Diskuze
Chlapskou práci dnes zvládne každý: s náklaďákem v kamenolomu
Děkujeme za pochopení.
J45i11r83i 28O92s35v17a58l74d
Aneb jak se z redaktora stal po pár minutách předváděčky profesionální řidič kamiónu :))
P39e54t23r 43H65e85l31e69k92a97l
reklama na Volvo a nic víc, pojeďte pane redaktore se mnou na pořádnou štreku do Švédska a ne jen na deset minut se vozit po kamenolomu, až uděláte alespoň jednu směnu ( tedy 9 hodin jízdy s 45 minutami pauzy po 4,5 hodinách) a nic nepoškodíte nebo nezničíte, tak si můžete poklepat na rameno a říct si že jste borec. Jo a jezdím s návěsem takže nic krátkého
V25á78c28l66a27v 89P35o17l12á13k
Hloupý titulek. Je něco jiného vyblbnout se pár minut na předváděčce a něco jiného několik hodin dnes a denně pracovat jako řidič v těžkém terénu, udržet soustředění a čelit různým nástrahám včetně technických závad a změn počasí.
J63i53ř86í 14S17c57h58w66a43c15h
myslím, že titulek chtěl naznačit, že dnes je jízda náklaďákem úplně o něčem jiném, než byla před nějakými cca 30 lety třeba v Tatře nebo nedej bože ve V3S, tam směna byla opravdu utrpení, dnes se to s tím opravdu nedá srovnat
J10i39n74d19ř36i71c49h 78L75u66k85e47š
Tak ovládání je možná jednoduché, ale zacouvat s návěsem nebo vlekem přes ruku za roh chce i určitý odhad, praxi a cit. Někdo se to nenaučí za celý život. A na práci řidiče je asi nejtěžší doba strávená v autě, nepravidelný spánek, strava, životní rytmus, balancování mezi předpisy a požadavky dispečera... Vím, že je to o sklápěčkách, já jsem jezdil kamionem. Ať redaktor vyjede v neděli v deset večer z hranic, kde nechal v pátek auto a trvá mu tři hodiny se k němu nějak dostat. Druhý den ať skládá někde ve Francii, přes den ať se snaží vyspat, další noc zas za volant a pak ať někam nad ránem couvá na rampu. To je potom jedno, že jde točit volantem malíčkem....Možná by ho po měsíci takové práce přešly nápady o podobných článcích.
J47a85n 14F10r36i18d26r33i67c49h
To je jedna z profesí ke které musíte mít vztah. Není to jako bejt placenej v kolbence za 8 hodin denně a jít domů s čistou hlavou.
J27i59n84d67ř18i35c18h 37Š64k35o87p67e25k
právě proto, že dnes je náklaďák v ovládání totožný s osobákem, leze za jeho volant každý, kdo má dvě ruce a na krku hlavu a pak to na silnicích vypadá, tak jak vypadá
R48o52m57a89n 28M84a37r36t46í77n16e48k
Je nedostatek řidičů, práce je to nevděčná, vzhledem ke stravenemu času v autě špatně placená. Jestli myslíte že by to vyřešili např. staré vejtřasky a T815, jste myslím na omylu.
J27i13ř57í 32D58v27o81ř71á59k
Pan redaktor si mohl zkusit vyměnit kolo .
M22a25r33t68i63n 24B70ř48e12z59i58n78a
Jo to je vždycky radosti, když na stavbě v blátě uteče přední guma dříve, než se pod nápravu stačí dát hever.
M70i65l56a77n 27M96u47s39i23l
Tohle je článek pro lidi, které drželi rodiče 30 let zavřené doma?
J79a80n 78F28r89i32d60r14i16c17h
Byste se divil co lidi prostě neumí a neví protože k tomu nikdy nepřičichnou a míjí je to. Jako když kluka ve 22 letech učím s ráčnou protože si myslel že je to momentovej klíč. Prej to viděl v učebnici.
J28i56ř69í 56H47r10o54n40e29k
Jen bych rozšířit obzory do diskuze o tempomatu :) Jsou auta a já jedno takové vlastním ( Honda Civic 6 MT 2016) co mají udělaný tempomat určitě na rychlost. Jelikož např při nastavené rychlosti 80 km/h na pětku a přeřazení do 5-ti sekund na jakýkoliv jiný stupeň( 6, nebo 4, 3, i 2 by dal) se tempomat nezruší. Některá auta jak chytneš u manuálu na spojku, automaticky tempomat vypínají, Honda ne a pokud stihneš zařadit do 5-ti sekund změní se ti otáčky,ale rychlost to pořád drží původně nastavenou. Někdy toto řešení může přinest zmatek, kdy při nastaveném tempomatu a sešlápnutí spojky se tempomat nezruší. myslím si,že je to ale dobré řešení, jen je potřeba si uvědomit jak tempomat funguje :)
O43n41d46ř41e44j 53Č50a72p90k20a
Taky mi to přijde jako lepší řešení, obzvlášť u adaptivního - spíš budu potřebovat podřadit, než zastavit bez použití brzdy.
M43i95c51h53a82l 16F38r28ý53d95a
Plodná diskuse .
Několik jedinců by si mělo uvědomit, že návod k obsluze není technický popis konstrukce
D42e76n72i35s 46W62i32t58z43k84u
přesně, dneska jsem se tady opět hodně zasmál
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění
Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
Služebák hipíků se teď ovládá displejem. California dostala dvoje šoupačky
Příběh kompaktního obytňáku se značkou Volkswagen rozhodně nekončí. Německý výrobce představil...