Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R40a49d87i81m 67K35r55o79u93t85i11l 7970961376969

Hromadná elektrifikace... s ceníkovou cenou 2 100 000 Kč?

To už všichni vyděláváme měsíčně 200 000 Kč, že ta hromadná neboli masová elektrifikace začíná?

+25/−1
doporučit
10.1.2019 16:41

D56a70n94i11e18l 15T66o10m42e52k 8939265958346

Pro privátní provoz nesmysl: vysoká cena, malá služba.

Služební auta mohou být na baterku, pokud jsou na popojíždění, nezáleží na ceně a v baráku je oddělení, které se bude starat o dobíjení vozů vedení.

Cílem je sebrat plebsu svobodu individuální mobolity. S rozšířením se ani nepočítá, protože není dost vzácných kovů na baterky ani podstatně předělaná a posílená energetická soustava.

+27/−2
doporučit
10.1.2019 13:04

K60a85r72e17l 25Š96o23u28m71a76l 1884293208

Jsem si zrovna představil, jak to bude za 20 let údajně vypadat na horách až tam napadne sníh jako teď v posledních dnech. Traktor přijede s pluhem vyčistit sníh z parkoviště, přitom vezme s sebou i 40 sloupků na nabíjení a turisti, kteří přijedou s poslední kWh v bateriích, už nikdy neodjedou ;-D

+23/−1
doporučit
10.1.2019 15:51

L98u54k47á49š 31K47m94e14n81t 5809287314440

Na pohled pěkné, prostě Audi Qněco ... po pravdě, pokud bych si měl vybrat, zda dám dva mega a něco za Teslu nebo za Audi, tak v mžiku oka vezmu Audi, které alespoň dokáže auto zkompletovat tak, že díly lícují jak mají. V kvalitě Tesla velmi silně kulhá.

Jinak ale zůstávají klasické neduhy elektromobilu. I když to má baterku jak kráva, tak reálný dojezd kolem 300km. Na plné dobití baterie pak i 150kW rychlonabíječka potřebuje hodinu. S běžně dostupnými to znamená hodiny.

Takže výsledkem je sice pěkné SUV, které bude sloužit jako nákupní taška na jízdu po městě a tzv. kolem komína. Asi těžko s tím pojedete na služební cestu někam 400km, když se ten den chcete ještě vrátit. Diesel to dá na jednu nádrž v poho a tohle bude stát hodiny u nabíječky jenom aby to dojelo tam.

+28/−4
doporučit
10.1.2019 9:51

A31l80e34š 82V61í63t96e61k 2505222337301

Dojezd 300 km při šetrné jízdě? A jaký bude dojezd po třech letech? A po osmi letech? A v zimě po osmi letech? K čemu tryskové zrychlení, když po třech takových zrychleních bude prázdná baterie? A kolik CO2 vznikne v uhelných elektrárnách, abychom si mohli tento "zero emission" model nabít?

+30/−5
doporučit
10.1.2019 12:55

P81e91t18r 37P97o27s21p87í94š66i55l 4948134716786

To je zase titulek. Kolik jich tady bude jezdit? Nebo to budeme fasovat? A kolik je tady nainstalováno těch 150 KW nabíječek? A nejlepší je na tom to, že musíme sebou tahat třičtvrtětunovou baterii. To budou muset za chvíli zvednout limit pro osobní auta (dosud do 3,5t) , protože tohle se tomu bude dost blížit.

+14/0
doporučit
10.1.2019 12:43

E11m30i77l 14N54o84v80á75k 1425933880254

- "Hospodaření s energií je vůbec nejparádnější disciplína e-tronu.".

- "Sedm metráků 95kWh li-ion akumulátoru"

- "my se zatím při prvních jízdách dostali při normálním, přísně předpisovém ježdění k nějakým třem stovkám." (kilometrů)

- "Superrychlé nabíjení, kterým při opravdu výkonné 150 kW nabíječce naplníte akumulátory prý už za hodinu"

Chápete to někdo? Při normální přísně předpisové jízdě se díky parádnímu hospodaření s energií dostal e-tron na průměrnou spotřebu 31,7 kWh/100km. Kolik je to při normální nepředpisové jízdě?8-o

Superrychlé nabíjení na 150 kW nabíječce tedy nabíjí průměrně 95 kW (prý).

+13/0
doporučit
10.1.2019 11:25

P35e31t57r 58T41y24č28k49a 6545852759832

Elektroauto bych si koupil. Do města a s cenou tak 300-400tis.

+14/−1
doporučit
10.1.2019 16:58

J63a16k42u48b 63F35e38i78f88a83r 7959409716179

Asi takhle. Cena? Dobře, odpovídá značce, výbavě, zpracování atd.

Ale prostě ten dojezd, to prostě neberu. 300km za optimálních podmínek je málo, v reálu to pak může být třeba jen 250 a já potřebuji čas od času dojet třeba do Bratislavy a to si fakt cestou pauzu nikde dávat nechci.

Ale co si s tím lámu hlavu, tyhle auta budou k vidění stejně leda v centru Prahy;-)

+11/0
doporučit
10.1.2019 12:53

J78a45n 10D26l75o42u18h12ý 8856660463180

to je bomba!! Dojezd 300- 400 km za 2 melouny... Už vidím cestu k moři.. ;-D;-D

+21/−5
doporučit
10.1.2019 11:15

P23e80t83r 32D33r24a53p93a50l 4474511413

hromadná elektrifikace rozhodně nebude začínat na modelu za 2 mega

+10/0
doporučit
10.1.2019 11:57

M22i17c64h19a36l 50J35a27r86o34š 7444820482385

Bude to pořád mimo, dokud na převoz jednoho člověka potřebují převážet 500kg akumulátorů.

+10/0
doporučit
10.1.2019 11:20

K20a43t74e60ř29i75n12a 54V21ý57b94o65r59n81á 6860769669

Ten akční rádius 400km je poněkud zavádějící. Asi bych použila spíše termín dojezd. Akční rádius u dopravy znamená obecně vzdálenost, kterou je schopen absolvovat motorový dopravní prostředek bez doplňování pohonných hmot s návratem do výchozího místa. V letecké dopravě vzdálenost, do níž by doletělo letadlo s vlastní zásobou pohonných hmot za bezvětří a vrátilo se na místo odletu... Takže to vypadá, jako by Audi byla schopná dojet z Prahy do Ostravy a zpátky.

+12/−1
doporučit
10.1.2019 16:59

J40a92r67o13s68l76a97v 75D45r40o29z31d 6883459100827

Hromadná elektrifikace začíná, protože Audi horko těžko vytlačilo svůj první technicky podprůměrný elektromobil s produkčním plánem v nejlepším případě do 20 tisíc kusů ročně?

Aha, to jsem nevěděl. Já myslel, že hromadná elektrifikace začala, když Tesla za třetí čtvrtletí 2018 prodala v USA 83 tisíc elektromobilů a překonala tam tak co do prodejů skoro dvojnásobně celé portfolio Audi.

+9/0
doporučit
10.1.2019 11:20

P93e13t20r 29B88á27č75a 8395666945165

;-D;-D;-DHromadná elektrifikace začíná ;-D;-D;-D

+8/0
doporučit
10.1.2019 14:49

R24a69d89e52k 39H19o66d14a89ň 9796347501653

U spalovacích motorů všichni řeší, jak moc se podvádí se spotřebou a emisemi. U elektromobilů se ale podvádí u dojezdu běžně daleko víc. Když se automobilka holedbá, že auto ujede i 600 km na jedno nabití, zní to moc pěkně. Pokud těch 600 km ale plánujete jet po dálnici a při nijak kruté teplotě 0 stupňů, může se z toho snadno stát i 300. Holt nejsme USA, aby u nás na dálnici byl speed limit 65-70 mph.

+7/0
doporučit
10.1.2019 16:20

J75a84n 83T44a82r33a32b22a 4936816659779

700kg akku... dojezd 300-400km... hmm, sice nadprůměr, ale přesto katastrofa.

+8/−1
doporučit
10.1.2019 16:46

D75u57š77a22n 27P38e46š72e70k 3835159554870

Jestli auto ujede na plné nabití 400, nebo jen 300 km, to je dost rozdíl ve spotřebě.

Asi jako když auto s deklarovanou spotřebou 5 litrů jezdí přes 7, a to ještě ve článku přiznávají, že jezdili přísně předpisově.

+6/0
doporučit
10.1.2019 14:56

L88u21d31ě40k 19N13o69v62ý 2531529133431

Takový dojezd je akceptovatelný pro lidi, co jezdí jen do práce a nakoupit. Pro mě ne.

A pokud jde o hromadnou elektromobilizaci, ať mi zastánci zkusí povědět, jak konkrétně si představují v budoucnu nabíjení na sídlištích. Podívejte, jaký je tam problém vůbec zaparkovat, natož nabíjet..

+7/−2
doporučit
10.1.2019 16:41

M40a55r43t72i92n 30C86h34e73n62í61č88e91k 5725516878768

Mě naprosto fascinuje jak se to všude solí, a přitom se nějak zapomnělo že :

1, NIKDO TO NECHCE.

2, Neví se jak dlouho to vydrží

3, Není to poradně kde nabijet

4, Stojí to nesmysl

5, počkejte, už jsem psal že TO NIKDO NEKUPUJE ???

Tak jaká ofenzíva.

Dyt je to celé na vodě, cely tenhle humbuk skončí na tom, ze to nebude nikdo kupovat.

Kdyby aspoň vodík, ale tahle blbost...

Za 10 let se tomu budeme smát...a stran vysosanych zdrojů, plakat.

+12/−7
doporučit
10.1.2019 18:03

M94a91t79ě38j 56P93a22v10l81ů 3831780941250

Počkám až dorazí zdejší úderka ,,mýho 100k tříhnrku se nikdy nevzdám" a vysvětlí automobilce Audi, že elektromobilita je slepá ulička a pyramidová hra. V audi to evidentně ještě nepochopili.

Jinak je vidět jak si VAG obšlápl všemožné redakce v evropě. Elektromobilita ( ve které němci těžce zaspali ) je všeobecně kritizována mnoha články, ale hleď Audi vytvořil elektroauto ( i když parametry za konkurencí ) a hned nadpis - Hromadná elektromobilita začíná :D

+12/−7
doporučit
10.1.2019 10:02

I31v14a73n 77M85a82r13e10k 6764638282

Baterkáč. ;-( Rv

+5/−1
doporučit
10.1.2019 17:57

J30a23n 35D58l42o48u46h61ý 8806840583600

No chtěl bych vidět ty žhavý přívodní dráty, až bude u nabíječek nabíjet najednou 30 aut... ;-D;-D

+5/−1
doporučit
10.1.2019 11:35

J33i15ř82í 61B30r71u21t45o17v38s58k40ý 2570248232850

Pro některé profese na popojíždění ve velkých aglomeracích asi dostačující,pro normálního smrtelníka už ne,jenom pro bohatou klientelu

+4/0
doporučit
10.1.2019 16:30

E67m84i76l 28N38o60v17á43k 1675623670424

Nabíjení jistě nebude problém, zásuvku má přece doma každý. Ta standardní jednofázová poskytuje až 3,6 kW, takže "při normálním, přísně předpisovém ježdění" nabijete tohoto miláčka na 100 km už za necelých 9 hodin. Na nabití celé kapacity baterie si pak počkáte trochu déle, něco přes 26 hodin.

+6/−6
doporučit
10.1.2019 13:49

Najdete na iDNES.cz