Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R58a46d87i98m 44K38r75o86u73t55i66l 7740551896619

Hromadná elektrifikace... s ceníkovou cenou 2 100 000 Kč?

To už všichni vyděláváme měsíčně 200 000 Kč, že ta hromadná neboli masová elektrifikace začíná?

+25/−1
doporučit
10.1.2019 16:41

D75a28n77i46e90l 85T44o45m73e62k 8869635418396

Pro privátní provoz nesmysl: vysoká cena, malá služba.

Služební auta mohou být na baterku, pokud jsou na popojíždění, nezáleží na ceně a v baráku je oddělení, které se bude starat o dobíjení vozů vedení.

Cílem je sebrat plebsu svobodu individuální mobolity. S rozšířením se ani nepočítá, protože není dost vzácných kovů na baterky ani podstatně předělaná a posílená energetická soustava.

+27/−2
doporučit
10.1.2019 13:04

K23a55r66e72l 66Š75o80u70m67a70l 1534903508

Jsem si zrovna představil, jak to bude za 20 let údajně vypadat na horách až tam napadne sníh jako teď v posledních dnech. Traktor přijede s pluhem vyčistit sníh z parkoviště, přitom vezme s sebou i 40 sloupků na nabíjení a turisti, kteří přijedou s poslední kWh v bateriích, už nikdy neodjedou ;-D

+23/−1
doporučit
10.1.2019 15:51

L16u70k57á24š 56K21m92e42n14t 5489697614800

Na pohled pěkné, prostě Audi Qněco ... po pravdě, pokud bych si měl vybrat, zda dám dva mega a něco za Teslu nebo za Audi, tak v mžiku oka vezmu Audi, které alespoň dokáže auto zkompletovat tak, že díly lícují jak mají. V kvalitě Tesla velmi silně kulhá.

Jinak ale zůstávají klasické neduhy elektromobilu. I když to má baterku jak kráva, tak reálný dojezd kolem 300km. Na plné dobití baterie pak i 150kW rychlonabíječka potřebuje hodinu. S běžně dostupnými to znamená hodiny.

Takže výsledkem je sice pěkné SUV, které bude sloužit jako nákupní taška na jízdu po městě a tzv. kolem komína. Asi těžko s tím pojedete na služební cestu někam 400km, když se ten den chcete ještě vrátit. Diesel to dá na jednu nádrž v poho a tohle bude stát hodiny u nabíječky jenom aby to dojelo tam.

+28/−4
doporučit
10.1.2019 9:51

A95l70e69š 30V97í46t89e51k 2385802147871

Dojezd 300 km při šetrné jízdě? A jaký bude dojezd po třech letech? A po osmi letech? A v zimě po osmi letech? K čemu tryskové zrychlení, když po třech takových zrychleních bude prázdná baterie? A kolik CO2 vznikne v uhelných elektrárnách, abychom si mohli tento "zero emission" model nabít?

+30/−5
doporučit
10.1.2019 12:55

P91e58t32r 61P71o20s72p34í20š62i73l 4158904426716

To je zase titulek. Kolik jich tady bude jezdit? Nebo to budeme fasovat? A kolik je tady nainstalováno těch 150 KW nabíječek? A nejlepší je na tom to, že musíme sebou tahat třičtvrtětunovou baterii. To budou muset za chvíli zvednout limit pro osobní auta (dosud do 3,5t) , protože tohle se tomu bude dost blížit.

+14/0
doporučit
10.1.2019 12:43

E90m32i52l 97N52o26v54á81k 1485663290114

- "Hospodaření s energií je vůbec nejparádnější disciplína e-tronu.".

- "Sedm metráků 95kWh li-ion akumulátoru"

- "my se zatím při prvních jízdách dostali při normálním, přísně předpisovém ježdění k nějakým třem stovkám." (kilometrů)

- "Superrychlé nabíjení, kterým při opravdu výkonné 150 kW nabíječce naplníte akumulátory prý už za hodinu"

Chápete to někdo? Při normální přísně předpisové jízdě se díky parádnímu hospodaření s energií dostal e-tron na průměrnou spotřebu 31,7 kWh/100km. Kolik je to při normální nepředpisové jízdě?8-o

Superrychlé nabíjení na 150 kW nabíječce tedy nabíjí průměrně 95 kW (prý).

+13/0
doporučit
10.1.2019 11:25

P90e20t53r 45T11y36č26k20a 6315502149322

Elektroauto bych si koupil. Do města a s cenou tak 300-400tis.

+14/−1
doporučit
10.1.2019 16:58

J80a69k32u73b 18F96e19i34f21a78r 7879639756239

Asi takhle. Cena? Dobře, odpovídá značce, výbavě, zpracování atd.

Ale prostě ten dojezd, to prostě neberu. 300km za optimálních podmínek je málo, v reálu to pak může být třeba jen 250 a já potřebuji čas od času dojet třeba do Bratislavy a to si fakt cestou pauzu nikde dávat nechci.

Ale co si s tím lámu hlavu, tyhle auta budou k vidění stejně leda v centru Prahy;-)

+11/0
doporučit
10.1.2019 12:53

J54a30n 66D98l19o73u67h56ý 8796370243160

to je bomba!! Dojezd 300- 400 km za 2 melouny... Už vidím cestu k moři.. ;-D;-D

+21/−5
doporučit
10.1.2019 11:15

P85e88t51r 61D46r86a51p71a35l 4164331413

hromadná elektrifikace rozhodně nebude začínat na modelu za 2 mega

+10/0
doporučit
10.1.2019 11:57

M43i44c84h30a31l 87J79a36r13o26š 7914970512615

Bude to pořád mimo, dokud na převoz jednoho člověka potřebují převážet 500kg akumulátorů.

+10/0
doporučit
10.1.2019 11:20

K49a56t30e35ř48i64n73a 98V33ý51b76o41r50n73á 6560899339

Ten akční rádius 400km je poněkud zavádějící. Asi bych použila spíše termín dojezd. Akční rádius u dopravy znamená obecně vzdálenost, kterou je schopen absolvovat motorový dopravní prostředek bez doplňování pohonných hmot s návratem do výchozího místa. V letecké dopravě vzdálenost, do níž by doletělo letadlo s vlastní zásobou pohonných hmot za bezvětří a vrátilo se na místo odletu... Takže to vypadá, jako by Audi byla schopná dojet z Prahy do Ostravy a zpátky.

+12/−1
doporučit
10.1.2019 16:59

J13a68r30o22s66l12a41v 50D56r95o80z71d 6103689290737

Hromadná elektrifikace začíná, protože Audi horko těžko vytlačilo svůj první technicky podprůměrný elektromobil s produkčním plánem v nejlepším případě do 20 tisíc kusů ročně?

Aha, to jsem nevěděl. Já myslel, že hromadná elektrifikace začala, když Tesla za třetí čtvrtletí 2018 prodala v USA 83 tisíc elektromobilů a překonala tam tak co do prodejů skoro dvojnásobně celé portfolio Audi.

+9/0
doporučit
10.1.2019 11:20

P65e60t47r 54B43á17č80a 8785926865645

;-D;-D;-DHromadná elektrifikace začíná ;-D;-D;-D

+8/0
doporučit
10.1.2019 14:49

R93a81d32e16k 36H79o74d24a66ň 9106877911653

U spalovacích motorů všichni řeší, jak moc se podvádí se spotřebou a emisemi. U elektromobilů se ale podvádí u dojezdu běžně daleko víc. Když se automobilka holedbá, že auto ujede i 600 km na jedno nabití, zní to moc pěkně. Pokud těch 600 km ale plánujete jet po dálnici a při nijak kruté teplotě 0 stupňů, může se z toho snadno stát i 300. Holt nejsme USA, aby u nás na dálnici byl speed limit 65-70 mph.

+7/0
doporučit
10.1.2019 16:20

J95a32n 79T43a60r41a31b19a 4366836549929

700kg akku... dojezd 300-400km... hmm, sice nadprůměr, ale přesto katastrofa.

+8/−1
doporučit
10.1.2019 16:46

D83u88š64a83n 94P64e60š28e56k 3965429754260

Jestli auto ujede na plné nabití 400, nebo jen 300 km, to je dost rozdíl ve spotřebě.

Asi jako když auto s deklarovanou spotřebou 5 litrů jezdí přes 7, a to ještě ve článku přiznávají, že jezdili přísně předpisově.

+6/0
doporučit
10.1.2019 14:56

L86u83d44ě74k 46N50o58v33ý 2671799293491

Takový dojezd je akceptovatelný pro lidi, co jezdí jen do práce a nakoupit. Pro mě ne.

A pokud jde o hromadnou elektromobilizaci, ať mi zastánci zkusí povědět, jak konkrétně si představují v budoucnu nabíjení na sídlištích. Podívejte, jaký je tam problém vůbec zaparkovat, natož nabíjet..

+7/−2
doporučit
10.1.2019 16:41

M79a90r10t31i68n 70C12h88e54n93í58č64e86k 5815556948188

Mě naprosto fascinuje jak se to všude solí, a přitom se nějak zapomnělo že :

1, NIKDO TO NECHCE.

2, Neví se jak dlouho to vydrží

3, Není to poradně kde nabijet

4, Stojí to nesmysl

5, počkejte, už jsem psal že TO NIKDO NEKUPUJE ???

Tak jaká ofenzíva.

Dyt je to celé na vodě, cely tenhle humbuk skončí na tom, ze to nebude nikdo kupovat.

Kdyby aspoň vodík, ale tahle blbost...

Za 10 let se tomu budeme smát...a stran vysosanych zdrojů, plakat.

+12/−7
doporučit
10.1.2019 18:03

M75a41t47ě84j 78P10a23v73l22ů 3921180381160

Počkám až dorazí zdejší úderka ,,mýho 100k tříhnrku se nikdy nevzdám" a vysvětlí automobilce Audi, že elektromobilita je slepá ulička a pyramidová hra. V audi to evidentně ještě nepochopili.

Jinak je vidět jak si VAG obšlápl všemožné redakce v evropě. Elektromobilita ( ve které němci těžce zaspali ) je všeobecně kritizována mnoha články, ale hleď Audi vytvořil elektroauto ( i když parametry za konkurencí ) a hned nadpis - Hromadná elektromobilita začíná :D

+12/−7
doporučit
10.1.2019 10:02

I98v54a88n 46M53a15r36e60k 6764768922

Baterkáč. ;-( Rv

+5/−1
doporučit
10.1.2019 17:57

J95a34n 85D62l74o13u43h61ý 8136390183240

No chtěl bych vidět ty žhavý přívodní dráty, až bude u nabíječek nabíjet najednou 30 aut... ;-D;-D

+5/−1
doporučit
10.1.2019 11:35

J42i66ř33í 95B91r54u37t33o27v19s54k80ý 2840528922730

Pro některé profese na popojíždění ve velkých aglomeracích asi dostačující,pro normálního smrtelníka už ne,jenom pro bohatou klientelu

+4/0
doporučit
10.1.2019 16:30

E26m88i18l 31N51o11v40á72k 1725613960444

Nabíjení jistě nebude problém, zásuvku má přece doma každý. Ta standardní jednofázová poskytuje až 3,6 kW, takže "při normálním, přísně předpisovém ježdění" nabijete tohoto miláčka na 100 km už za necelých 9 hodin. Na nabití celé kapacity baterie si pak počkáte trochu déle, něco přes 26 hodin.

+6/−6
doporučit
10.1.2019 13:49

Najdete na iDNES.cz