Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Když i malé auto může být dobré − první kilometry s Hyundaiem i10

Tenhle mrňous se představil Evropě teprve předminulý týden v Ženevě. My ale už víme, jak jezdí. Cena se bude pohybovat okolo dvou set tisíc korun. Hyundai i10 ale jako levné vozítko rozhodně nepůsobí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ehm

18. 3. 2008 21:11
levný auto za 200k

To je ale blábol. Každý obyčejný člověk to bude splácet 10 let a to už bude ten pekáč dávno na kaši,...

0 0
možnosti

kluboš

19. 3. 2008 13:59
Re: levný auto za 200k

pozor provokace.

0 0
možnosti
BF

H@ir

18. 3. 2008 14:55
Automat.prevodovka

... no a takhle automaticka prevodovka by nebyla? do techhle malejch auticek. si myslim, by mela byt davana snad uplne samozrejme... jezdej s timprevazne  holky, zeny a urcite jich moc netouzi po radici pace, at z jakyhokoli uzasnyho plastu... od pocatku vyvoje automobilismu se toho v tomhle smeru fakt moc nezmenilo, radici paka se cpe vsude, jak u staryho Dedecka Automobila... :-(Rv

0 0
možnosti

kluboš

18. 3. 2008 15:29
Re: Automat.prevodovka

nemyslim ze pro vetsinu zen je problem radit, a pokud ano, je pro ne problem jezdit autem obecne.

0 0
možnosti

Ex-treme

18. 3. 2008 14:39
no 50 kilowat z jednajedničky není zas tak špatný

ani na tu dálnici, když si vezmu že škodovka dává do těžší fábie 1,2 s výkonem kolem 45 kilowat a ještě je to hlučnej tříválec. Přeju malýmu hyundaii hodně úspěchů v prodejích.

0 0
možnosti

Ebo

18. 3. 2008 14:37
no..

..já tak něak nevím.. jak nemám na tachecu 130 na 5ku a jen něco nad 2tis. otáček .. tak mi to připadá jako vysavač.. Navíc já mám problém si sednout i do Mondea natož do takového prdítka.. a to mám jen 182cm .. co takovej 190cm vysokej člověk ? Tohle fakt není pro evropany..

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra

29. dubna 2024

Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...

Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci

29. dubna 2024

Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...