- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
výborné, šéf ADAC odstoupil kvůli podezření z manipulace s výsledky spolehlivosti aut. Kde to bere TUV?
Toyota Rav4 je super kára, měli jsme tu nejstarší verzi a žádná porucha 6 let...auto k nezaplacení
tak se mi zdá, že jestli Dacia a Citroen zapracují na žárovkách a brzdových hadičkách, tak budou na špici jako Prius... anebo TUV trochu moc zjednodušuje.
Na prvním místě Prius - ten Prius, co už měl tři svolávačky?
Nesbíral tyhle informace taky ADAC,dnes se už podobným infirmacím,zavánějícím upřednostňováním některých značek nedá moc věřit.A jestli se špatné seřízení světel považuje za drobnou závadu? Je to zrovna tak nebezpečné jako vadné brzdy,auto,které oslňuje každé protijedoucí by mělo být okamžitě vyřazeno z provozu,ale policii je to jedno i když jsou sami oslňováni.
Pracuji v automobilovém průmyslu a výrobky na evropský trh můžou mít oficiální číslo nekvality 1,66 ppm a na japonský trh 1,37, tady je vidět jak jsou Japonci na své dodavatele nekompromisní, není to jen honba na snižování cen.
"...Jestliže pak třeba Škoda Octavia jezdívá ročně 20 tisíc kilometrů, je podezřelé, když pětiletý vůz bude v inzerátu nabízen se 40 tisíci kilometry na tachometru..."
.
Proboha co je na tom podezřelého? To jako nikdo nemůže najezdit míň než je obvyklý průměr? Já mám třeba dvouleté auto a má necelých 20 000km.
Asi tak nějak.Osobně najezdím ročně něco kolem 8tis.Sice jezdím deně,ale po městě,takže to moc neskáče.
az si budu chtit kopit v bazaru auto, tam nebudu koukat na TUV reporty, protoze ty nehodnoti uroven spolehlivosti auta, ale uroven pripravy na STK.
Normalne pujdu do znackoveho servisu, pockam si na nekoho z dilny ci z prodeje, dam mu flasku (nebo jine vsimne) a on mi rekne, jak si ten ktery model, rocnik atd stoji.
jednou mi obchodnik znackoveho prodece VW rekl, ze co prisel jisty model Passata (jaky model nevim, nevyznam se v techto autech), tak nevidel tolik kyselych ksichtu jejich majitelu. Ovsem na STK jdou vzdy az po generalce napravy, takze je to vlastne idealni auto. takovy lidovy vuz
Byl to Passat 3B, vyráběný do r. 2000. Především přední osa, xenonová světla a hlavně špatné V6-TDI, známé také z Audi, těm se zadíraly vačkové hřídele. Tento model i jeho následovník 3BG (do 2005) také silně korodoval.
Jediná věrohodná informace by byla ze servisů co posílají do továrny. Jenže to si úzkostlivě chrání, aby se to nedostalo na veřejnost.
Dotaz na redakci.
Proč se stále dokola vydává TUV Report za žebříček spolehlivosti!
Podle mě nemají závady na STK nic společného se spolehlivostí aut.
Pokud přijede na STK auto se závadami, svědčí hlavně to o mizerné kvalitě servisu, do kterého auto jezdí, případně o lemplovství a skrblictví majitele, nikoliv o nekvalitě auta. Pokud má nějaká značka na STK dramaticky více závad než jiná, měl by výrobce vozů té značky postavit do latě své značkové servisy, aby nejezdily na STK auta jejich značky se závadami.
Skutečný žebříček spolehlivosti je podle mého počet výjezdů žlutých andělů k autům porouchaným na cestě.
Ano. Například závady u světlometů ve statistice zcela chápu. Proč bych měl jezdit do servisu (doma si světla neseřídím - nemám na to vybavení), když vím, že přijedu na STK, technik světla změří a když geometrie nesedí, tak otočí kolečkem a na místě to došteluje. Nikdy se mi nestalo, že by se kvůli tomu zaseknul a nedal technickou, nebo to uvedl jako závadu. Musí samozřejmě fungovat motorky naklápění. To ano.
Provozujeme 5 let dodávkové Logany (6 ks motory 1,4 a 1,6 benzin) se kterými se jezdí po stavbách a žádné v článku avizované problémy nemáme. Nyní mají najeto lehce přes 100 tisíc.
Pro toto použití je to vhodné vozidlo. Pro rodinu se to podle mne moc nehodí.