- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak porovnávat golfa a fokuse může jen trubka co s golfem nikdy nejela.100 a 1
Měl jsem jedno z prvních a do 60 tis. km za tři roky tak ihned po koupi výměna podložek pod pružinami, pozván na přešití kabeláže u motoru, pozván na výměnu víčka pro olej do motoru ( občas prý samo vypadávalo ), v 28 tis. výměna tyče zkrutného stabilizátoru za silnější ( motor 1.8 prý moc těžký ), po prvním natankování plné nádrže se plovák měření výšky hladiny utopil a pak ukazoval stále prázdnou nádrž, v 45 tis. rozpadlé zadní ložisko kola ( výměna raději obou - byla úplně rezavá ). v 60 tis. km prasklá vratná pružina u řadící páky a tak se nevracela do střední polohy po vyřazení na neutrál. V 65 tis. km se ve stropě začala volně pohybovat prý přilepená tlumící mezi vložka. Výfuk se již loupal po dvou letech. matice a šrouby v motorovém prostoru rezavé již za půl roku. Jediné pozitivum na tehdejší produkci této kategorie vynikající jízdní vlastnosti.
Nejak nechapu to nadseni. Jedno z nejhorsich aut, co jsem kdy ridil.
Měl jsem Focuse 2001 a dodnes na něj vzpomínám v dobrém. Jedno z nejlepších aut, jaké jsem kdy měl.
Nevím jestli autoři s nějakou hondou s vtec motorem jezdili, protože by nemohli napsat takový bludy...
Escorta 1,8 TD 1997 kombi jsem vyměnil za FoFo 2 1,6 benzín 2006 combi, A jsem pořád stejně spokojený. Ale já jsem nenáročný uživatel.
Nechápu že v celém článku není nic o tom, že většina jich je totálně sežraná zatímco Golf IV, Octavia 1, Astra a další furt plní naše silnice a vůbec tak zásadně nemizej před očima.
Stále mám 1,6 16V, r.v.1999. Zrovna minulý týden jsem otočil 232 tis. km. Stále jako hodinky. Teprve minulý rok si "řekl" o nové rozvody a brzdy. Je to regulérní člen rodiny.
Prodaval jsem loni 1.8.TDDi r.v. 20012s 330 000 km. Kdybych neměl auto navíc tak jezdím s ním dodnes.
Měl jsem I. generaci s faceliftem, s 1,6 benzínem. Nikdy mě nenechal ve štychu a na to, jak měl slabý motor, v něm bylo bezvadné svezení. Ten podvozek byl dokonalý. A vyhřívané čelní sklo neskutečný luxus v zimě.
1,6 a slabý motor? To řekněte těm statisícům majítelů HTP a 1.0 MPI :-D