :-©(Y);-O

0 0
možnosti

Horways

28. 2. 2008 13:44
Re: hnus

                K R E T É N E

                  ;-O(Y);-O

0 0
možnosti

123789

8. 10. 2007 20:56
Na těchto článcích se projevila demence Čechu!!!

0 0
možnosti

Legolas

21. 3. 2007 21:19
Škoda NE!!!

[>-]Na škodovku nejsem, ale líbí se mi její kvalita, která je mnohem ve předu než směrem na východ. Škoda Octavia Scout je velmi praktické auto chalupáře, protože má prvky cross.  

0 0
možnosti

Svoboda

20. 3. 2007 14:42
Marný průkopník

Škodovka se podle mého názora nemá vůbec pouštět do terenných autmobilů.

Jsou mnohem lepší

0 0
možnosti

Peklo

20. 3. 2007 14:39
Ne

Škodovka se mi nelíbí kvůli té přehnané ceně.(Y)

0 0
možnosti

rebbe

25. 2. 2007 18:43
Ale kdo už jezdí stále po poli,

mít těch aut víc je nereálné, takže potřebujeme jedno auto na všechno. V zimě zavézt zvěři trochu krmení po zasněžené lesní cestě, případně s dětičkama na Novou Huť na lyže, sáňky se také musí vejít.

Ale na ježdění do práce nepotřebujeme dodávku se spotřebou 15 litrů, ve městě je parkování s těma bednama od Mitsubishi nebo Jeepa taky dost na obtíž.

Souhlasím ale s názorem, že auta jsou mnohem lepší po dvou letech seriové výroby. A konec konců, servis na každém rohu je taky argument.

Kdo ale potřebuje auto, aby si vylepšil jinak mizernou image, ten si musí koupit Mondeo nebo BMW.

0 0
možnosti

jožo

21. 2. 2007 9:23
problémy

Chcete-li se vyhnout problémům, nikdy si nekupujte nový vůz/typ vozu minimálně v prvním roce jeho výroby. A je je jedno, co je to za značku....;-)

0 0
možnosti

karel

21. 2. 2007 9:46
Re: problémy

škodovkám , VW a Renaultu bych se zdaleka vyhýbal a je lepší kupovat auto tak 2 roky po uvedení novinky na trh to jsou dostatečně vychytaný problémy.

0 0
možnosti

PetaP

21. 2. 2007 7:20
Nevypada veru zle

az na plasty Rv :-(

0 0
možnosti

Petr

21. 2. 2007 0:02
Skoda

Muzete mi nekdo vysvetlit,proc kdykoliv je na idnes clanek o skodovce,tak jsou reakce vzdy hrozne negativni a plne nenavisti?A pokud se ji nekdo zastane,tak je okamzite povazovany za blbce a socku.Vzdyt je to nase nejlepsi tovarna a dela jmeno CR ve svete.Jiste,ty auta se nemusi libit kazdemu,ale tohle je opravdu moc.Neni to mysleno s nadsazkou,je to proste totalni nenavist.Proc?Co vam Skoda udelala?A az vyhrajem zase nejaky ten hokej,to zase budou vsichni cesi[>-][>-] a ze je hlavni sponzor Skoda,to jiste vadit nebude,hlavne,ze plati.Trochu soudnosti...

0 0
možnosti

UK

21. 2. 2007 1:22
Re: Skoda

Hm, je to k udivu. Statisticky se ji velmi dari, reakce jsou jak naprogramovane. Kdyz se skodovka prodavala, tak se rozhodovalo mezi VW a  Renaultem+Volve tak se taky objevovalo v tisku spousta ocernovani z druhe strany. V UK se stala automobilkou s jejimiz auty jsou zakaznici nejvice spokojeni, po temer 10 lete nadvlade japonskych automobilek. Skoda je nyni pragmaticka a uspesna automobilka, a zejmena jsou na ni v CR navazany desetitisice pracovnich mist. Je nemecka, ale myslim, ze to bylo dobre reseni, to ze se tak muselo stat je zejmena chyba komancu, kteri ji znarodnily. [>-]

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...