Diskuze
Ayrton Senna, ten nejlepší z nejlepších, by oslavil pětapadesátiny
Děkujeme za pochopení.
M21i85c36h78a82l 49Z65e47t44e70k
Senna měl kliku, že závodil v době, kdy Formule 1 byly opravdovy formule s pořádnými 10válci a ne downsizingovými křumply s 3 turby a setrvačníkem jako dnes.
T82o64m30á87š 38J41u22r37e50č88k34a
Turbomotory byly pilířem zlaté éry F1 v 70. a 80.letech a nejvýkonnější F1 byl ,světe div se, přeplňovaný čtyřválec BMW. Je pravda, že F1 naprosto ztratilo to kouzlo boje a jízdy na samotné hranici možností pilota. Neí to o tom, že by auta byla horší či pomalejší, ale jde o to, že auto už není nástroj k zajetí dokonalého času a v podstatě i protivník protože musel pilot z auta vyždímat i poslední kapku výkonu, dnes už je to víceméně ježdění pořád dokola kde auto tu nejtěžší práci dělá samo. Nejvíce F1 uškodily EKO limity
T36o88m33á59š 41J43u19r86e78č73k28a
Nechce se mi číst celou diskuzi kdo co napsal, ale jak bylo řečeno: Senna byl výbornej jezdec, ale ne nejlepší, byl jedním z nejlepších: Nikki Lauda, Emerson Fittipaldi, Stirling Moss, Aerton Senna
Gilles Villeneuve
, Jackie Stewart, Jacky Ickx, Jack Brabham, Mario Andretti, Ronnie peterson, Juan Manuel Fangio, Michael Schumacher, Johny Surtees musím přidat i Jamese Hunta. To bych řekl, že je F1 síň nejlepších.
V55l83a73s71t76i64m98i94l 38T17e51n19c36e57r
JJ, moje řeč. Ještě přidám ze současné generace jezdcú Lewise Hamiltona, Fernanda Alonsa a Kimmiho Raikonnena. Budoucnost patří Valteri Bottasovi.
J37i92ř56í 65N84e95u12m29e51i15s55t60e65r
Padla tu už různá jména těch nejlepších, tak přidám ještě jednoho - Johny Surtees. Toho už asi taky nikdo nepřekoná.
V26o18j31t16ě61c86h 20T45o34r30á43č
Ano umrel, ale srovnavat jeho slavu s laudou nebo schumacherem je trochu nadnesene.
L95e58o80š 53E30x70n18e48r
Nejlepší z nejlepších byl... Gilles Villeneuve!
R39i40c52h64a88r29d 73K51r30á72l
O mrtvých jen dobře - že skromný a silně věřící Senna dokázal dělat i podrazy a ke svým soupeřům se nechoval vždy korektně, to je známo, ale pro jistotu se to nepíše ani tady, ani se to neuvádí v obdivném filmu Senna. Debaty o tom, zda byl nejlepší či ne nemá smysl rozvíjet - stejně jako on se zabil i Jim Clark, který dokázal na dráze mnohem víc (myšlena třeba GP Itálie 1967), a to ani nemluvím o některých supertalentech, které také neměly to štěstí (třeba Brise). Že to byl výborný, ctižádostivý a někdy až chorobně po vítězství toužící pilot popřít nelze.
O55s61k39a65r 86K19o34v75a93ř43í13k
Nejlepší z nejlepších ne. Jeden z nejlepších. Stejně jako Schumacher, Lauda, Nuvolari, Fangio atd...
Co se týče titulů Schumiho. V roce 2000 a 2003 rozhodně neměl nejlepší vůz. V sezóně 2003 bylo Ferrari výkonostně za Williamsem. Nicméně těch 5 titulů bylo zcela zasloužených bez ohledu na kvalitu vozu. Schumacher už v letech 96 až 99 předváděl naprosto strhující výkony s vozy, které na konkurenci ztrácely.V tomto období byl na absolutním vrcholu.
Nezapomenu, jak se v 99 vrátil po zranění a v Malajsii totálně deklasoval celé závodní pole.
Každá doba F1 měla své hrdiny. Nelze srovnávat závodníky z odlišných období.
M85i11l30o72š 53Ř41e86p86a
Můj nejoblíbenější jezdec, po jeho smrti už F1 nesleduji. A myslím si, že dnes je to velká nuda. Kdyby mněl možnost jezdit dále, Shumacher by neměl šanci...!
Byls nejlepší Ayrtone...
O45s88k72a16r 96K12o52v22a93ř42í10k
Schumacher ho proháněl už v 92 a 93 se slabším Benettonem. A to rozhodně nebyl vůz na úrovni McL.
A70l23e75n83a 78Š23a97b11a19t49o74v35á
teda pardon, ale ten naraz nebyl ani zdaleka celne. Teda za predpokladu, ze formule necouva a jede vzdy popredu :-) Najdete si to na youtube.
Byla to uplne absurdni nahoda, kdy ho trefilo ulomeny kolo do helmy. Jinak nemel v tele zlomenou jedinou kost, ani jedna odrenina. Od ty doby se kola privazujou k formuli jisticim lankem.
P25e16t54r 52U24r23a67m
Mate pravdu az na maly detail, bylo to zlomene zaveseni, ktere mu prorazilo helmu. Mel hroznou smulu. Clovek zasne co jsou "novinari" (i)dnes schopni napsat za clanek.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...