- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pamatuju si, že v podobném autíčku jezdili kdysi v Jindřichově Hradci kominíci. Byl to čtyřkolový Velorex, ne tak hezký, ale motorově byl řešen stejně.
Ne, tohle vypadá úplně jako Porsche Targa
nebyla to invaze sovětská, ale armád Varšavské smlouvy,. Tak proč sovětská invaze a ne polská, rumunská nebo maďarská
Když už tady opravujete historická fakta, měl byste být korektní a Rumunsko z toho vynechat. Rumuni odmítli podílet se na invazi.
Že by Škoda Citygo patřila k nejlevnějším??
Asi ne, s cenovkou začínající někde na 190.000 Kč.
Takže díky komunistům jsme přišli o českého Trabanta?
Gajdošíku je vidět že jsi v té době nežil tak techniku té doby nemůžeš
pochopit
Komunisté by měli být trestně odpovědní za to, co týdle zemi napáchali, jak na 40 let zařízli její rozvoj. Kolik výborných projektů nařídili stopnout, aby se uplatnily jinak nekonkurenčněschopné výrobky Velkého Bratra...
Kdyby nebylo náhody, že koupil WV Škodu (Klaus ji chtěl původně zprivatizovat) tak by jsme dnes mluvili o Škodovce v minulém čase jako o Tatře kopřivnice. Vy už opravdu neníte na koho tu vaši hloupost hodit co?
Nevím jak jako osobní auto, ale něco mi říká, že by se to mohlo solidně uplatnit na horách v zimě. S jedním člověkem a třeba 50 kg zásob by to mělo mít po zmrzlém sněhu velmi slušnou průjezdnost kamkoliv. Prababička (Jizerky) vzpomínala, že bylo nutné mít veškeré zásoby, protože v zimě třeba 3 měsíce neprojelo nic. Toto by ale mohlo.
Za tohle, za zničení skvělých myšlenek měli být komunisti po roce 89 souzeni a hnáni k odpovědnosti.
Alespoň za to špatné ano, někdy přímo a někdy ne...